احمد زیدآبادی نوشت: آیا تیم آمریکا به دلیل تعلقش به کشور و ملت آمریکا، خدا آن را دوست دارد؟ با این حساب هر چیزِ دیگری هم که متعلق به کشور و ملت آمریکا باشد، باید خدا آن را دوست بدارد! اما بعید است خدا همه چیز آمریکایی‌ها را دوست داشته باشد وگرنه باید در همۀ صحنه‌های جهانی و داخلی بلااستثناء پیروز می‌شدند در حالی که همین اخیراً شاهد بودیم ارتش مجهز آن‌ها در برابر لشکر بی بار و برگ طالبان شکست خورد و به آن شکلی که در رسانه‌ها نشان داده شد، خاک افغانستان را ترک کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی وزیری‌پناه می‌گوید باغ خرمای او در بم باعث شده تا قید حضور در لیگ برتر را بزند و به مس کرمان بپیوندد!
بوشهر- بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی فوتبال ایران برای موفق‌شدن در جام ملت‌های آسیا و دیگر عرصه‌ها باید با تیم‌های بزرگ فوتبال دنیا بازی کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: باز هم می گویم عنایتی یکی از بهترین مربیان آینده فوتبال ایران می شود.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: تمام توان خود را به کار می‌گیریم و تلاش می‌کنیم با یک شرایط خوب و باقدرت بازی‌ها را شروع کرده و پیش برویم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی با تیم مجتبی حسینی سخت است.
قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری خود گفت: همیشه فوتبال هجومی را دوست داشته‌ام، کاری می‌کنیم مردم از فوتبال لذت ببرند.
جلال چراغپور، کارشناس فوتبال ایران، از امیر قلعه‌نویی به عنوان بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی نام برد.
سرمربی تیم فوتبال نونهالان می گوید باید با کار زیاد در این تیم ستاره های آینده فوتبال ایران را تربیت کرد.
AS اسپانیا خبر زده است که فدراسیون فوتبال ایران به دنبال سرمربی تراکتور است؛ یعنی پاکو خمس.
پورعلی‌گنجی می‌گوید هر سرمربی‌ای که برای تیم ملی انتخاب می‌شود باید زیرساخت‌های فوتبال ایران را درست کند.
رییس فدراسیون فوتبال بعد از مدت‌ها درباره وضعیت کارلوس کی‌روش و احتمال قطع یا ادامه همکاری با او واکنش نشان داد.
تمرین های تیم ملی فوتبال ساحلی با فشار بالا و منظم برگزار می شود.
تمرین های تیم ملی فوتبال ساحلی با فشار بالا و منظم برگزار می شود.
پیشکسوت فوتبال و بازیکن سابق استقلال درباره دلایل ناکامی تیم ملی ایران در جام جهانی توضیحاتی ارائه کرد.
هواداران فوتبال ولز و انگلیس در تنریف در یک درگیری خیابانی وحشیانه به جان هم افتادند. دو تیم ولز و انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با ایران همگروه هستند. یک برد یا یک تساوی برای انگلیس برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی کافی است در حالی که ولز باید انگلیس را شکست دهد و همچنین امیدوار به تساوی بین آمریکا و ایران باشد.
فیفا در منشور انضباطی خود، برای اهانت به علائم و نمادهای هویتی کشورها جرایمی در نظر گرفته است و باید دید توهین آمریکا به ایران با حذف لوگو «الله» از پرچم جمهوری اسلامی چه عواقبی خواهد داشت!
پیشکسوت فوتبال ایران با بیان این که برای پیروزی مقابل آمریکا به تمرکز بالا نیاز داریم گفت: دور بودن از حاشیه‌ها و نداشتن استرس فاکتورهای اصلی موفقیت تیم ملی برابر آمریکاست.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که بازیکنانش برابر ولز یک روز فوق العاده را پشت سرگذاشتند گفت: این شروع کار ما بود و باید در دیدار با آمریکا کار صعود را تمام کنیم.
جو بایدن با اعضای تیم ملی فوتبال آمریکا تلفنی گفتگو کرد تا برای آنها آرزوی موفقیت کند.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که در جلسه با رئیس جمهور اتفاقات خوبی رخ داد، گفت: توقعات از تیم ملی در جام جهانی باید در حد انتظار باشد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که برگزاری دو دیدار تدارکاتی در اتریش نقاط ضعف تیم ملی را مشخص کرد گفت: سرمربی تیم ملی باید در مدت زمان باقی مانده حریفان را به خوبی آنالیز کند.
نشریه دیلی میل انگلیس پنج بازیکن کلیدی ایران که تیم ملی انگلیس باید مراقبشان باشد را نام برد و از حسین کنعانی‌زادگان به عنوان ستون دفاعی تیم ملی یاد کرد.
لیست هانسی فلیک برای تیم ملی فوتبال المان جهت دو بازی با مجارستان و انلگستان در لیگ ملت‌ها مشخص شد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال تاکید کرد که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ