بنابر اعلام سازمان هواشناسی، وضعیت جوی کشور در هفته آینده دستخوش تغییراتی خواهد شد که منجر به سردتر شدن هوا و بارش برف و باران می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوای اصفهان طی ۲۴ ساعت پیش رو تغییر محسوسی ندارد.
بیماری وبا، یکی از بیماری‌های شایع روز‌های گرم سال است که در اثر عدم رعایت بهداشت فردی و جمعی و همچنین استفاده از آب‌های غیر بهداشتی و...، منتقل می‌شود.
در روزهای اخیر گرمای هوای در بسیاری از کشورهای عربی بالا رفته و رکوردهای قبلی را جابجا کرده است.
در روزهای اخیر گرمای هوای در بسیاری از کشورهای عربی بالا رفته و رکوردهای قبلی را جابجا کرده است.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره بر نقش اثرگذارهوا فراجا در ماموریت های مختلف، گفت: مجموعه انتظامی به عنوان سازمانی مردمی همواره در خدمت و کنارشهروندان است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: دمای هوا در بیشتر مناطق کشور روند افزایشی خواهد داشت.
هیچ وقت نگفته ام که از بازگشت به استقلال پشیمان هستم. حضور در استقلال همیشه باعث افتخار من است
اهواز- براساس اعلام سامانه پایش هوای کشور، هوای سه شهر خوزستان ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با حضور در مسیر منتهی به میدان آزادی، در چهل و چهارمین راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران شرکت کرد.
به گزارش سازمان هواشناسی در شمال غرب و غرب کشور، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری،سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، خراسان‌های شمالی، رضوی و خراسان جنوبی شاهد بارش باران خواهیم بود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز هوا در همه استان‌ها سرد می‌شود و در اغلب نقاط کشور وزش باد خواهیم داشت.
احمد وحیدی طی چند ماه اخیر در بسیاری از مسائل که ارتباطی با حوزه کاری‌اش ندارد، اظهارنظر کرده و تبدیل به فردی در کابینه شده است که خود را در جایگاهی می‌بیند که می‌توان او را «متخصص در همه امور» توصیف کرد. او از اقتصاد می‌گوید، درباره سیاست خارجی نظر می‌دهد؛ از تاثیر نماز برای در اختیار گرفتن پست‌های دولتی گفته یا در حوزه آب یا تغییر شاخص آلودگی هوا اظهارنظر می‌کند و به نظر می‌رسد این روند از سوی سردار احمد وحیدی ادامه دارد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان کمی ابری همراه با غبار محلی و در مناطق صنعتی و پرتردد شهری همراه با کاهش کیفیت هوا همچنین کاهش تدریجی و نسبی دما تا پنجشنبه (۶ بهمن ماه) پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: تا پایان هفته دمای هوا ۸ تا ۱۰ درجه سانتیگراد سردتر خواهد شد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش‌ برف در سراسر استان تا شامگاه امروز و کاهش محسوس دما تا پایان هفته خبرداد.
با نفوذ زبانه‌های پرفشار به سطح استان از روز سه‌شنبه تا اواخر هفته روند کاهشی محسوس دما به‌ویژه در ارتفاعات یخبندان پدیده مه و لغزندگی سطح جاده‌ها پیش‌بینی می‌شو، به طوری که تا پایان هفته دمای هوا ۸ تا ۱۰ درجه سانتیگراد سردتر خواهد شد.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه ادامه داد: دشمن با موج سواری بر احساسات و عواطف مردم بویژه در حوزه های جنسیتی، قومی، مذهبی و به خصوص حجاب با یک تبلیغات هماهنگ تصمیم داشت این موج را به یک سونامی رسانه ای تبدیل کند.
تعداد زیادی از مردم زاگرب، پایتخت کرواسی، با وجود سرمای هوا به خیابان‌های مرکز شهر آمده بودند تا بازی را از نمایشگر‌های بزرگ تماشا کنند اما دریافت دو گل در نیمه اول ناامیدشان کرده است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: غبار محلی پدیده غالب مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان طی ۴۸ ساعت آینده است.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، وضعیت جوی کشور در هفته آینده دستخوش تغییراتی خواهد شد که منجر به سردتر شدن هوا و بارش برف و باران می شود.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش آلودگی هوای کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی استان از امروز تا اواسط هفته جاری خبرداد.‌
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش باران در غرب و جنوب استان امروز آغاز شده و تا فردا شنبه شمال و مرکز استان را فرا می‌گیرد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و کاهش کیفیت هوا و کاهش دما تا فردا برای تهران پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ