سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید تیمش برای ادامه روند امتیاز گیری و گل نخوردن در تهران حضور پیدا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصویری از سلفی جدید مهدی قایدی و همسرش را ببینید. این تصویر را ستاره سابق استقلال در اینستاگرام خود منتشر کرده است.
نایب رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد هزینه هتل محل اقامت تمام تیم های حاضر در جام ملت ها توسط AFC پرداخت می شود.
ستاره ایرانی پورتو با اتمام فصل ۲۳-۲۰۲۲ پرتغال را ترک می‌کند.
مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو با ۲۲ گل زده و بالاتر از راموش مهاجم بنفیکا عنوان آقای گلی این فصل لیگ پرتغال را به دست آورد.
با وجود تمرکز روزنامه های پرتغال روی قهرمانی بنفیکا، اما مهدی طارمی با کسب عنوان آقای گلی، صفحات زیادی از جراید این کشور را به خود اختصاص داد.
مهدی طارمی گفت که آن‌ها در این فصل امتیازات زیادی را از دست داده‌اند و همین منجر به قهرمانی بنفیکا شد.
مهدی طارمی بازیکن ایرانی تیم پرتو ، با به ثمر رساندن ۲۲ گل، مقتدرانه آقای گل لیگ فوتبال پرتغال شد.
تیم فوتبال پورتو در هفته ماقبل پایانی لیگ پرتغال با چهار گل مهدی طارمی فامالیکائو را در هم کوبید تا شانس قهرمانی خود را بازهم زنده نگه دارد.
تیم فوتبال پورتو در هفته ماقبل پایانی لیگ پرتغال با چهار گل مهدی طارمی فامالیکائو را در هم کوبید تا شانس قهرمانی خود را بازهم زنده نگه دارد.
مهدی طارمی مهاجم ایران با گلزنی در دربی پورتو نه تنها شانس خود را برای کسب عنوان آقای گلی پرتغال افزایش داد بلکه در جدول گلزنان اروپا به «کریم بنزما» و «محمد صلاح» هم نزدیک شد.
مهدی قایدی دو نیمه کاملا متفاوت در لیگ بیست و دوم داشته است، بازیکنی که موتور گلزنی او از هفته هفدهم روشن شد.
رئیس کمیته ملی المپیک خواستار مشخص شدن وضعیت مدیریت حبیب کاشانی توسط مهدی تاج شد.
یکی از بحث‌برانگیزترین اخبار این روزهای فوتبال ایران، مربوط می‌شود به فایل صوتی لو رفته از مهدی تاج در جلسه مجمع سالانه هیات فوتبال خراسان رضوی. رئیس این هیات، احسان اصولی، چهره خبرساز و نزدیک به مهدی تاج است و بسیاری بر این باورند که حضور شخص رئیس فدراسیون در این مجمع سالانه، به خاطر حمایت از همین فرد بوده است.
صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتسال ایران به مهدی جاوید اختصاص دارد که تا پایان هفته نوزدهم، سی گل به ثمر رسانده است.
عدم توجه مجلس و دولت به ارانه بودجه بر اساس زمانبندی قانونی آن یعنی ۱۵ آذرماه گذشته، و تذکر‌های صوری و غیرعملی برای رفع سوال و تعجب و حیرت دانشگاه و جامعه از چنین وضعیت بی قانونی که نه قانونگذار به قانون عمل می‌کند و نه مجری قانون؛ همگی موید آن است که باید منتظر روز‌های آشفته تری بود.
یکی از جذابیت‌های بازی‌های این فصل استقلال تحرکات لب خط سرمربی پرتغالی این تیم است. مردی که با توجه به رزومه‌اش، همه انتظار چنین سکانس‌هایی را از او داشتند.
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران میهمان ویژه بازی سوپرجام بود.
مهدی قایدی که در بین استقلالی‌ها به باشوی کوچک معروف است حتی ۱۰ در صد از توانایی‌های خود را در بازی با آلومینیوم به معرض نمایش نگذاشت
مهدی طارمی با گلزنی مقابل استوریل به صدر جدول گلزنان لیگ پرتغال صعود کرد.
مهدی آیتی گفت: وقتی آقای جهانگیری وزیر صنایع بود بسیاری از فعالان حوزه صنعت به نابودی کشانده شدند و همه آن وضعیت اسف‌بار ناشی از سوءمدیریت شخص آقای جهانگیری بود.
مهدی چمران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مطابق رای دیوان عدالت امکان خدافظی زاکانی از شهرداری تهران وجود دارد، گفت: رای دیوان عدالت اداری چیز دیگری است و ربطی به آقای زاکانی ندارد.
روضه‌خوانی آقای حاج مهدی رسولی در مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی(ع) در حسینیه امام خمینی(ره) را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فیلم کامل مداحی و قرائت دعای توسل توسط آقای حاج مهدی سماواتی در اولین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) در حسینیه امام خمینی(ره) را مشاهده می کنید.
در روز دهم از جشنواره سی و نهم فیلم فجر، فیلم‌های منتخب این دوره که توجه بیشتری به خود جلب کرده‌اند به نمایش درآمد و در همین چارچوب فیلم ساعت 14، فیلم بی همه چیز (محسن قرایی) و ساعت 17 فیلم یدو (مهدی جعفری) برای اهالی رسانه به نمایش درخواهد آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ