مدافع میانی تیم ملی فوتبال آمریکا به اتفاقات پایان بازی با ایران در دور پایانی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاوی در نهایت تصمیم گرفت نام الکس وایه، مدافع چپ تیم دوم بارسا، را وارد فهرست تور آمریکا کند.
کنعانی گفت: ایران از همه امکانات برای تامین منافع مردم استفاده می‌کند. از ابتکارات عمان استقبال کردیم و از ظرفیت آن به عنوان کشور دوست استفاده کردیم.
در بخشی از این گزارش آمده است: هیات‌های آمریکایی که در هفته‌های اخیر به عربستان سفر کرده‌اند اظهارات روشن و صریح از مقامات سعودی شنیدند مبنی بر اینکه هرگز از برقراری روابط جدید و بلندپروازانه خود با هر قدرت اقتصادی یا سیاسی در جهان که تأمین کننده منافع ما و منافع کل منطقه است، منصرف نخواهیم شد.
این مقام آمریکایی گفته است: برنز به عربستان سعودی سفر کرد و در آنجا با همتایان اطلاعاتی و رهبران کشور درباره منافع مشترک گفتگو کرد.
سیدمحمد حسینی با کلاه فوتبال آمریکایی در تمرینات تراکتور حضور می‌یابد.
امیرعبداللهیان گفت: این آمادگی را داریم در چارچوب مذاکراتی که تا کنون در وین انجام شده و پیام‌هایی که بین ما و طرف آمریکایی از طریق واسطه به صورت "نان پیپر" (none paper سند غیر رسمی) تبادل شده که متضمن رعایت منافع همه طرف‌ها و البته خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران هست نسبت به جمع بندی توافق و بازگشت همه طرف‌ها به تعهداتشان ذیل برجام عمل کنیم. تصور می‌کنم اگر طرف آمریکایی در چارچوب پیامی که ارسال کرده واقع بینانه برخورد کند و اظهارات رسانه‌ای ریاکارانه قبلی را تکرار نکند ما فاصله زیادی با توافق نخواهیم داشت.
یک کارشناس اقتصادی گفت: آمریکایی ها از حمله روسیه به اوکراین منافع بالایی کسب کردند از جمله افزایش قیمت گاز صادراتی به اروپایی ها که این موضوع کاملا به نفع آمریکا تمام شد.
آنتونی رابینسون، مدافع ملی‌پوش آمریکا، که گریه‌های رامین رضائیان در آغوش او در جام جهانی قطر خبرساز شده بود، جزئیات جدیدی از برخوردش با این ستاره ایرانی فاش کرد.
مارکا ادعا کرد که بارسلونا نگران است سرجینیو دست، مدافع راست آمریکایی، با پایان قرارداد قرضی‌اش با میلان به این باشگاه برگردد.
همه تلاش‌های غربی‌ها از آشوب‌سازی در داخل ایران، تبلیغات رسانه‌ای و ایجاد چالش‌های دیپلماتیک در سازمان‌های جهانی، صرفاً برای تامین منافعشان است و حقوق بشر جایگاهی نمایشی در سیاست آنها دارد.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید که اقدامات این کشور در مناقشه اوکراین، با هدف دفاع از منافع مسکو و مردم روسیه صورت گرفته است.
هری مگوایر در دیدار امشب انگلیس و آمریکا با حرکتی تکنیکی و دریبل زدن دو مدافع آمریکایی هواداران و منتقدانش را شگفت‌زده کرد.
یدلین در دومین بازی مرحله گروهی در مقابل هری کین به میدان خواهد رفت.
یک شبکه آمریکایی از «امید نور افکن» که می‌تواند در دفاع چپ یا هافبک دفاعی بازی کند، به‌عنوان پدیده‌ای نام برده که می‌تواند دنباله‌رو بزرگان تیم ملی ایران باشد.
بر اساس اعلام رسمی تیم ملی آمریکا، کریس ریچاردز، مدافع آمریکایی کریستال‌پالاس به دلیل مصدومیت جام جهانی قطر را از دست داد.
سرجینیو دِست، مدافع آمریکایی، که اخیرا از بارسا قرضی راهی میلان شده، دوست دارد در همین باشگاه بماند و به بارسلونا برنگردد.
منابع محلی اعلام کردند که نیروهای اشغالگر آمریکایی، شبه نظامیان کُرد موسوم به «یگان مدافع خلق» را در شمال سوریه آموزش دادند.
میلان رسما اعلام کرد سرجینیو دِست، مدافع آمریکایی بارسلونا، را با قراردادی قرضی به خدمت گرفته است.
باشگاه میلان در یک قدمی جذب سرجینیو دِست، مدافع آمریکایی بارسلونا، قرار دارد.
پس از بررسی‌های به عمل آمده و مسلم شدن خطای آمریکایی‌ها و اطمینان از عدم هرگونه تهدید نسبت به امنیت و منافع ملی ایران اسلامی، هشدار‌های لازم به نیروی دریایی امریکا مبنی بر عدم تکرار این گونه وضعیت‌ها و رفتار‌های غیرقانونی داده شد و شناور مذکور با تصمیم فرمانده شناور پشتیبانی نیروی دریایی سپاه رها گردید.
میلان در آستانه جذب قرضی و با گزینه خرید سرجینو دست، مدافع آمریکایی بارسلونا، قرار گرفته است.
سرجینیو دِست، دفاع راست آمریکایی بارسلونا، پیشنهاد منچستریونایتد را قبول کرده و تصمیم خود را به اطلاع مدیران بارسا نیز رسانده است.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، صراحتا اعلام کرده است که سرجینیو دِست جایی در ترکیب تیمش در این فصل ندارد.
وکیل مدافع مراد طاهباز زندانی دوتابعیتی ایرانی-انگلیسی و آمریکایی و یکی از متهمان پرونده فعالان محیط زیست امروز به مرخصی آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ