آخرین داده‌های هواشناسی حاکی از پیش‌بینی بارش پراکنده باران در تهران و در ارتفاعات مه و بارش برف و باران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آسمان تهران فردا (۲۰تیر) صاف گاهی وزش باد همراه با افزایش دما با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۲۱ تیر) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
«شب‌های سفید روسیه» از ایام معروف در کشور روسیه است که توریست‌های زیادی به تماشایش می‌آیند؛ شب‌هایی با حدود ۳ ساعت تاریکی! آسمان در این شب‌ها فقط از حدود ۱۱شب تا ۲ بامداد، تاریک می‌شود.
خبرگزاری دولتی دمشق (سانا) دقایقی پیش از شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق پایتخت سوریه خبر داد.
همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر طرح‌های فرهنگی شهری در آسمان در فضاهای تبلیغاتی پایتخت توسط سازمان زیباسازی شهر تهران اکران شد.
بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از بعد از ظهر شنبه یک سامانه بارشی وارد آسمان پایتخت می شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران آسمان تهران طی امروز و فردا صاف و در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید همراه است و دمای پایتخت در ابتدای هفته آینده کاهش می‌یابد.
تصاویری از پرواز سه فروندجنگنده «سوخو ٣۵» در آسمان پایتخت و کاهش ارتفاع آن‌ها برای فرود در مهرآباد منتشر شده است.
فردا (۴ فروردین ماه) بیشینه وکمینه دمای هوای تهران نیز به ترتیب ۱۷ و ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود و آسمان تهران قسمتی ابری، از بعدازظهر وزش باد و نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود همچنین آسمان تهران در روز شنبه (۵ فروردین ماه) کمی ابری تا نیمه ابری در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود و بیشترین و کمترین دمای هوای تهران نیز برای روز شنبه به ترتیب ۱۸ و ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز سه‌شنبه، اول فروردین‌ماه ۱۴۰۲ آسمان تهران نیمه ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۱۸ و ۱۰ درجه سانتی‌گراد است. فردا چهارشنبه، دوم فروردین‌ماه نیز آسمان تهران ابری همراه با مه رقیق همراه با بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. همچنین بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۱۱ و ۹ درجه سانتی‌گراد است.
ضیائیان درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 14 و 6 درجه خواهد بود.
بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان‌تهران، آسمان پایتخت از بعد از ظهر سه شنبه دوباره برفی خواهد شد.
تهران در این سالها روزهای آلوده و آسمان خاکستری زیادی را تجربه می کند، امسال در پایتخت فقط دو روز هوای پاک داشتیم و دیدن آسمانی آبی آرزوی اکثر ما تهرانی ها شده است.
تهران در این سالها روزهای آلوده و آسمان خاکستری زیادی را تجربه می کند، امسال در پایتخت فقط دو روز هوای پاک داشتیم و دیدن آسمانی آبی آرزوی اکثر ما تهرانی ها شده است.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۴ دی‌ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری و حداکثر دما ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین هوای پایتخت فردا نیز در شرایط اضطراری قرار دارد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان غبارآلود و حداکثر دما ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین هوای پایتخت فردا نیز در شرایط اضطراری قرار دارد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی و حداکثر دما ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین هوای پایتخت فردا نیز در شرایط اضطراری قرار دارد
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱ دی‌ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد پایتخت نشین‌ها اولین روز زمستان ۱۴۰۱ را با آسمان نیمه ابری و حداکثر دما ۹ درجه سانتیگراد آغاز می‌کنند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، اکنون شاهد حجم بالای تردد‌ها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران به‌خاطر بارش نزولات آسمانی و لغزنده شدن معابر هستیم.
منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجارهایی در آسمان دمشق پایتخت سوریه خبر دادند و متعاقب آن اعلام کردند که پدافند ارتش سوریه حمله رژیم صهیونیستی را دفع کرده است.
منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجارهایی در آسمان دمشق پایتخت سوریه خبر دادند و متعاقب آن اعلام کردند که پدافند ارتش سوریه حمله رژیم صهیونیستی را دفع کرده است.
منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجارهایی در آسمان دمشق پایتخت سوریه اشاره کردند.
منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجارهایی در آسمان دمشق پایتخت سوریه اشاره کردند.
مهر امسال با وجود افزایش نسبی بار ترافیک و انتظار بازگشت زودهنگام آلودگی هوا به آسمان تهران به محض ورود به نیمه دوم سال، به دلیل دمای نسبتا بالای هوا عملا زمینه حبس آلاینده‌ها در لایه‌های پایینی جو وجود نداشت و راه برای خروج آلاینده‌ها از آسمان تهران باز بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ