شهردار منطقه ۱۱ تهران از تمهیدات مدیریت شهری این منطقه برای برگزاری مراسمات مذهبی تاسوعا و عاشورای حسینی در دارالولایه شهر تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل راه‌آهن گفت: برای تردد زائران اربعین به خرمشهر قطارهای فوق‌العاده، در نظر گرفته شده و زائران از خرمشهر تا شلمچه، رایگان جابجا خواهند شد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تمهیدات این سازمان جهت جذب و نگهداشت نیرو و پزشکان متخصص را تشریح کرد.
شهردار تهران گفت: تمهیدات لازم برای مهمونی ۱۰ کیلومتری اندیشیده شده و با توجه به تجربه سال قبل تلاش کردیم نقاط ضعف را رفع و نقاط قوت را تقویت کنیم تا این شادپیمایی به بهترین نحو برگزار شود.
شهردار تهران گفت: تمهیدات لازم برای مهمونی ده کیلومتری اندیشیده شده و با توجه به تجربه سال قبل تلاش کردیم نقاط ضعف را رفع و نقاط قوت را تقویت کنیم تا این شادپیمایی به بهترین نحو برگزار شود.
شهردار تهران گفت: تمهیدات لازم برای مهمونی ده کیلومتری اندیشیده شده و با توجه به تجربه سال قبل تلاش کردیم نقاط ضعف را رفع و نقاط قوت را تقویت کنیم تا این شادپیمایی به بهترین نحو برگزار شود.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از آخرین تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم از سوی شهرداری تهران برای برگزاری مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) خبرداد.
معاون شهردار تهران آخرین تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) را تشریح کرد.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران اقدامات شهرداری تهران در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی را تشریح کرد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اقدامات شهرداری تهران در راستای برگزاری مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) را تشریح کرد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران اقدامات شهرداری تهران برای برپایی باشکوه نماز عید سعید فطر را تشریح کرد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران اقدامات شهرداری تهران برای برپایی باشکوه نماز عید سعید فطر را تشریح کرد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درخصوص تمهیدات سازمان آتش نشانی در روز طبیعت، گفت: نیروهای آتش‌نشانی در روز ۱۳ فروردین در ۱۷۵ نقطه شهر مستقر هستند.
شهردار منطقه ۸ تهران از شناسایی نقاط حساس و اجرای تمهیدات لازم برای رفع مخاطرات احتمالی و ایجاد فضای امن در مراسم چهارشنبه سوری خبر داد.
صارمی با تاکید بر ممنوعیت عملیات تخریب و گودبرداری از ۲۵ اسفند ماه، اظهار داشت: انجام هرگونه عملیات اجرایی بجز تمهیدات لازم برای افزایش ایمنی، اجرای سازه نگهبان و پایدارسازی جداره گود زیر نظر مهندس ناظر پروژه و با اعلام قبلی به اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران، در بازه زمانی ۲۵ اسفند ماه سال جاری تا ۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ ممنوع خواهد بود.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از اتخاذ تمهیدات لازم جهت پرداخت مطالبات و دیون پیمانکاران خبر داد و گفت: اولویت مدیریت شهری پرداخت بدهی پیمانکاران است.
مسابقه فوتبال ایران و آمریکا در جام جهانی از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در محل باغ هنر در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برای عموم پخش خواهد شد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران صبح امروز در جلسه ستاد استقبال از مهر در مورد تمهیدات شرکت بهره برداری مترو برای مهرماه گفت: بنا بر اعلام شهردار تهران در هفته ابتدای مهرماه مترو برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان است که دانش آموزان از طریق لباس مدرسه و دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی می‌توانند از این امکان استفاده کنند.
معابر پیرامون میدان امام حسین (ع) و خیابان انقلاب حد فاصل پل چوبی تا میدان و خیابان مازندران، خیابان ۱۷ شهریور حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا خیابان شوش، خیابان شوش حد فاصل خیابان ۱۷ شهریور تا میدان شوش در هر دو مسیر بطور کامل، خیابان فدائیان اسلام از میدان شوش تا میدان حرم در هر دو مسیر، خیابان قم تا محدوده میدان فرمانداری بطور کامل، محدوده درب‌های ضلع شرقی، غربی و جنوبی حرم بطور کامل، خیابان ۲۴ متری حدفاصل میدان حرم تا خیابان سازمان آب، جاده ورامین حدفاصل سه راه ورامین تا میدان معلم در هر دو مسیر، خیابان شهرداری حد فاصل خیابان رجائی تا میدان مدرس محدودیت دارد.
سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از اجرای رأی تعطیلی و تمهیدات برای کارواش‌های آلاینده زیست محیطی در راستای ساماندهی آنها در نواحی پنج‌گانه خبر داد.
رئیس کمیته ساماندهی و هماهنگی پایانه مرزی ستاد برگزاری اربعین حسینی (ع) تمهیدات لازم جهت خدمات رسانی به زائرین مراسم پیاده روی اربعین در مرزهای ایران و شهرهای کشور را تشریح کرد.
شهردار منطقه ۲ از پیش بینی تمهیدات لازم برای استقرار و فعالیت نیروهای خدمات شهری، در پایانه مرزی زرباطیه واقع در مرز مهران خبر داد.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: المان و یادمان دائمی با محوریت ارج نهادن به مقام والای شهدی سلامت باید در یکی از مکان های مناسب شهر نصب و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با تشریح تمهیدات سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران به‌منظور برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی از استقرار ۱۱۲ نفر از آتش‌نشانان در ۳۵ نقطه شهر تهران خبر داد.
شهردار منطقه ۱۲ از آماده‌باش و بسیج نیروهای شهرداری این منطقه برای پوشش هرچه‌بهتر عزاداری‌ها در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ