مقامات مؤسسه تحقیقات هوا و فضا کره جنوبی (KARI) در بیانیه‌ای اعلام کردند: مدارگرد مسیریاب ماه که با نام دانوری (Danuri) نیز شناخته می‌شود، نخستین گام برای اطمینان یافتن از توانایی اکتشاف فضایی و تایید آن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جاروبرقی‌های صنعتی برای تمیز کردن هتل، انبار، دفاتر، فروشگاه های خرده فروشی و کافه تریاها استفاده می‌شوند.
باز کردن در هواپیما در خطوط هوایی آسیانا کره جنوبی باعث وحشت و غش کردن برخی از مسافران شد. عامل این حادثه پس از فرود هواپیما بازداشت شد.
فیلمی از لحظه سقوط یک جنگنده اف ۱۶ آمریکایی در نزدیکی پایگاه هوایی آمریکا در کره جنوبی، در فضای مجازی منتشر شده است. منبع: ایرنا
فاطمه کشاورز در رقابت گروه A دسته ۶۴ کیلوگرم وزنه‌برداری زنان قهرمانی آسیاکره‌جنوبی، رکورد ۸۵ یک ضرب، ۱۰۹ دو ضرب و مجموع ۱۹۴ کیلوگرم را ثبت کرد و در دوضرب و مجموع به مدال برنز رسید
یکی از جت‌ها جنگنده پرتعداد کره شمالی میگ ۱۵ ساخت شوروی سابق است که در واقع پس از پایان جنگ جهانی دوم و به عنوان یکی از اولین جت‌های جنگنده این کشور توسعه یافت.
رئیس جمهور کره جنوبی در کاخ سفید یک آهنگ را بدون همراهی موسیقی خواند.
جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، روز چهارشنبه در جریان استقبال از یون سوک یول، رئیس‌جمهوری کره جنوبی که نخستین سفر دولتی مقام ارشد این کشور به آمریکا پس از ۱۲ سال است، به جای حرکت کنار همتای کره‌ای، با محافظش قدم زد و یول سعی کرد به تدریج خود را به آن‌ها نزدیک کند.
کره جنوبی اعلام کرد، کره شمالی صبح روز پنج‌شنبه (۲۴ فروردین) یک موشک بالستیک از نزدیکی پیونگ‌یانگ به سمت دریای ژاپن پرتاب کرده است. این موشک بالستیک پس از طی مسافتی هزار کیلومتری در آب‌های دریای ژاپن فرود آمد. به گفته یک مقام ارتش کره جنوبی، موشک پرتاب‌شده احتمالا «نوع جدیدی» از موشک‌های بالستیک بوده که از سوخت جامد پیشرفته استفاده می‌کنند.
وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد که ایالات متحده یک بمب افکن B-۵۲ را برای رزمایش مشترک با کره جنوبی در برابر تهدیدات هسته‌ای و موشکی کره شمالی ارسال کرد.
اتحادیه تولید کنندگان نیمه رسانا «Fab۴» متشکل از آمریکا، تایوان، ژاپن و کره جنوبی نخستین جلسه ویدئو کنفرانس خود را برگزار کرد.
اتحادیه تولید کنندگان نیمه رسانا «Fab۴» متشکل از آمریکا، تایوان، ژاپن و کره جنوبی نخستین جلسه ویدئو کنفرانس خود را برگزار کرد.
جنگنده مافوق صوت KF-۲۱ کره جنوبی پرواز آزمایشی خود را با موفقیت انجام داد.
ساموئل اتوئو بعد از پایان بازی دیشب برزیل و کره جنوبی درگیری عجیبی با یک فیلمبردار داشته است.
تیم ملی برزیل با شکست ۴-۱ کره‌جنوبی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ رقیب کرواسی شد.
پیروزی کره جنوبی برابر پرتغال در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲
پیروزی کره جنوبی برابر پرتغال در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲
خلاصه بازی کره جنوبی - غنا در چارچوب رقابت‌های گروه H جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
خلاصه بازی کره جنوبی - غنا در چارچوب رقابت‌های گروه H جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
پایتخت کره جنوبی اولین مسیر اتوبوس خودران خود را روز جمعه راه اندازی کرد.
سروش پیام رسان وابسته به تلویزیون وزارت ارتباطات را به واسطه انتشار ویدیویی که وزیر ارتباطات از کره جنوبی فرستاده بود و در آن از کیفیت تماس صوتی اپلیکیشن بله و روبیکا تعریف کرده بود انتقاد کرد. در ویدیوی منتشر شده در اکانت خرامید مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات گفته می شود که این ویدیو و خبری آماده شده از این کیفیت تماس تا در بخش خبری ۲۰:۳۰ منتشر شود و حالا پیام رسان سروش وزیر و وزارتخانه را متهم کرده است به حمایت از پلتفرم های ایرانی خاص!
یک استاد دانشگاه در کره جنوبی پناهگاهی برای حمله احتمالی هسته‌ای کره شمالی ساخته است.
با وجود اینکه قایق وارد آب شده و شروع به حرکت کرد مردم به تعقیب کیم ادامه دادند، در حالی که کیم جونگ اون دستان خود را از قایق خارج کرد و از آن‌ها خواست که دور شوند.
ارتش آمریکا و کره‌جنوبی امروز چهار موشک زمین به زمین به سمت دریای ژاپن شلیک کردند و این به دنبال شلیک یک موشک بالستیک قاره‌پیما از نوع هوآسونگ-۱۲ به دست کره‌شمالی انجام می‌شود.
سردبیر دبیر گروه علمی خبرگزاری صداوسیما بابت نشر خبر جنجالی تشویق به حشره‌خواری گفت: منبع خبر از کره‌جنوبی بود و محققان کره‌ای این تحقیقات را انجام داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ