این کارشناس مسایل بین‌الملل با بیان این‌که ایران می‌تواند مشکلاتی برای حاکمیت علی‌اف ایجاد کند، اما این سیاست را دنبال نمی‌کند، اظهار کرد: علی‌اف دچار غرور کاذب شده است و به نظر می‌رسد مواضع و تهدیدات او بیش از آنکه متکی بر قدرت خودش باشد، برگرفته از فشار‌های ترکیه و آمریکا علیه ایران با هدف ایجاد شکاف بین ایران و آذربایجان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- معاون اول رئیس جمهور در پیامی در گذشت مادر سرلشکر شهید علی هاشمی را تسلیت گفت.
دستیاران یحیی گل‌محمدی نیز این روزها در تماس با او جویای آخرین وضعیت سرمربی پرسپولیس هستند.
ملی‌پوش اسنوکر ایران پس از کسب مجوز حضور در جدول اصلی اسنوکر قهرمانی جهان می‌گوید مسابقات تازه برای او شروع شده است.
الهام علی‌اف در شرایطی که رژیم صهیونیستی با چالش‌های درونی متعدد همراه است، مسافر پرواز در حال سقوط تل‌آویو به ناکجا آباد شده است و ساده لوحانه خواستار پایان صبر تهران است.
ملی پوش اسنوکر ایران می‌گوید که می‌تواند در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات اسنوکر شش‌توپ قهرمانی جهان پیروز شود.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه صبر و استقامت خانواده های شهدا قوت قلب ما است گفت: شهید عجمیان از اسلام و ایران دفاع کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه اتهامات تکراری و اظهارات خارج از نزاکت رئیس جمهور اوکراین در کنگره آمریکا در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه اتهامات تکراری و اظهارات خارج از نزاکت رئیس جمهور اوکراین در کنگره آمریکا در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما همواره به تمامیت ارضی کشورها و از جمله اوکراین احترام گذاشته ایم و آقای زلنسکی بداند که صبر راهبردی ایران در قبال اتهامات بی اساس نامحدود نخواهد بود.
یک کارشناس مسایل بین‌الملل گفت: مواضع و تهدیدات علی‌اف بیش از آنکه بر قدرت خودش متکی باشد، برگرفته از فشارهای ترکیه و آمریکا علیه ایران با هدف ایجاد شکاف بین ایران و آذربایجان است.
خبرگزاری رویترز ا انتشار گزارشی به تحلیل شرایط فعلی تیم ملی انگلی پرداخت.
رشت-فرمانده فراجا با اشاره به اینکه خویشتنداری حافظان امنیت در اغتشاشات اخیر از صبر و هوشمندی آنها است، گفت: توان و اقتدار نظامی ایران امروز بیش از هر زمان دیگری است.
وزیر اطلاعات درباره اقدامات عربستان علیه ایران گفت: «جمهوری اسلامی ایران تاکنون با عقلانیت استوار، صبر راهبردی در پیش گرفته است ولی هیچ تضمینی برای تداوم این صبر راهبردی در صورت تداوم دشمنی نمی‌دهد. بی‌تردید، اگر اراده جمهوری اسلامی ایران به مقابله به مثل و مجازات این کشورها تعلق بگیرد، کاخ‌های شیشه‌ای فروخواهند پاشید و این کشورها روی ثبات و پایداری را نخواهند دید.»
وزیر اطلاعات با اشاره به خنثی‌سازی عملیات انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان گفت: هدف اصلی دشمنان «پروژه‌ی ویران‌سازی» ایران است؛ دقیقاً طبق مدلی که در سوریه و عراق و لیبی و افغانستان و یمن اجرا کردند، اما در «ایران قوی» و برای «درخت تناور انقلاب اسلامی» نه توانستند و نه هرگز خواهند توانست.
وزیر اطلاعات با اشاره به خنثی‌سازی عملیات انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان گفت: هدف اصلی دشمنان «پروژه‌ی ویران‌سازی» ایران است دقیقاً طبق مدلی که در سوریه و عراق و لیبی و افغانستان و یمن اجرا کردند اما در «ایران قوی» و برای «درخت تناور انقلاب اسلامی» نه توانستند و نه هرگز خواهند توانست.
رئیس‌جمهور گفت: دشمنان ایران در اغتشاشات اخیر به دنبال ایجاد زحمت برای کشور بودند اما مردم با صبر و ایستادگی همچون گذشته آنها را ناکام کردند.
رئیس‌جمهور گفت: دشمنان ایران در اغتشاشات اخیر به دنبال ایجاد زحمت برای کشور بودند اما مردم با صبر و ایستادگی همچون گذشته آنها را ناکام کردند.
«آمریکایی‌ها بر این باورند که فعلا باید صبر کنند تا شاید فشار‌های اعتراضی علیه دولت در ایران افزایش پیدا کند و شاید در نهایت نظام سیاسی ایران با حس کردن تشدید فشار‌های داخلی علیه خود، به خواست‌های واشینگتن وآنچه مطلوبِ آن است، تن بدهد. در این فضا، فشار‌های تحریمی علیه ایران نیز کاهش پیدا می‌کنند و توافقی حاصل می‌شود و با تزریق منابع مالی ناشی از آن به کشور، فضای آرامش بار دیگر در ایران برقرار می‌شود. البته که این موضوع همانطور که گفتم، تحلیل و تفسیر آمریکایی‌ها است.»
تیم ملی والیبال ایتالیا بعد از ٢۴ سال موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شد.
جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از بازگشت آرامش به عراق و با طلب مغفرت برای جان‌باختگان و آرزوی سلامت برای مجروحان، از صبر و درایت دولت و ملت عراق و درعبور از فتنه‌ای بزرگ تقدیر می‌کند.
جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از بازگشت آرامش به عراق و با طلب مغفرت برای جان‌باختگان و آرزوی سلامت برای مجروحان، از صبر و درایت دولت و ملت عراق و درعبور از فتنه‌ای بزرگ تقدیر می‌کند.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: دشمنان روی قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در جنگ سخت حساب زیادی باز کردند و در غیر این صورت ساعتی صبر نمی‌کردند و حرکت‌هایی انجام می‌دادند.
رئیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین در پیام تبریکی به دبیرکل جنبش جهاد اسلامی به مناسبت پیروزی بزرگ جبهه مجاهدان اسلامی فلسطین علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: و ملّتی مجاهدت مظلومانه‌ توام با دلاوری ثابت کرد که سلاح‌های مدرن و مرگ‌بار در برابر ایمان و اراده و اخلاص‌،‌ ناکارآمد است که ایمان و صبر دارد، مغلوب ظالمان و ستمگران نخواهد شد.
در ویدیوی جدید هم، ابتدا گوریل قزاقستانی و بعد هالک ایرانی برای وزن کشی روی ترازو می‌روند. سپس این دو روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند، تا دوربین‌های حاضر در مراسم لحظه درگیری مجدد آن‌ها را به ثبت برسانند. درگیری شروع می‌شود و سجاد غریبی و جومانوف آلمات باخیتوویچ به جان یکدیگر می‌افتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ