نامزدهای جوایز سالانه انجمن تنیس حرفه‌ای مردان جهان (ATP) اعلام شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامزدهای نهایی جایزه مربی و بازیکن سال یوفا
یوفا امروز نامزدهای نهایی بهترین مربی فصل 23-2022 فوتبال اروپا را اعلام کرد.
با اعلام یوفا، لیونل مسی، ارلینگ هالند و کوین دی‌بروینه، به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن فصل 23-2022 معرفی شدند.
سرپرست هیات فوتبال استان تهران آخرین وضعیت برگزاری انتخابات این هیات برای تعیین رئیس جدید را تشریح کرد.
روزنامه توتو اسپورت، چاپ تورین ایتالیا فهرست صد نامزد نهایی جایزه پسرطلایی را معرفی کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که روابط این کشور و آمریکا با تنش‌های فراوان همراه است.
نامزدهای تصدی کرسی ناظری هیئت رئیسه برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس در اجلاسیه چهارم مشخص شد.
یکی از جوایز خاصی که در پایان هر فصل بوندسلیگا اهدا می شود، روکی نام دارد.
نامزد‌های نهایی جوایز کریستال کابین قرار است در ماه مه و برندگان آن در ماه ژوئن معرفی شوند.
تیاگو سیلوا، ستاره برزیلی چلسی، با انتقاد شدید از جوایز بهترین‌های فیفا می‌گوید رتبه خولین آلوارز در فهرست نامزدهای این جوایز نشان می‌دهد دِ بست به یک جوک شبیه بوده است.
سینمامتروپل با دوازده نامزدی پیشتاز است و اتاقگ گلی با یازده نامزدی، کت چرمی، یادگار جنوب و شماره 10 هرکدام با ده نامزدی، غریب با نه نامزدی، در آغوش درخت با هفت نامزدی و بچه زرنگ با شش نامزدی در صرد قرار گرفتند و رقابت اصلی را برای دریافت جوایز شکل دادند.
سینمامتروپل با دوازده نامزدی پیشتاز است و اتاقگ گلی با یازده نامزدی، کت چرمی، یادگار جنوب و شماره 10 هرکدام با ده نامزدی، غریب با نه نامزدی، در آغوش درخت با هفت نامزدی و بچه زرنگ با شش نامزدی در صرد قرار گرفتند و رقابت اصلی را برای دریافت جوایز شکل دادند.
کمتر از سه هفته دیگر مراسم The Best 2022 در پاریس برگزار می شود تا بهترین های سال از نگاه فیفا، جوایز خود را دریافت کنند.
دبیر جشنواره فجر اسامی لو رفته داوران را تایید کرد و به طور رسمی پرویز شیخ طادی، مجید اسماعیلی، ایراهیم حاتمی کیا، پرویز محمد رضوی، محمد تقفی فهیم و مسعود نقاش زاده و محمدرضا شریفی نیا را داوران این دوره معرفی کرد. سینمامتروپل با دوازده نامزدی پیشتاز است و اتاقگ گلی با یازده نامزدی، کت چرمی، یادگار جنوب و شماره 10 هرکدام با ده نامزدی، غریب با نه نامزدی، در آغوش درخت با هفت نامزدی و بچه زرنگ با شش نامزدی، بیشترین شانس را برای دریافت جوایز دارند.
در کمال شگفتی، فیلم «همه چیز همه جا به یکباره» با نامزدی در یازده شاخه بیشترین تعداد نامزدی را دریافت کرد و پس از آن دو فیلم در «جبهه غرب خبری نیست» و «بنشی‌های اینیشرین» هر یک نه نامزدی دریافت کردند. به جز داریوش خنجی، فیلمبردار ایرانی-فرانسوی که برای فیلمبرداری «باردو» نامزد اسکار است، هیچ فیلم یا سینماگر ایرانی دیگری در هیچ بخشی نامزد اسکار نیست.
در کمال شگفتی فیلم «همه چیز همه جا به یکباره» با نامزدی در یازده شاخه بیشترین تعداد نامزدی را دریافت کرد و پس از آن دو فیلم در «جبهه غرب خبری نیست» و «بنشی‌های اینیشرین» هرکدام نه نامزدی دریافت کردند. به جز داریوش خنجی فیلمبردار ایرانی-فرانسوی که برای فیلمبرداری «باردو» نامزد اسکار است، هیچ فیلم یا سینماگر ایرانی دیگری در هیچ بخشی نامزد اسکار است.
آیا کاری که کرواسی انجام داد برای نامزدی مردی که بیش از 5 سال است آنها را رهبری می کند در جوایز د بست فیفا کافی نبود؟
فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) اسامی نامزدهای نهایی جوایز بهترین‌های سال ۲۰۲۲ موسوم به «The Best» را اعلام کرد.
فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) اسامی نامزدهای نهایی جوایز بهترین‌های سال ۲۰۲۲ موسوم به «The Best» را اعلام کرد.
در بخش فیلم بین المللی، بنیاد فارابی «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی را به عنوان نماینده ایران معرفی کرده بود که این فیلم با وجود دیده شدن در برخی جشنواره‌ها، حتی نتوانست به این فهرست پانزده فیلمی راه یابد؛ بنابراین ایران در دوره پیش رو، نماینده‌ای نخواهد داشت.
در بخش فیلم بین المللی، بنیاد فارابی «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی را به عنوان نماینده ایران معرفی کرده بود که این فیلم با وجود دیده شده در برخی جشنواره‌ها، حتی نتوانست به این فهرست پانزده فیلمی راه یابد؛ بنابراین ایران در دوره پیش رو،
«قهرمان» در انجمن منتقدان سن‌لوییس با فیلم‌های «ماشين من را بران»، «فرار»، «دست خدا» و «تیتان» رقابت می‌کند و فیلم‌های «بندتا»، «فرار»، «تیتان» و «بدترین آدم دنیا» در جوایز انجمن منتقدان لاس‌وگاس سایر نامزدهای دریافت جایزه در بخش بهترین فیلم بین‌المللی هستند.
انجمن مطبوعات خارجی هالیوود فهرست نامزدهای هفتاد و نهمین دوره جوایز گلدن گلوب را اعلام کرد و سینمای ایران با فیلم «قهرمان» به نویسندگی و کارگردانی اصغر فرهادی به جمع ۵ نامزد نهایی شاخه بهترین فیلم خارجی (غیرانگلیسی زبان) راه یافت.
بر اساس جمع‌بندی آرای اعضای آکادمی چهاردهمین دوره جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران نامزدهای این رقابت در بخش‌های فنی اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ