رمضان السید، ستاره مصری سابق الاهلی گفت که تیم ملی عربستان مقابل مکزیک در سطح همیشگی خود ظاهر نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور ارشد رئیس‌جمهور ترکیه امروز در سخنانی از نتایج مثبت مذاکرات درباره جنگنده‌های اف- ۱۶ با آمریکا ابراز امیدواری کرد.
مدیر ورزشی لخ پوزنان ابراز امیدواری کرد ستاره ایرانی این تیم به زودی به تیم ملحق شود.
علاقه استقلالی ها به بازگشت یاغی حتی روی نیمکت این تیم دیده می‌شود.
وزیر خارجه یونان نسبت به حصول پیشرفت در مذاکرات با ترکیه پیرامون منطقه ویژه اقتصادی و فلات قاره ابراز امیدواری کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی جان باختن عده‌ای از شهروندان در رانش زمین در گرجستان را تسلیت گفت.
اتان امباپه امروز اولین بازی خود به عنوان بازیکن ثابت را در پی اس جی انجام داد و سر از پا نمی شناسد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با قربانیان سیل در کره جنوبی ابراز همدردی کرد.
رابطه بین ژوائو فلیکس و اتلتیکو مادرید پس از ابراز تمایل او برای حضور در بارسلونا تیره و تار شده است.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای خود در روسیه گفت: استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نبوده و نیست.
وزیر خارجه برزیل از تمایل این کشور برای استفاده از ارزهای ملی برای تبادلات متقابل با شرکای تجاری اصلی خود خبر داد.
رییس موسسه مطالعاتی دین و اقتصاد گفت: تصمیم گیرانی در کشور ابتدا شوک وارد می‌کنند و بعد از افزایش قیمت ابراز شگفتی و ناراحتی می‌کنند. یا اجازه جولان به بانک‌های خصوصی می‌دهند در حالی که طبق گزارش دستگاه‌های رسمی طی این دو دهه که از ظهور بانک‌های خصوصی در ایران گذشته است، ما در حالی رشد حدود ۳۶ درصدی تولید داشتیم که کشور با ۱۰ هزار و ۲۵۰ درصد رشد نقدینگی مواجه شده است!
«اگرچه جای امیدواری وجود دارد که این اتفاقات، نقطه عطفی باشد برای گشایش‌های بیشتر در حوزه سیاست خارجی و روابط ایران و عربستان، اما باید صبور باشیم. مدتی پیش مقام‌های عربستانی برای ایجاد روابط تجاری و سرمایه گذاری با ایران ابراز تمایل کردند، اما چنین سخنانی چندان رنگ واقعیت نمی‌پذیرد، چون ایران هنوز عضو FATF نشده و تحریم‌های آمریکا و اختلالات شبکه بانکی نیز به قوت خود باقی است؛ بنابراین عربستان نمی‌تواند موانع را دور بزند و اتفاقات شگفت انگیزی در روابط دو کشور رخ دهد.»
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، از بخشش کارت قرمز وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، ابراز شگفتی کرد.
سباستین کل، مدیر ورزشی بوروسیا دورتموند، از این که داور برای بازبینی صحنه های مشکوک از VAR کمک نگرفته ابراز شگفتی کرد.
امیر قطر نسبت به تأخیر در ورود کمک های انسانی برای قربانیان زلزله شمال سوریه ابراز شگفتی کرد و گفت: نباید از این بحران و فاجعه انسانی پیش آمده سوء استفاده سیاسی کرد.
مفتی عمان با انتشار توییتی از گشوده شدن حریم هوایی این کشور به روی هواپیماهای رژیم صهیونیستی ابراز شگفتی کرد و گفت: به گونه ای غافلگیر شدیم که به ذهنمان خطور نمی کرد.
در آغوش گرفتن، بوسیدن و ابراز محبت توسط والدین به ویژه مادران می‌تواند به کاهش استرس کودک و فرونشاندن هورمون‌هایی که در ایجاد التهاب در بدن نقش دارند، کمک کند.
در آغوش گرفتن، بوسیدن و ابراز محبت توسط والدین به ویژه مادران می‌تواند به کاهش استرس کودک و فرونشاندن هورمون‌هایی که در ایجاد التهاب در بدن نقش دارند، کمک کند.
اولیویه ژیرو، ستاره ملی‌پوش فرانسوی، با انتشار عکس‌هایی از اتاق خود در هتلی که در قطر برایش تدارک دیده شده از امکانات قطری‌ها ابراز شگفتی و تشکر کرد.
منابع وابسته به وزارت خارجه سوریه از بحث مجدد مطرح شده از سوی عباس ابراهیم مدیر کل سازمان امنیت عمومی لبنان درباره اوستن تایس خبرنگار آمریکایی ابراز شگفتی کردند.
وزیر امور اجتماعی لبنان از موضع سازمان های بین المللی در مخالفت با اقدام دولت لبنان برای بازگشت امن و داوطلبانه آوارگان سوری ابراز شگفتی کرد.
سفیر سابق آمریکا در تل آویو از پیشنهاد مطرح شده درباره توافق ترسیم مرزهای دریایی لبنان با رژیم صهیونیستی ابراز شگفتی کرد و گفت که بر اساس این پیشنهاد تل آویو باید امتیازات گسترده ای بدهد.
مهدی فضائلی در توئیتی از سخنان احمد علم الهدی در نماز جمعه مشهد ابراز شگفتی کرد و خواستار توضیح او شد.
از آنجایی که این خبر کذب و تحریف شده جامعه سینمای ایران خصوصا کارگردانان سینمای ایران را شگفت زده و آزرده ساخته است لذا کانون کارگردانان سینمای ایران ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع و غیر انسانی که علیه یکی از همکاران ما در صنف برنامه ریزان و دستیاران کارگردان انجام شده است، بر خود لازم می داند که بدین وسیله از تمام بنگاه های دروغ پراکنی نوشتاری و دیداری داخلی – که به نظر با هدفی خاص سعی در بدنامی و تخریب اهالی سینما به خصوص کارگردانان فرهیخته و شریف داشته – بخواهد به قید فوریت، ضمن تصحیح خبر درج شده، خبر واقعی را منتشر و با ابراز دلجویی از کارگردانان سینما، افکار عمومی را نیز از این دروغ و اشتباه فاحش آگاه سازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ