دو تیم اسپانیا و ژاپن در حالی در دور آخر گروهی جام جهانی به مصاف یکدیگر می‌روند که هر دو تیم برای صعود به دور حذفی شانس دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا ضوابط و مقررات خروج از کشور مشمولان غیر غایب برای زیارت عتبات عالیات در راهپیمایی اربعین حسینی را تشریح کرد.
قرار است تغییراتی در کادر فنی تیم ملی به وجود بیاید.
رودسر- فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از دستگیری باند حفار غیرمجاز در رحیم آباد رودسر خبر داد و گفت: در این عملیات ۴ حفار غیرمجاز دستگیر شدند.
شهردار منطقه ۸ تهران گفت: با آغاز عملیات احداث دوربرگردان سواره‌رو غیر همسطح شمال به شمال بزرگراه شهید باقری، پل هوایی عابر پیاده معارض جمع آوری شد.
روزنامه‌های اسپانیای چاپ امروز به غیر از ماجرای وینیسیوس، خبر می‌دهند که بازیکن فرانسوی بارسلونا قصد جدایی دارد.
سازمان وظیفه عمومی فراجا توضیحاتی را درباره مدت خدمت سربازی ارائه کرده است. بر این اساس مدت خدمت سربازی برای کارکنان وظیفه بومی در مناطق عادی ۲۴ ماه، مناطق غیر درگیر، عملیاتی، محروم و بد آب و هوا ۲۱ ماه و امنیتی درگیر ۱۷ ماه است.
سادیو مانه این فرصت را دارد که فصل کابوس وار خود در بایرن را در یک بازی به فراموشی بسپارد.
میلانو با قرار گرفتن در رتبه هشتم جدول در یک چهارم نهایی حریف پروجا شد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: با اجرای طرح ۲ مرحله ای عملیات در پاتوق های عرضه مدارک جعلی در سراسر کشور منجر به کشف بیش از ۱۵ هزار فقره انواع اسناد جعلی رسمی، غیر رسمی و اقلام تقلبی شد.
تیم ملی هندبال ایران از امروز کار خود را در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان 2023 و با رویارویی با اسلوونی آغاز خواهد کرد.
علیرضا بیرانوند شانس اول دستیابی به جایزه دستکش طلایی لیگ برتر ایران محسوب می‌شود.
مدیر کل دفتر امور عملیات و بحران راهداری گفت: بر اثر بارش و برف و کولاک برخی محورهای شریانی و غیر شریانی مسدود شده است.
اورال اوفا امروز در یک بازی بسیار سخت به مصاف زنیت کازان خواهد رفت.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد عملیات نظامی غیر قانونی این کشور در شمال سوریه و عراق می تواند وارد فاز درگیری زمینی شود.
مقامات اقلیم شمال عراق بدون اشاره به حضور غیر قانونی عناصر تروریستی در اطراف مرزهای ایران، عملیات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران علیه مواضع تروریست‌ها را محکوم کردند.
عضو شورای شهر تهران گفت:شهرداری تهران ملزم به ارائه برنامه عملیاتی و ارتقا توان پدافند غیر عاملی در تمامی زیرساخت‌های شهری است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه ۸۴ نیروی راهبردی دریایی ارتش با حضور مقتدرانه در عمق اقیانوس‌ها به ویژه حوزه دریای سرخ موفق شد عملیات اسکورت و برقراری امنیت دریایی را در بالاترین سطح ممکن به اجرا دربیاورد و در جایی که توسط نیرو‌های غیر موجه حاضر در منطقه، ایمنی دریانوردی به خطر افتاد، توانستند به یاد همرزمانشان که پیش از این مستقیماً در برابر هرگونه بی‌عدالتی ایستادند دوباره بایستند و ۲ شناور بدون سرنشین آمریکایی را توقیف کنند.
شهردار منطقه ۹ از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پروژه تعریض بزرگراه آیت الله سعیدی همزمان با اجرای تقاطع غیر همسطح میدان فتح خبر داد.
وزارت حمل و نقل عراق از غیر عملیاتی شدن ۲۰ فروند هواپیمای ایرلاین دولتی این کشور خبر داد.
رییس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری ۱۸ فروشنده انواع سلاح و مهمات غیر مجاز در پایتخت خبر داد.
علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو گفت: سیلاب ها باعث ذوب یخچال‌های طبیعی و ورود آب گل‌آلود به چشمه کوهرنگ شد و به یکباره ۶۰ درصد آب استان را غیر قابل تصفیه و استفاده کرد.
سخنگوی صمت گام دوم ساماندهی بازار لوازم یدکی را شامل ۱۵۰ قلم ذکر کرد که پس از اتمام عملیات اجرایی مرحله اول آغاز خواهد شد. وی گفت روی دیگر سکه حذف قاچاق لوازم یدکی دادن بازاری به ارزش ۴ میلیارد دلار به قطعه سازان است که باید از این فرصت بخوبی استفاده شود.
فردین آقابزرگی کارشناس بازار سهام با اشاره به اینکه در هیچ کجای دنیا خودرو در بورس کالا عرضه نمی‌شود، اظهارداشت: با توجه به فاصله قیمتی که خودرو در درب کارخانه تا بازار آزاد دارد، این موضوع یک رانت عظیمی را ایجاد کرده که باعث جذابیت بازار خودرو شده، حال مسئولان تصمیم گرفته‌اند برای از بین بردن این رانت خودرو را در بورس کالا عرضه کنند، اما به اعتقاد بنده این اقدام نیز نمی‌تواند باعث سروسامان دادن به وضعیت بازار خودرو شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ