استفانوس سیتسیپاس توصیه‌های راجر فدرر سوئیسی برای موفقیت در تنیس را فاش کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیهان نوشت: در این روز‌ها هرچند احزاب اصلاح‌طلب مواضع‌شان نسبت به انتخابات را اندکی متعادل‌تر کرده‌اند. اما همچنان توپخانه رسانه‌ای‌شان به تخریب مشروعیت انتخابات و نهاد‌های نظارتی مشغول است.
خوان کوادرادو توضیح می‌دهد که چرا پس از ترک یوونتوس به اینتر، یکی از رقبای اصلی بیانکونری، پیوست.
گرانیت ژاکا فاش می‌کند که هو شدن توسط هواداران آرسنال به او قدرت بیشتری داد.
رسانه اسپانیایی دلیل تاخیر تصمیم گیری کاپیتان سابق بارسلونا درباره آینده اش را فاش کرد.
فاش شدن ارتباط مالی یکی از مالکان چلسی با صندوق سرمایه‌گذاری دولتی عربستان سعودی جنجالی شده و ارتباط این باشگاه با عربستان را زیر ذره‌بین برده است.
ایران نوشت:شامگاه ۱۰ مهرماه سال ۱۴۰۰ راننده‌هایی که از بزرگراه آزادگان عبور می‌کردند با صحنه وحشتناکی روبه‌رو شدند.
معمای گم شدن زن جوان با افشای راز جنایت فاش شد
همزمان با رد فرجام‌خواهی دنی آلوز، جزئیات جدیدی از پرونده او منتشر شده است.
همزمان با رد فرجام‌خواهی دنی آلوز، جزئیات جدیدی از پرونده او منتشر شده است.
نشریه پولیتیکو می‌گوید عربستان سعودی تلاشی مخفیانه را آغاز کرده است تا با پرداخت مبالغی قابل توجه موافقت یونان را با اضافه شدن این کشور به نامزدی مشترک برای جام جهانی 2030 به دست بیاورد.
رسانه‌های اسپانیایی فاش کردند کلارا چیا، نامزد جدید جرارد پیکه، بعد از انتشار آهنگ جنجالی شکیرا که در آن به او و پیکه تاخته بود دچار حمله عصبی شده و کارش به بیمارستان کشیده شده است.
یک روزنامه انگلیسی می‌گوید علت جدایی غیرمنتظره ژوائو کانسلو از منچسترسیتی، به وجود آمدن تنش در رابطه او با پپ گواردیولا بوده است.
یک مقام ایرانی اعلام کرد: تحقیقات اولیه از بلند شدن این پهپاد‌ها از داخل خاک ایران و در نزدیکی مکانی که هدف قرار گرفتند، حکایت دارد.
این روند‌ها دائمی نیستند. مشکلات پیچیده جهان همواره به افرادی اجازه می‌دهند که پاسخ‌هایی ساده، اغوا کننده و اشتباه ارائه کنند. با این وجود، بیایید امیدوار باشیم که در سال ۲۰۲۳ میلادی پوپولیسم به دلیل قلابی و ساختگی بودن آن به دلیل آن چه که هست فاش و آشکار شود.
هفته‌نامه «جامعه آگاه» نوشت: با توجه به وابستگی شبکه اینترنشنال به دستگاه اطلاعاتی سعودی و ماجرای قتل جمال خاشقچی که یکی از دلایل آن فاش کردن منبع مالی ایران اینترنشنال بود، حذف فیزیکی یا هر اتفاقی برای رعنا رحیم‌پور از سوی پشت‌پرده این شبکه محتمل است.
ایمیل‌های افشا شده یک افشاگر در سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) که با نشریه «نیوزویک» به اشتراک گذاشته شده نشان می‌دهد که جنگ داخلی در میان نزدیک‌ترین متحدان «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در حالی که تهاجم او به اوکراین ادامه دارد وجود داشته است.
راز ناپدید شدن پدر با اعترافات پسر فاش شد
متهم گفت: پدرم خیلی مادرم را اذیت می‌کرد اختلاف زیادی با هم داشتند. اصلاً به مادرم توجهی نداشت و رفتار او هر روز سرد‌تر می‌شد، برای یافتن علت این رفتار او را تحت نظر قرار دادم و متوجه شدم پدرم بی‌خبر از ما، زنی را موقت به عقد خود درآورده است. از این ماجرا خیلی ناراحت شدم و عصبانیتم زمانی بیشتر شد که فهمیدم پدرم می‌خواهد مادرم را پس از سال‌ها زندگی طلاق بدهد. مادرم نیز بشدت از این موضوع ناراحت بود.
بهنام وقتی در برابر مستندات قرار گرفت علاوه بر پذیرش ارتباط پنهانی با مریم به قتل محمود هم اعتراف کرد و در توضیح ماجرا گفت: من و مریم قبل از ازدواج او با محمود باهم آشنا بودیم تا اینکه هر دو ازدواج کردیم و بعد از آن دوباره همدیگر را دیدیم و ارتباط ما به صورت خانوادگی و همراه با همسران‌مان ادامه پیدا کرد. در این میان من و مریم به خاطر علاقه‌ای که از قبل به هم داشتیم ارتباط‌مان بیشتر شد تا اینکه محمود متوجه ماجرا شد.
علی دایی در یک گفت‌وگوی ویدیویی از توصیه آیت‌الله بهجت به خودش پرده برداشت.
رقم دریافتی تیم صدرنشین فرمول یک برای انتقال پیر گاسلی به آلپین فاش شد.
اسنادی که به تازگی از طبقه‌بندی خارج شده‌اند نشان می‌دهند که چگونه اسرائیل چندین دهه رژیم‌های نظامی متوالی را در میانمار تسلیح کرده و مورد آموزش نظامی قرار داده است. جنگ داخلی مرگبار؟ شکنجه؟ قتل عام؟ برای اسرائیل این مسائل و بسترها زمینه مساعدی برای همکاری قلمداد می‌شوند!
منابع صهیونیستی فاش کردند، در حالی که نظامیان صهیونیست خواب بودند افراد ناشناس وارد یک پایگاه نظامی النقب شده و ۳ قبضه سلاح را با خود برده اند.
شامگاه اول تیر سال ۹۸ بود که خانواده مرد گچ‌کار گزارش ناپدید شدن وی را به پلیس اعلام کردند و از همان زمان تیمی از مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران مأمور رسیدگی به این پرونده شدند. از آنجا که مرد گمشده راننده اینترنتی بود، مأموران به ردیابی‌های ویژه دست زدند، اما ۲مسافر او با هویت جعلی درخواست خودرو کرده بودند و نام و نشانی از آن‌ها به‌دست نیامد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ