فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) اسامی نامزدهای نهایی جوایز بهترین‌های سال ۲۰۲۲ موسوم به «The Best» را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتحادیه فوتبال اروپا لیست سه نفره نامزدهای نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن و بهترین سرمربی سال قاره سبز منتشر کرد.
عضوهیات مدیره باشگاه پرسپولیس از لیست نامزدهای تصدی پست ریاست هیات فوتبال تهران خارج شد.
بر اساس آنچه در مجلس یازدهم به تصویب رسید، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، هر داوطلب تعیین صلاحیت شده می‌تواند، منفرد یا به عنوان عضوی از یک لیست انتخاباتی نامزد انتخابات شود. دستورالعمل نحوه شکل گیری، زمان‌بندی آغاز فعالیت، انحلال و جابجایی نامزدها بین فهرست‌ها و انصراف آنها از فهرست در هر دوره از انتخابات حداقل یک ماه قبل از زمان آزادی تبلیغات ...
در طرح تناسبی بر اساس آنچه در مجلس یازدهم به تصویب رسید، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس هر داوطلب تعیین صلاحیت شده می‌تواند به صورت منفرد یا به عنوان عضوی از یک لیست انتخاباتی نامزد انتخابات شود. دستورالعمل نحوه شکل گیری، زمان‌بندی آغاز فعالیت، انحلال و جابجایی نامزدها بین فهرست‌ها و انصراف آنها از فهرست در هر دوره از انتخابات حداقل یک ماه قبل از زمان آزادی تبلیغات توسط هیأت اجرایی مرکزی انتخابات تهیه، به روز شده و پس از تأیید هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات توسط وزیر کشور ابلاغ می‌شود.
زین الدین زیدان فرانسوی، سرمربی سابق رئال مادرید وارد لیست نامزدهای هدایت تاتنهام شد.
لیست نامزدهای برتری ورزشکاران سال 1401 در حالی منتشر شده که اسامی هادی چوپان و مهدی طارمی نیز در آن به چشم می‌خورد.
فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) اسامی نامزدهای نهایی جوایز بهترین‌های سال ۲۰۲۲ موسوم به «The Best» را اعلام کرد.
در بخش فیلم بین المللی، بنیاد فارابی «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی را به عنوان نماینده ایران معرفی کرده بود که این فیلم با وجود دیده شدن در برخی جشنواره‌ها، حتی نتوانست به این فهرست پانزده فیلمی راه یابد؛ بنابراین ایران در دوره پیش رو، نماینده‌ای نخواهد داشت.
در بخش فیلم بین المللی، بنیاد فارابی «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی را به عنوان نماینده ایران معرفی کرده بود که این فیلم با وجود دیده شده در برخی جشنواره‌ها، حتی نتوانست به این فهرست پانزده فیلمی راه یابد؛ بنابراین ایران در دوره پیش رو،
لیست نهایی نامزد‌های کمیته اجرایی AFC معرفی شد.
لیست اسامی نامزدهای احراز شده برای شرکت در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک که تا به امروز احراز شده اند، اعلام شد.
لیست اسامی نامزدهای احراز شده برای شرکت در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک که تا به امروز احراز شده اند، اعلام شد.
پس از دریافت لیست همه نامزدها، کمیته‌های نوبل مسئولیت انتخاب نامزد‌ها را بر عهده دارند. برنده جایزه صلح توسط کمیته نوبل نروژی (Norwegian Nobel Committee) متشکل از شش نفر و بریت ریس اندرسن (Berit Reiss-Andersen) رییس این کمیته تعیین می‌شود.
عضو علی البدل کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال از احتمال تغییر دوباره در لیست نامزدها تا روز قبل از برگزاری مجمع فوق‌العاده خبر داد.
یک جلسه سرنوشت‌ساز با حضور اعضای کمیته بدوی انتخابات فدراسیون تکلیف ترکیب نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال را روشن می‌کند.
ارسال نامه مرتبط با صلاحیت قضایی و عدم سوء پیشینه نامزدها به فدراسیون فوتبال درباره تایید صلاحیت تنها دو نفر از نامزدهای حوزه ریاست، شرایط را برای انتخابات هشتم شهریورماه تغییر خواهد داد.
لیست نهایی نامزدهای انتخابات کمیته المپیک؛ پایان ثبت‌نام
ایرانسل و بنیاد علوی، در زمینۀ محرومیت‌زدایی و پروژه‌های اجتماعی، تفاهم‌نامۀ همکاری امضا کردند.
سومین روز فروپاشی بخشی از سازه مجتمع ۱۰ طبقه متروپل در آبادان، در حالی سپری می‌شود که این رویداد تا کنون ۱۶ فوتی بر جای گذاشته و از وضعیت شمار نامعلومی اطلاعی در دست نیست؛ سرنوشت مفقود شدگانی که تلاش برای یافتن آن‌ها ادامه دارد، اما با سختی‌های زیادی روبروست که یکی از آنها، احتمال فروپاشی قسمت‌های سرپا مانده سازه است.
همانطور که از اسم این پروژه پیداست، شهری با عرض کم و طول زیاد است که قرار است تا سال 2030 ساخته شود.
باشگاه نساجی از سه مربی ایرانی برنامه خواست و درنهایت حمید مطهری را از لیست نامزدهای مربیگری خط زد.
فراکسیون انقلاب اسلامی (فراکسیون اکثریت) قرار بود امروز نامزدهایش را به صحن معرفی کند و سایر نامزدها نیز به نفع افرادمنتخب کنار بروند. درجریان جلسه امروز فراکسیون برای اولین بار در تاریخ مجلس، توافقی برای نامزدهای هیات رئیسه شکل نگرفت
فیلم «خورشید» ساخته مجید مجیدی با قرار گرفتن در لیست 15 نامزد اولیه، یک قدم به نامزدی اسکار در بخش بهترین فیلم بین المللی (که امسال نامش از بهترین فیلم خارجی به بین المللی تغییر کرده) نزدیک شد.
بسیاری از منتقدین و پخش کنندگان هالیوودی شانس فیلم تازه فرهادی را نه تنها برای نامزدی نهایی اسکار بهترین فیلم بین المللی، بلکه برای اسکار بهترین فیلمنامه ارجینال، اسکار بهترین طراحی صدا و اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد بالا می‌دانستند اما در هیچ یک از این رشته‌ها، قهرمان در لیست نهایی قرار نگرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ