مدیرعامل سابق پرسپولیس اتفاقات مربوط به انتقال علیرضا بیرانوند به استقلال را یک بازی از پیش تعیین شده می داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اوریول رومئو دو سال پیش تصور نمی کرد روزی بتواند دوباره با پیراهن بارسلونا به میدان برود.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این باشگاه ضعیفترین عملکرد را در نقل و انتقالات لیگ برتر داشته است، گفت: شاید اگر من جای جواد نکونام بودم، استعفا می‌کردم.
گمان چنین بود که اولین دیدار و سفر اردوغان به تهران خواهد بود، اما او به باکو رفت و در مصاحبه‌ای در کنار «علی‌اف» کلماتی علیه ایران بیان کرد که هیچ انتظارش نبود.
دروازه‌بان پارس جنوبی جم، طی اظهار نظر شگفت انگیزی می‌گوید که اگر حق او‌ را در فوتبال ضایع نمی‌کردند، حالا کاپیتانی گل‌گهر را در دست می‌داشت.
به عقیده رالف رانگنیک انتقال انکونکو به چلسی یک تصمیم عجولانه بوده است
من دادیار کیفری بودم و ۷۰۰ زندانی داشتم. من در فضای قضاوت با زندگی انسان‌ها سر و کار دارم. قضاوت برای من فقط یک شغل نیست. مثلا اگر مراجعینم زن و شوهری باشند که دچار مشکلات عاطفی شده باشند، سعی می‌کنم تا جایی که قانون اجازه می‌دهند به آن‌ها کمک کنم که مشکلشان حل شود. این خیلی برای من لذت‌بخش است.
مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید از همان روز اول کارش اعلام کرده نمی‌تواند پول استراماچونی را بدهد.
ترامپ گفت: ایالات متحده آمریکا آشفته است، اقتصاد ما در حال سقوط است، تورم از کنترل خارج شده است، روسیه به چین پیوسته است. آیا می‌توانید آن را باور کنید؟ عربستان سعودی به ایران پیوسته است. اگر من رئیس جمهور شما بودم هرگز این اتفاقات نمی‌افتاد.
ترامپ گفت: اگر من رئیس جمهور آمریکا بودم، شرایط برای پوتین خیلی بهتر بود، نیرو‌های روسیه وارد اوکراین نمی‌شدند. با این حال، در پایان پوتین تمام اوکراین را خواهد گرفت.
یورگن کلوپ می‌گوید بعد از یک هفته عجیب و اخراج چند مربی در لیگ برتر از آینده خود نمی‌ترسد ولی می‌داند به خاطر موفقیت‌های فصل‌های گذشته است که هنوز روی نیمکت لیورپول نشسته است.
اگر دنبال جلب توجه و تأیید بودم، با همه رسانه‌ها درباره اتفاقاتی که در ایران رخ داد صحبت می‌کردم. خودم انتخاب کردم که این کار را نکنم. آنهایی که به من نزدیک هستند،‌ می‌دانند چه اتفاقاتی رخ داد.
هریک از دوستان شما نظر و احساس متفاوتی نسبت به شما دارد حتی اگر به ظاهر بگویند شما بهترین دوست او هستید، اما ممکن است در کنارتان احساس آرامش نکنند. یک راه برای فهمیدن اینکه آن‌ها واقعا چه احساسی دارند، استفاده از یک تست سریع روانشناسی است. این تست نشان می‌دهد که دوستانتان در ناخودآگاهشان درباره شما چه فکری می‌کنند. قبل از هرچیز خودتان را برای شنیدن واقعیت آماده کنید.
دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی نسبت به حذف ایران از جام جهانی واکنش نشان داد و انتقاداتی به سبک کی‌روش مطرح کرد.
حدادعادل گفت: من ۶۰ سال پیش دانشجوی دانشگاه تهران بودم در رشته فیزیک، ما ۷۰ دانشجو بودیم که فقط سه دختر در کلاس ما بود؛ اما الان بروید و ببینید که در همان رشته فیزیک اگر هفتاد تا دانشجو باشد، حداقل ۴۰ نفر، دختر هستند. ما منطق داریم، نباید عقب‌نشینی کنیم و عقب‌نشینی هم نخواهیم کرد.
کارشناس فوتبال ایران در آستانه شروع جام جهانی گفت: اگر من سرمربی تیم ملی بودم، مقابل انگلیس با پنج مدافع بازی می‌کردم و شجاع خلیل‌زاده را در دفاع راست می‌گذاشتم.
متهم عنوان کرد: من قصدم کشتن مادربزرگم نبود و فقط به‌دنبال طلاهایش بودم. من روز قبل از ماجرا مشروب و قرص‌های آرامبخش خورده بودم و حال مساعدی نداشتم. آن روز من با همراهی دوستم به خانه مادربزرگم رفتیم و اگر هم قتلی صورت گرفته من تنها نبودم. با این حال پشیمانم و از اولیای دم می‌خواهم من را ببخشند.
محمدرضا بیک، لژیونر جوان والیبال ایران انگیزه های زیادی برای دعوت شدن به تیم ملی دارد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: اگر به گذشته برگردم همین بازیکنان را برای مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب می‌کردم و اگر بازیکنان باتجربه را می‌بردم، ترسو بودم.
اگر کارلوس کی‌روش با من تماس بگیرد، نمی‌توانم به او جواب ندهم. صددرصد بهترین پاسخ را به او می‌دهم. چون علاقه‌مند بودم و هستم با او همکاری کنم. هر چند فعلاً که چنین شرایطی به وجود نیامده و نمی‌دانم آیا پیش خواهد آمد یا نه؟
من در زمین مسابقه این احساس را داشتم که خطایی رخ نداد ولی وقتی فیلم را دیدم، نظرم تغییر کرد. اگر جای داور بودم رشید مظاهری را اخراج می‌کردم.
زن گفت: من که در آشپزخانه درحال پوست کردن سیب زمینی و بادمجان بودم چاقو به دست به پذیرایی آمدم و در حالی که دستم را به عنوان هشدار تکان می‌دادم مانند خیلی از مادران دیگر به پسرم گفتم اگر یک بار دیگر خواهرت را اذیت کنی، تو را می‌کشم و ادامه دادم تو به طرفداری از پدرت تا این اندازه مرا اذیت می‌کنی درحالی که من تو را به دنیا آورده ام.
قیمت سکه طرح جدید امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
پیکاپ جدید پادرا دیزل محصول ایسوزو نیست
وی درخصوص نقطه ضعف فرزندش نیز خاطرنشان کرد: نقطه ضعف مهدى از بدو تولد با او بوده واین مسئله هم جسمی است و هم روحی. من و مادرش هم بسیار تلاش کردیم تا این نقاط ضعف بر شخصیت او تأثیر نگذارد و او بتواند بتدریج که رشد مى کند، بدون احساس ضعف و به صورت عادى به تحصیل و زندگى اجتماعى بپردازد و تا حدود زیادى هم موفق بودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ