نشریه فرانسوی از جزئیات تکنولوژی فیفا در دو صحنه جنجالی جام جهانی پرده برداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تکنولوژی فیلمبرداری بوندسلیگا در ورزشگاه آزادی برای پخش زنده بازی پرسپولیس - آلومینیوم اراک
معاون اول رئیس جمهور از روابط عمومی ها به عنوان رابط اصلی نظام و مردم یاد کرد و گفت: باید به تکنولوژی ارتباطی و رسانه ای مجهز شویم.
عملکرد بازیکنان تیم ملی ایران با یک روش ویژه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
با ورود به عصر جدیدی از تکنولوژی، تولید خودرو سازگار با محیط زیست (Sustainability)، یکی از بزرگترین تحولات صنعت خودرو است. موتور‌های احتراق داخلی (ICE) برای دهه‌های متمادی برای خودرو‌ها به کار گرفته شده اند، اما در دنیای امروز وسایل نقلیه الکتریکی (EV) به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شوند، زیرا مصرف‌کنندگان به دنبال راه حل‌های انرژی پاک‌تر هستند.
محققان دانشگاه اِبِرهارد کارلز توبینگن و محققان آلمانی، نگاهی دقیق‌تر به قطران مورد استفاده برای چسباندن ابزار‌های نئاندرتال انداخته‌اند و برای درست کردن چسب، روش بسیار پیچیده‌تری از آنچه قبلاً تصور میشد یافتند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از گل مشکوکی که تیمش در بازی شب گذشته دریافت کرد بسیار عصبانی است.
ریچارد برانسون، بنیانگذار شرکت ویرجین، تخمین می‌زند که روزانه ۲۰ فنجان چای می‌نوشد. او در سال ۲۰۱۶ به دیلی میل گفت: من مطمئن نیستم که چگونه بدون چای صبحانه انگلیسی زنده بمانم. برانسون روز خود را با سالاد میوه و موسلی برای صبحانه آغاز می‌کند.
تمام پنج غول تکنولوژی جهان مدعی هستند که تمرکز زیادی بر هوش مصنوعی گذاشته‌اند؛ ادعایی که در عمل برای هر کدام از آن‌ها معنای متفاوتی دارد. با این حال، دو موضوع در حال حاضر شفاف و روشن است؛ رقابت در حوزه هوش مصنوعی بالا گرفته است و حتی پیش از ظهور برنده آن، این رقابت رویکرد آینده غول‌های تکنولوژی را تغییر می‌دهد.
پس از اعتراضات شدید کارلو آنچلوتی و باشگاه رئال مادرید روی گل مردود مارکو آسنسیو به بارسلونا، امروز اعلام شد که از فصل بعد تکنولوژی تشخیص آفساید نیمه‌خودکار در لالیگا استفاده خواهد شد.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال عربستان از ورود فناوری جدید آفسایدگیری به لیگ این کشور خبر داد.
کمپانی‌های بزرگ تولید موبایل با کوالکام به توافق رسیده‌اند تا از فناوری Snapdragon Satellite در موبایل‌های خود استفاده کنند و به این ترتیب ارتباط ماهواره‌ای به گوشی‌های اندرویدی خواهد رسید.
اپل بعد از حدود سه سال از زمان ورودش به تجارت سینما، با فیلم «کودا» برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شد.
در راستای انعقاد یک تفاهم نامه 4 جانبه از تکنولوژی سوخت‌های امولسیونی در موتورهای دیزلی استفاده می شود.
علاوه بر تورنمنت های فیفا و نیز لیگ قهرمانان اروپا، در سوپرجام فوتبال اسپانیا نیز از تکنولوژی تشخیص آفساید نیمه‌خودکار استفاده خواهد شد.
ساعت هوشمند سیتیزن CZ Smart PQ علاوه‌بر نظارت بر ضربان قلب، توانایی اندازه‌گیری میزان اشباع اکسیژن خون را نیز دارد و با هر دو دستگاه iOS و Android سازگار است.
محققان کشور موفق به استفاده از نوعی تکنولوژی شدند که منجر به بهبود روند بیماری بیماران کرونایی می شود.
یک کارشناس اقتصادی درباره وضعیت ریل سازی گفت: تکنولوژی دانش بنیان‌ می‌تواند مشکل قطارهای پرسرعت رابرطرف ساخته و در بخش قطارهای پرسرعت ریلی و لوکوموتیو خودکفا باشیم.
فناوری ناسا می‌تواند نیمار را از مصدومیت خلاص کرده و او را به رقابت‌ها برگرداند.
استفاده از تکنولوژی‌های جدید در عرصه داوری فوتبال روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند.
تصمیم عجیب دنی دسموند بعد از بررسی طولانی VAR یکی از بحث‌برانگیزترین تصمیمات داوری این فصل UCL را رقم زد.
یک تکنولوژی جدید دیگر در جام جهانی قطر
لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، در دور جدید تمرینات این تیم از تکنولوژی جدیدی برای صحبت با بازیکنانش در جریان تمرین استفاده می‌کند.
مدیرعامل بنیاد علوی گفت: بنیاد علوی، برای آموزش تکنولوژی به واحدهای تولیدی کمک می‌کند؛ باید مهارت بیشتری پیدا کنند و در کنارش باید خودشان هم پشتکار لازم را داشته باشند.
به نظر می‌رسد که بحث آفساید در فوتبال قرار است با تغییر و تحول جدید و پیشرفته‌ای همراه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ