سرمربی آلومینیوم در دو دیدار تدارکاتی پیاپی عملکرد همه بازیکنان خود را مورد ارزیابی قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از اصلی‌ترین مشکلات نظری روشنفکری دینی در کشور ما غیاب فکر تاریخی در اندیشه‌های شماری از نمایندگان آن است. فکر تاریخی داشتن صرفا توصیه کردن به مطالعه تاریخ یا اطلاع از تاریخ نیست. کما اینکه کافی نیست، بگوییم فهم بشری از همه چیز و از جمله دین در «قبض و بسط» است. چطور می‌توان درباره «دین و قدرت» و نسبت اسلام با قدرت سخن گفت و درباره پیامبر رحمت و سیره او داوری کرد بدون آنکه تصویر روشن، درست، متخصصانه و کارشناسانه تاریخی ناظر به متون از تاریخ و تاریخ‌نگاری سیره داشت؟
سرمربی نساجی در واکنش به اظهارات مایلی‌کهن مبنی بر اینکه او با توصیه قلعه‌نویی سرمربی نساجی شده گفت: سعی کردم همیشه نان بازوهایم را بخورم. تا زمانی که بتوانم کمک کنم، کار می‌کنم. روزی هم نتوانم کمک کنم با یک خداحافظی همه را خوشحال می‌کنم.
سرمربی نفت مسجد سلیمان از بسیج شدن همه اعضای این شهر برای بقای این تیم می گوید.
مهاجم خارجی آلومینیوم بدون مشکل مشغول تمرین برای دیدار با نفت MIS است.
بسیاری از صاحب نظران بر این باورند که نقش امام جمعه در یک استان نقش پدرانه است، او باید محور وحدت و همگرایی افراد باشد و تا حدامکان قدرت جذب داشته باشد بگونه ای که رفتار و گفتارش از چنددستگی و گسست در میان اقشار محتلف جلوگیری کند در چنین صورتی می توان او را مظهر واقعی رحمت اسلامی دانست همچنانکه در برخی از ائمه جمعه این نقش بصورت واقعی بروز و ظهور دارد و خود عامل مهمی در بهبود شرایط یک استان است.
مرجع تقلید شیعیان فقر اقتصادی را ننگ دانست و گفت: کشور ما همه چیز دارد، امام معصوم فرمود ملتی که زمین دارد آب دارد خاک کافی دارد، اقتصادش درست نباشد از رحمت خدا دور است، این نفرین امام معصوم علیه السلام است، لذا اگر ما درست عمل کنیم، نجومی نباشد، اختلاسی نباشد، گرانی نباشد، مردم مودب هستند و به قانون احترام می گذارند.
آیت الله جوادی آملی عنوان داشتند: کشور ما همه چیز دارد، امام معصوم هم فرمود: «مَنْ وَجَدَ مَاءً وَ تُرَاباً ثُمَّ افْتَقَرَ فَأَبْعَدَهُ اللَّه‏»؛ ملتی که زمین دارد آب دارد خاک کافی دارد، اقتصادش درست نباشد از رحمت خدا دور است، این نفرین امام معصوم علیه السلام است، لذا اگر ما درست عمل کنیم، نجومی نباشد، اختلاسی نباشد، گرانی نباشد، مردم مودب هستند و به قانون احترام می‌گذارند.
حسین شریعتمداری در ستون گفت و شنود کیهان نوشت: خدا رحمت کند آقای هاشمی را، آخرین تدبیرشان این بود که از صنایع موشکی دست بکشیم و به گفتمان روی بیاوریم که اگر عملی شده بود الان دشمن چندین بار همه خاک ایران را شخم زده بود و تمامی مردم را به خاک و خون کشیده بود.
درگذشت بانوی پارسا، مقاوم و دریادل مادر والامنش تان را صمیمانه به جنابعالی، اخوان گرامی و همه بستگان داغدار تسلیت می‌گویم و از خداوند منان می‌خواهم که پاداش نیکی، پاکی، شکیبایی و مقاومت این بانوی گرانقدر را از خزانه رحمت گسترده خود عنایت فرماید و به همه بازماندگان معزّز، تندرستی، شکیبایی و پاداش نیکو عنایت کند.
سرمربی آلومینیوم با امتیازگیری در هشت مسابقه پیاپی تیمش را در نیمه بالای جدول حفظ کرده است.
سرمربی آلومینیوم اراک از جایگاه ویژه بازی تیمش مقابل صنعت نفت را زیر نظر داشت.
او درباره پیشنهاد فولاد به قائد رحمتی بیان کرد: باشگاه فولاد باتوجه به مصاحبه‌های دوستان عزیز که گفتند هشت بازیکن نیاز دارند، عملا مجبورند به همه بازیکنان لیگ پیشنهاد بدهند. ما اجازه خروج به قائد رحمتی نمی‌دهیم چون همین الان هم نیاز به بازیکن داریم.
اگر ضعف در مدیریت داشته باشیم خداوند نظر خود را از ما بر می گرداند، امیرالمومنین علیه السلام می فرماید «من وجد ماء و تراباً فافتقر فابعده الله» کشوری که آب دارد، خاک دارد، نتواند خود را اداره کند و نیازمند به دیگران باشد خدا او را از رحمت دور کند! مواظب زبانمان و ادبمان باشیم، مبادا از حرف ما، گفتار ما، سوء استفاده شود، هم حوزویان، هم دانشگاهیان و هم مسئولین وهمه و همه باید رعایت کنند.
سرمربی آلومینیوم برای هفتمین بازی متوالی خارج از خانه شکست‌ناپذیر ماند.
رحمتی می‌گوید تیمش را با تمام توان راهی میدان مسابقه با مس کرمان می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید تیمش برای ادامه روند امتیاز گیری و گل نخوردن در تهران حضور پیدا کرده است.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ به انتقادات مهدی رحمتی سرمربی تیم آلومینیوم اراک از کارلوس کی‌روش واکنش نشان داد.
سرمربی آلومینیوم اراک به انتقاد شدید از نحوه برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر پرداخت.
در فوتبال همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود و در خیلی از بازی ها تیمی که خوب بازی می کند در نهایت دست خالی میدان را ترک می کند.
بعد از عروج ملکوتی امام رحمت الله علیه شبهه ای در خرید دارو برای مداوای قلب حضرت امام رحمت الله علیه موجب تشکیل پرونده ای اطلاعاتی و ضد جاسوسی شد و حقیر همراه تیم مبرزی مسئولیت اداره آن را به عهده داشتم و از همه ابعاد به ماجرای بیماری حضرتشان نگاه کردیم که توضیح می دهم.
مهاجم برزیلی مدنظر باشگاه پرسپولیس رقم پیشنهادی خود به این باشگاه را افزایش داد و به همین دلیل توافق دو طرف به‌هم خورد.
مگر می‌شود قبل از انتخابات این همه حرف زد و وعده داد و در عرصه عمل هیچ اتفاقی نیفتد و مردم هروز شاهد زکام‌تر شدن اوضاع باشند. دولت رئیسی خیلی زود به مرحله‌ای رسیده است که برخی از مردم می‌گویند «خدا پدر روحانی را رحمت کند.»
بهار، پیام آور تعادل است و اینکه در سایه تعادل، زندگی زیبا می‌شود. با دیدن بهار، رحمت و محبت خداوند را به یاد می‌آوریم. در اینکه چشمه مهر ایزد همواره به سوی آدمیان و همه موجودات، سرازیر است و اگر ما او و نشانه‌هایش را فراموش کنیم، او هرگز ما را فراموش نمی‌کند و با دگرگونی فصل‌ها نیز به جلوه گری قدرت بی‌پایانش می‌پردازد.
بهار، پیام آور تعادل است و اینکه در سایه تعادل، زندگی زیبا می‌شود. با دیدن بهار، رحمت و محبت خداوند را به یاد می‌آوریم. در اینکه چشمه مهر ایزد همواره به سوی آدمیان و همه موجودات، سرازیر است و اگر ما او و نشانه‌هایش را فراموش کنیم، او هرگز ما را فراموش نمی‌کند و با دگرگونی فصل‌ها نیز به جلوه گری قدرت بی‌پایانش می‌پردازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ