تکنولوژی فیلمبرداری بوندسلیگا در ورزشگاه آزادی برای پخش زنده بازی پرسپولیس - آلومینیوم اراک
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جدیدترین مصاحبه رسانه‌ی فوتبال 360، عادل فردوسی‌پور روبه‌روی پژمان جمشیدی بازیگر فعلی و فوتبالیست سابق تیم ملی برای مصاحبه نشست.
ستاره و کاپیتان تیم ملی آرژانتین باعث شادی زایدالوصف همبازی قدیمی خود شد.
ستاره سنگالی تیم فوتبال النصر عربستان با حضور در یکی از مساجد این کشور به عبادت و قرائت قرآن پرداخت.
اقدام تحسین برانگیز مسی در دادن بازوبند کاپیتانی به کاپیتان اصلی اینتر میامی
تیم فوتبال رئال مادرید با یک نمایش درخشان دیگر از ستاره تازه واردش، موفق شد دومین بازی خود در فصل جدید لالیگا را هم با پیروزی پشت سر بگذارد.
شیاطین سرخ در دومین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس در خانه سفیدپوشان لندن تن به شکست دادند.
لیونل مسی در روزی که اولین جام قهرمانی خود را با تیم اینترمیامی به دست آورد، عنوان پرافتخارترین بازیکن فوتبال جهان را نیز به خود اختصاص داد.
آکاتنانگو آتشفشانی واقع در گواتمالا در آمریکای مرکزی است. تصاویری از لحظه برخورد صاعقه با دهانه آتشفشان آکاتنانگو در کشور گواتمالا را مشاهده می‌کنید./دانشجو
یک دستگاه خودرو درپی حرکت مارپیچ تصادف وحشتناکی را در وسط اتوبان خلق کرد. منبع: خبرآنلاین
موتور ایرانی تانک کرار که طراحی شده و به تکنولوژی آن رسیده‌ایم، بزودی رونمایی و به بهره‌برداری خواهد رسید.پیشران یکی از گلوگاه‌های تانک با استاندارد کرار (یکی از بهترین ارتقاهای تانک T-72 در دنیا) بوده و بهره‌برداری از این موتور احتمالا به معنی آغاز ساخت ،ارتقا انبوه تانک کرار است .
قالیباف گفت: اگر به صرفه‌جویی ۳.۵ میلیون بشکه در روز باور داریم، باید مردم در اولویت انتفاع حاصل از آن قرار داشته باشند و اول آن‌ها از این منابع بهره‌مند شوند و در مرحله بعدی درصدی از این منابع در اختیار دولت قرار بگیرد. باید شرایطی ایجاد شود که مردم به دنبال وسایل تکنولوژی و بهینه‌ای که وجود دارد بدوند و قدرت خرید آن‌ها را هم پیدا کنند؛ هر کار دیگری انجام دهیم، آب در هاون کوبیدن است. امروز نیازمند تصمیماتی شجاعانه، عقلانی و خردمندانه هستیم که سخت و در جا‌هایی تلخ هستند؛ ما باید مسئولیت آن‌ها را بپذیریم تا از فرصت با ریسک موجود استفاده کنیم.
با پیشرفت تکنولوژی و علم، پرده‌های شنی در آینده جای پرده‌های پارچه‌ای را خواهند گرفت. منبع: خبرفوری
ربات چینی Go ۲ می‌تواند در حین دویدن شما را دنبال کند، برخی حرکات ژیمناستیک را انجام دهد و حتی از طریق یک سیستم مجهز به مدل زبان بزرگ GPT که کدنویسی می‌کند، با شما صحبت کند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم دانشجویی به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) گفت: اینکه می‌گویند مدرنتیه در دوره پهلوی رضاخان اتفاق افتاد دروغ است این کار‌ها زمان ناصرالدین شاه شروع شد. ۱.۵ سال مانده به انقلاب اعلام کردند دختران با حجاب را به مدارس راه نمی‌دهند. ورود مدرنیته و تکنولوژی به کشور زمان ناصرالدین شاه شروع شد و ربطی به دوره پهلوی ندارد.
در مسابقات فوتسال جام رمضان در کاشان از تکنولوژی ویدئو چک برای این بازی ها استفاده شد.
«امکا» ربات استارت‌آپ «Engineered Arts» که در آن تکنولوژی مشابه «چت‌جی‌پی‌تی» به‌کار رفته به کمک ۱۷ موتور در سرش، مهارت‌های زبانی و لهجه‌های مختلف را به نمایش می‌گذارد و قبل از پاسخ گفتن، مانند انسان‌ها کمی فکر می‌کند.
پلیس ژاپن اتوبوسی جالب برای چینش سریع موانع ترافیکی را وارد فاز عملیاتی کرده است تا بار ترافیک خیابان‌ها و بزرگراه‌های خود را کمتر کند.
موشک‌های هایپرسونیک بسیار ارزشمند هستند، به این دلیل که در حال حاضر هیچ روش عملیاتی و قابل اتکایی برای رهگیری و نابودی آن‌ها وجود ندارد. اما در شرایطی که تکنولوژی دفاعی پیشرفت خواهد کرد، روشی‌هایی برای مقابله با این موشک‌ها نیز ابداع خواهد شد.
شکل برف‌پاک‌کن و آب‌پاش اتومبیل‌ها، همواره در زمان‌های گوناگون، تغییر کرده است؛ ولی در همین حال، اساس کار این تجهیزات، تقریباً ثابت مانده است. البته به نظر، جای کار و خلاقیت زیادی هم برای شرکت‌های خودروسازی نیست. امّا مرسدس بنز، روزنه خلاقیت را یافته و آب‌پاش و برف‌پاک‌کن را با هم ترکیب کرده است.
یک شرکت فناوری لهستانی با استفاده از تکنولوژی دیپ‌فیک شبیه‌سازی صدا که می‌تواند همه حالت‌های احساسی انسان را با استفاده از هر صدایی تقلید کند، جهان فناوری را شگفت‌زده کرده است.
نسل جدید خودرو آئودی که هنگام استفاده از چراغ راهنما یک سایه به سمت جهت گردش بر روی زمین می‌اندازد.
چراغ‌های جلو LED دیجیتال ماتریسی جدید آئودی، ایمنی خودرو را متحول می‌کند.
این گرانقیمت‌ترین پرنده دنیاست برای ساخت این بمب افکن بی ۲ تمام پشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها شناخته شده و ناشناخته بکار رفته است. چنان این پرنده پیشرفته است که بعضی اعتقاد دارند تکنولوژی ساخت این پرنده از موجودات فرا زمینی کپی برداری شده است.
روز پنج‌شنبه ۲۴ شهریور اولین موتورسیکلت پرنده جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت در ایالات متحده عرضه شد. استارت‌آپ ژاپنی «اروینس تکنولوژی» این موتورسیکلت یا «هاوربایک» پیشرفته را ساخته است؛ وسیله نقلیه‌ای که می‌تواند ۴۰ دقیقه پرواز کند و به سرعت ۶۲ مایل در ساعت برسد. قیمت تخمینی نسخه آمریکایی این موتورسیکلت ۷۷۷ هزار دلار اعلام شده است. رییس نمایشگاه خودروی موتورسیتی گفت: «احساس می‌کنم به معنای واقعی کلمه ۱۵ ساله هستم و به تازگی از جنگ ستارگان بیرون آمده‌ام و سوار دوچرخه‌شان شده‌ام. این هاوربایک عالی است. البته در ابتدا کمی دلهره خواهید داشت، اما من فقط حس خوشحالی داشتم.» شوهی کوماتسو، بنیانگذار و مدیرعامل اروینس تکنولوژی نیز می‌گوید این شرکت ساخت پهپاد‌ها و وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین را آغاز کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ