سردار رحیمی با اشاره به مرحوم مهسا امینی گفت وی در پارک طالقانی در حال قدم زدن بوده است که با گشت امنیت اخلاقی پلیس روبرو می‌شود و از نظر تیم پلیس این چهار خانوم دارای وضعیت مناسبی نبوده‌اند به سه نفر تذکر داده شده که مشکلشان برطرف شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وکلای توماج صالحی توضیحات جدید درباره روند پرونده وی ارائه داد.
آندره اونانا بعد از جنجالی که با فریاد زدن بر سر هری مگوایر در بازی دوستانه منچستریونایتد ایجاد کرد می‌گوید وقتی درون دروازه می‌ایستد از هم‌تیمی‌هایش انتظار بالایی دارد.
به گفته جعفری بر اساس قانون، تصمیم‌گیرنده نهایی برای صدور مجوز یا عدم جواز سقط، قاضی ویژه کمیسیون است و پزشک قانونی و پزشک متخصص تنها ارائه‌دهنده توضیحات لازم در خصوص ناهنجاری جنینی یا بیماری مادر و میزان خطر جانی ناشی از این بیماری به قاضی هستند. قاضی با بررسی پرونده و توضیحات ارائه‌شده، برمبنای شرایط موجود و وجود یا عدم وجود حرج مادر (در موارد جنینی) یا خطر جانی مادر (در موارد مادری) رأی خود را صادر می‌کند.
مدیرکل بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: پروانه‌های کسب جدید نیازی به امضا توسط اتحادیه‌ها ندارد و متقاضیان بعد از صدور می‌توانند فایل آن را در تلفن همراه خود دریافت کنند.
باشگاه فولاد خوزستان توضیحاتی درباره روند انتخاب سرمربی فصل آینده و مذاکره با بازیکنان جدید ارائه کرد.
سخنگوی ریاست‌جمهوری ترکیه در سخنانی اعلام کرد: اردوغان قرار است پس از تمدید تصدی خود، با همتای آمریکایی و سران فرانسه، اسپانیا و چندین کشور دیگر رایزنی کند.
در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، ضمن بررسی برخی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی، تصمیماتی در بخش‌های مختلف اتخاذ شد.
نمایندگان در نشست علنی امروز در جریان طرح استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، پس از استماع دلایل و توضیحات نمایندگان متقاضی استیضاح و همچنین توضیحات و دفاع وزیر مربوطه از عملکرد خود در این وزارتخانه با استیضاح فاطمی امین موافقت کردند و بدین ترتیب صندلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در کابینه دولت سیزدهم باید منتظر سرپرست یا وزیر جدید باشد.
توضیحات محمد طاهر رحیمی کارشناس سیاست گذاری اقتصادی در خصوص برنامه بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز را مشاهده می‌کنید.
همسر گرانت وال خبرنگار فقید آمریکایی توضیحاتی را در مورد علت مرگ او داد.
مشاور امنیتی نخست وزیر عراق ضمن تشریح جزئیات طرح استقرار نیروهای مرزبان عراق در مرز ایران و ترکیه گفت که هدف طرح جدید، حل مشکل 40 ساله عراق برای کنترل مرزهای بین المللی این کشور است.
ساعتی بعد از وایرال شدن ویدیویی از جواد خیابانی درباره شکست تیم ملی او در ویدیویی جدید توضیحاتی تکمیلی ارائه کرد .
هدایت یزدی مدیرعامل نفت مسجدسلیمان درباره عدم تحقق برخی وعده‌ها و ادامه دار شدن مشکلات مالی این تیم توضیحاتی ارائه کرد.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان روایتی از بازدید از زندان اوین بعد از حادثه آتش‌سوزی گفت: جمع بندی ما این است که مقداری ضعف حفاظت فیزیکی در سلول زندان‌ها بوده که باعث اتفاق اخیر در زندان اوین شده است.
رئیس‌کل دادگستری استان البرز با تشریح جزئیات جدید از جزئیات جدید از فوت سارینا اسماعیل‌زاده گفت: در این ماجرا‌ با سناریوسازی‌ها، داستان‌سرایی‌ها و روایت‌های تحریف‌شده زیادی از سوی رسانه‌های معاند روبه‌رو بودیم.
سیستم هوش مصنوعی Make-A-Video متا به کاربران این امکان را می‌دهد تا با وارد کردن توضیحات متنی در خصوص یک صحنه، کلیپ‌های ویدئویی کوتاه تولید کنند.
مدیر عامل باشگاه صنعت نفت در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه در خصوص انتخاب سرمربی جدید برای این تیم صحبت کرد.
وزیر راه و شهرسازی در مورد ارائه مشوق‌های جدید برای نوسازی بافت‌های فرسوده توضیحاتی ارائه کرد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون با حضور اعضای جدید و همینطور رئیس جدید توضیحات مفصلی درباره محتوای این جلسه ارائه کرد.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اشاره به این‌که برقی‌سازی خودروها برنامه‌ریزی شده، خاطرنشان کرد: خودروی K125 اولین محصولی است که هم زمان مدل بنزینی آن، با طراحی مدل برقی در دستور کار قرار گرفته است، البته ورود خودرو با مدل بنزینی خواهد بود.
نكات كليدى درباره استفاده رمز ارزها در جهان متاورس
معاون جدید تجربیات گسترده‌ای در حوزه مسائلی سیاسی دارند، به گونه ای که در سال‌های گذشته مسئولیت‌های مختلفی را در سطح معاون وزیر داشته‌اند. همچنین هم‌نفس با سردار شهید سلیمانی بوده‌اند؛ بنابراین هم‌ ظرفیت‌های شخصی ایشان و هم تجربیات مدیریتی و عملیاتی ایشان گران‌سنگ و خوب است.
رئیس کمیته زنان خانه احزاب ایران نسبت به حواشی مطرح شده در فضای مجازی پیرامون سخنرانی الهه کولایی در همایش مطالبات زنان در قرن جدید توضیحاتی ارائه داد.
در روزهای اخیر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطلبی را در مورد خودرو جدید شرکت زامیاد مطرح کرده است که توضیحات زیر در پاسخ به اظهارات ایشان و تنویر افکار عمومی به استحضار هموطنان عزیز می رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ