ساعت هوشمند سیتیزن CZ Smart PQ علاوه‌بر نظارت بر ضربان قلب، توانایی اندازه‌گیری میزان اشباع اکسیژن خون را نیز دارد و با هر دو دستگاه iOS و Android سازگار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمار فوق ستاره برزیلی در آستانه توافق بزرگ برای حضور در جمع آبی‌پوشان شهر ریاض است.
صدای اعتراض مهری دیروز بالاخره بلند شد و او که ابتدا قراردادش را یکطرفه فسخ کرده بود، حالا می گوید استقلال قصد فروش او و کسب درآمد برای حل مشکل سایر بازیکنان را دارد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: علت توقیف ساعتی در کنار بزرگراه‌ها بدلیل همزمان انجام دادن دو تخلف از سوی رانندگان پر خطر مانند تخلف سرعت و سبقت غیر مجاز است.
تعدادی از پرستاران، از سطح پایین حقوق و مزایای مزدی خود انتقاد کردند؛ به گفته‌ی پرستاران اضافه کار ساعتی ۱۶ هزار تومان، به شدت ناعادلانه است.
به فال و فالگیری مطلقاً اعتقادی ندارم، ولی برای اینکه اطلاعات تازه‌تری از این پروسه پیدا کنم امتحانش می‌کنم، یک ربع ساعت فال تاروت ۲۵۰ هزار تومان. سریع حساب می‌کنم می‌گویند خانم فالگیر امروز و در همین چند ساعت ۲۰ نفر را دیده یعنی همین الان هم ۵ میلیون کاسب شده. وقت خانم فالگیر پر است و این بار لطف می‌کند که به من وقت می‌دهد، چون سریع باید خودش را به آرایشگاه دیگری برساند. هرکس پیش خانم فالگیر می‌رود با صورت برافروخته و هیجان‌زده برمی‌گردد.
همیشه این‌طور نیست که با استفاده از شکل و قیافه غذا فرزندتان را برای خوردن به شوق و هیجان بیاورید.
فرابورس ایران امروز ۵ تیرماه، میزبان ششمین عرضه اولیه در سال ۱۴۰۲ با نماد کتوسعه؛ متعلق به سهام شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر به روش ترکیبی می‌باشد. ثبت سفارش از چه ساعتی آغاز خواهد شد؟
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس که در دیدار اخیر تیم ملی مقابل ازبکستان از ناحیه فک دچار شکستگی شده بود، امروز (شنبه) زیر تیغ جراحی رفت. عمل جراحی بیرانوند سبک خواهد بود و پس از آن دوران نقاهت دروازه‌بان ملی‌پوش سرخ‌ها مشخص خواهد شد
دروزاه‌بان تیم ملی ایران با روحیه بالایی قبل از دیدار با ازبکستان وارد ورزشگاه ملی تاشکند شد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح برخورد با خودروهای حادثه ساز به صورت شبانه روزی توسط گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس و انتقال آنها به پارکینگ خبر داد.
ستاره ریزنقش آبی‌ها برای ثبت سومین گل خود در دربی پایتخت لحظه‌شماری می‌کند.
فعالان عرب زبان در توئیتر به مناسبت روز زمین در فلسطین تاکید کردند که فلسطینی‌ها به سرزمین خود بازمی گردند.
سرهنگ مومنی با بیان اینکه در راستای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی و برخورد با تخلفات حادثه ساز به منظور افزایش ایمنی و کاهش حوادث رانندگی طرح توقیف ساعتی در معابر بزرگراهی تهران در حال اجرا است اعلام کرد: پلیس راهور تهران بزرگ در طرح نوروزی ۱۴۰۲ تاکنون با ۱۲۱۳ توقیف ساعتی و ۱۶۳۲ فقره اعزام به پارکینگ با متخلفان برخورد کرده است.
تانک آلتای مجهز به تفنگ ۱۲۰ میلی متری و سیستم دفاع CBRN (شیمیایی، میکروبی، هسته‌ای و پرتو زاینده) است. حداکثر سرعت برنامه ریزی شده ۷۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود که از طریق موتوری با قدرت ۱،۸۰۰ اسب بخار تامین می‌شود. این MBT همچنین می‌تواند تا عمق ۴.۱ متری زیر آب عملکرد خود را حفظ کند. تانک مورد نظر نه تنها از سیستم‌های بومی توسعه یافته سود می‌برد بلکه بر اساس موافقت نامه‌ای که با کره جنوبی به امضا رسیده است، قادر به استفاده از تکنولوژی توپ K ۲ بلک پانتر نیز خواهد بود.
مدیرعامل سازمان رفاه اجتماعی شهر تهران با تشریح علت رهاسازی معتادان متجاهر پس از جمع‌آوری توسط غربالگری گفت: پنج مرکز به بهزیستی برای انجام کار غربالگری داده‌ایم.
فعال محیط زیست نوشت: نگران علیرضا شهرداری هستم. این مرد دارد آب می‌شود. پیروزش و همه امیدش در برابر دیدگانش در حال آب شدن است.
گل ساعتی با نام علمی incarnata Passiflora، گیاهی است که به طور تاریخی در درمان اضطراب، بی خوابی و تشنج کاربرد دارد. گل ساعتی در ابتدا بومی نواحی جنوب شرقی آمریکای شمالی بوده است و امروزه در سراسر اروپا رشد می‌کند.
سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ نحوه برخورد پلیس با تخلف ورود به خطوط اضطرار را تشریح کرد .
مشاور امنیت ملی عراق با تاکید بر تداوم فشار بین المللی برای جلوگیری از بازگشت داعش، به لزوم پایان دادن به پرونده اردوگاه الهول سوریه اشاره کرد و گفت: این اردوگاه یک خطر و یک بمب ساعتی است.
روز پنج‌شنبه ۲۴ شهریور اولین موتورسیکلت پرنده جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت در ایالات متحده عرضه شد. استارت‌آپ ژاپنی «اروینس تکنولوژی» این موتورسیکلت یا «هاوربایک» پیشرفته را ساخته است؛ وسیله نقلیه‌ای که می‌تواند ۴۰ دقیقه پرواز کند و به سرعت ۶۲ مایل در ساعت برسد. قیمت تخمینی نسخه آمریکایی این موتورسیکلت ۷۷۷ هزار دلار اعلام شده است. رییس نمایشگاه خودروی موتورسیتی گفت: «احساس می‌کنم به معنای واقعی کلمه ۱۵ ساله هستم و به تازگی از جنگ ستارگان بیرون آمده‌ام و سوار دوچرخه‌شان شده‌ام. این هاوربایک عالی است. البته در ابتدا کمی دلهره خواهید داشت، اما من فقط حس خوشحالی داشتم.» شوهی کوماتسو، بنیانگذار و مدیرعامل اروینس تکنولوژی نیز می‌گوید این شرکت ساخت پهپاد‌ها و وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین را آغاز کرده است.
اجاره ساعتی خانه های مبله برای سرقت
متهم گفت: به بهانه اینکه مریض داریم که در بیمارستان بستری است و از شهرستان آمده‌ایم و جایی برای ماندن نداریم، خانه را اجاره می‌کردیم. نیمه شب با خودروی وانتی که از قبل تهیه کرده بودیم سراغ خانه اجاره شده می‌رفتیم و وسایل را تخلیه می‌کردیم و در بازار با کمترین قیمت به فروش می‌رساندیم.
یک روزنامه صهیونیستی با انتشار گزارشی اعلام کرد: تیک‌تاک بمب ساعتی برای اسرائیل به صدا درآمده است.
دقایقی قبل، یک ساختمان ۱۰ طبقه‌ در آبادان فروریخت و همگان را شوک زده کرد؛ ریزشی که علت آن مشخص نیست اما افزون بر خسارات زیاد مالی، آسیب های جانی هم در پی داشته که هنوز ابعاد دقیق آن مشخص نیست. رویدادی عجیب که حواشی‌ای نیز در پی داشته و به مرور اطلاعات تکمیلی در خصوص آن منتشر خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ