جو بایدن با اعضای تیم ملی فوتبال آمریکا تلفنی گفتگو کرد تا برای آنها آرزوی موفقیت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این ویدئوی تماشایی می توانید روش کاشت و برداشت فلفل در تراس خانه را از نمای نزدیک یاد بگیرید.
یوزپلنگ مادر تمام قدرت خود را در برابر کفتارها به کار می گیرد! در ادامه با ما همراه باشید. /برخی صحنه ها ممکن است برای برخی کاربران آزار دهنده باشد!
فرهادی، مدیر عامل آتش نشانی مشهد اعلام کرد: ظهر امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ و اعلام گزارشی مبنی بر احتمال اقدام به خودکشی یک خانم جوان از روی پل عابر پیاده ، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاههای ۱۲ ،۷ ، ۳۸ را به همراه تشک نجات و خودرو نردبان ۳۲ متری به محل اعلامی در میدان شهید حسین فهمیده اعزام شدند.خانمی جوان بر روی عرشه پل هوایی در وضعیت ناپایدار قرار گرفته که نجاتگران آتش نشانی ضمن ارائه مشاوره های لازم به این بانو وی را از خودکشی منصرف و او را به سطح زمین منتقل کردند. علت و انگیزه این خانم از این اقدام، مشکلات خانوادگی اعلام شده است.
مکالمه جواد نکونام و سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درست چند ثانیه قبل از شروع مراسم معارفه سوژه رسانه‌ها شد.
طوطی‌های خانگی ممکن است بر اثر انزوا افسرده شوند؛ اما آزمایشی جالب نشان می‌دهد که تماس ویدئویی می‌تواند راهکاری مفید برای خوشحال‌کردن آن‌ها باشد.
اولین تصویر نمای نزدیک شدن i۵ را نشان می‌دهد. در این تصاویر جلوپنجره با خطوط LED و همچنین چراغ‌های LED در حال روشن شدن هستند. i۵ جدید شبیه یک BMW عصر مدرن و اخیر به نظر می‌رسد.
از مدل جدید H۶ در نمایشگاه گوانگژو چین رونمایی شد. طراحی بی‌نظیر و تهاجمی که امضای طراحی محصولات هونگچی در آن دیده می‌شود، بیش از هر چیزی خودنمایی می‌کند. فرم و شکل بدنه لیفت‌بک بوده که جذابیت را چند برابر می‌کند. هونگچی H۶ می‌تواند از جمله گزینه‌های واردات به ایران باشد.
برخی از خانه‌ها در ترکیه را نمی‌توان برچید، زیرا در اثر تماس با تجهیزات ساختمانی فرو می‌ریزد. در دیاربکر، یک ساختمان آپارتمانی که بخشی از یک مرکز تجاری است در حین تخریب فرو ریخت.
پارسینه: نبرد تمام عیار جوجه تیغی مادر و پلنگ را در ادامه ببینید.
زارع پور تاکید کرد: اگر کندی در پیام رسان‌های داخلی مشاهده کردید با شماره ۱۹۵ تماس بگیرید، حتما رسیدگی می‌شود.
جمشیدی فرماندار تربت جام: همه تلاشمان این است که مشکلات مردم را کاهش دهیم./چهار هزار اقلام بین مردم توزیع کردیم و حدود دو هزارتای دیگر هم در حال ورود به شهرستان است./به کسانی که با قطعی گاز مواجهه هستند لوازم گرمایشی تحویل داده می‌شود./ نفت و گاز مایع رایگان در حال توزیع است./به استحضار مردم می‌رسانم که قطعی گاز متناسب با مکان نداریم و براساس شبکه توزیع است و قطعی گاز دست ما نیست.
سازندگان اورکا ۱ می‌گویند: این ربات‌ها کف دریا را لمس نمی‌کنند. ما در حال طراحی ناوگانی از وسایل نقلیه رباتیک زیر آب هستیم که به کشتی متصل نیستند. آن‌ها با بستر دریا تماس ندارند و در بالای آن شناور می‌شوند.
سرکلانتر شمال پایتخت اعلام کرد: اخیرا تعدادی از افراد سودجو تحت عنوان حمل اثاثیه منزل با سوءاستفاده از برند‌های معروف باربری تعدادی شماره فیک را در فضای مجازی قرار می‌دهند که پس از تماس شهروندان، افراد کلاهبردار برای حمل اثاثیه مراجعه می‌کنند. وی افزود: کلاهبرداران کار‌هایی از قبیل درخواست مبالغ زیادی از ۲۰ تا ۸۰ میلیون تومان می‌کنند، بسیاری از اموال را به سرقت می‌برند و در بعضی از موارد قصد تجاوز به ناموس مردم را داشته‌اند.
ساعت حدود چهار می‌شود که آقای نیک‌فرجام تصمیم خودش را می‌گیرد: به شدت نگران توله‌ها بودم، آن منطقه هم آنتن ندارد و امکان تماس با هیچ‌کسی را نداشتم. از یک طرف می‌دانستم که اگر توله‌ها را با خودم ببرم، شاید دیگر مادرشان سراغ‌شان نیاید، از طرفی حدس می‌زدم یوزپلنگ مادر با خطری مواجه شده و تصمیم گرفته جای توله‌ها را عوض کند و شاید همین حین دچار حادثه شده باشد و اصلا برنگردد، اگر توله‌ها را همان‌جا رها می‌کردم احتمال برگشتن مادرشان از اینکه از گرسنگی بمیرند و یا طعمه حیوانی شوند، کمتر بود، پس تصمیمم را گرفتم و توله‌ها را با بدون اینکه دستم به آن‌ها بخورد، با یک گونی برداشتم.
یک پسر بچه ۸ ساله برای حل مشکل خودش با پلیس نیویورک تماس گرفته و مکالمه‌اش با اپراتور پلیس حسابی همه‌جا پخش شده و واکنش‌های زیادی را برانگیخته است.
در شهر ادنبریج، کنت، در جنوب شرقی انگلستان، مجسمه غول پیکر لیز تراس نخست وزیر سابق انگلیس، به عنوان "شخص مشهور" در جشن سالانه شب آتش سوزی به آتش کشیده شد.
محققان توانستند با قرار دادن آب خالص در تماس با یک فلز قلیایی (مانند آلیاژی از سدیم و پتاسیم) و آزاد شدن ذرات باردار خواص فلزی به آب بخشید.
شاه چارلز، شاه جدید انگلیس هنگام ملاقات با لیز تراس، نخست‌وزیر بریتانیا جمله‌ای گفت که توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد.
کمیته هماهنگ سازی گروه های مقاومت در نابلس از همه مردم فلسطین خواست مقاومت را در همه مناطق تماس با رژیم صهیونیستی تشدید کنند و زمین را زیر پای صهیونیست ها به آتش بکشند.
رئیس ستاد هفته دفاع مقدس بسیج گفت: یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس به شکل تماس تصویری و ویدئو کنفرانسی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا بهره‌مند خواهند شد.
رئیس جمهور اوکراین در جشن روز پرچم شرکت می‌کند و به اوکراینی‌ها وعده آزادی کامل داد. ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین روز سه شنبه در مراسمی به مناسبت روز پرچم ملی در کی‌یف، پایتخت این کشور شرکت کرد. زلنسکی در یک سخنرانی کوتاه گفت: پرچم ملی اوکراین در جایی که قرار است باشد، یعنی در تمام نقاط اوکراین که در حال حاضر تحت کنترل روس‌ها است، برافراشته خواهد شد و به شهروندان اوکراینی قول داد که آن‌ها را از اشغال روسیه آزاد کنند.
باشگاه پورتو در حمایت از مهدی طارمی در برابر هجمه‌ها ویدئویی منتشر کرد.
راننده یک خودروی سانتافه داخل یک کوچه با چند خودرو از جمله یک پژو ۲۰۶ تصادف کرد، اما به جای تماس با پلیس، از محل حادثه گریخت. منبع: خبرفوری
سرانجام یورگن لوکادیا به تهران رسید. باشگاه پرسپولیس با ساخت ویدئوی جذابی به او خوش‌آمد گویی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ