اصفهان- فرماندار ورزنه از آغاز عملیات اجرایی بخشی از قطعه پنجم خط لوله انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان در این شهرستان خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت اپراتور خط لوله لهستان امروز از قطع شدن انتقال نفت روسیه به آلمان بر اثر افت فشار خبر داد.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: دو پرونده درباره مداخلات رئیس جمهور سابق در حوزه بورس و ارز به قوه قضائیه ارسال شده که باید زودتر به آن رسیدگی شود.
کمیته محاسبات عمومی پاکستان هشدار داد: در صورتی که این کشور ساخت خط لوله انتقال گاز ایران ـ پاکستان را آغاز نکند، باید ۱۸ میلیارد دلار به ایران جریمه پرداخت کند.
وزیر خارجه مجارستان با اشاره به نقشه ادعایی رئیس جمهور اوکراین برای انفجار خط لوله انتقال نفت از روسیه به بوداپست، گفت که این نقشه چیزی نیست جز «تهدید علیه حاکمیت مجارستان.»
منصور بیجار بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح ملی که از مهر ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شد شامل سامانه آبگیر و تأسیسات شیرین سازی و نمک زدایی برای ظرفیت نهایی۲.۴ میلیون متر مکعب در روز آب شیرین، سامانه انتقال آب به طول خط ۷۱۸ کیلومتر در سیستان و بلوچستان برای ظرفیت ٢٨٠ میلیون متر مکعب در سال، اجرای مسیر و تونل برای احداث سه خط لوله برای ظرفیت نهایی انتقال ٨٠٠ میلیون متر مکعب آب در سال و احداث نیروگاه سیکل ترکیبی یک‌هزار مگاواتی برای تأمین انرژی بوده است.
در راستای تحقق اهداف شعار سال "مهار تورم ، رشد تولید" و با هدف حمایت از آبادانی و شکوفایی کشور، بانک رفاه کارگران در احداث بزرگترین خط لوله انتقال گاز کشور مشارکت می‌کند.
وزیر بازرگانی عراق از تلاش همه‌جانبه جهت توسعه همکاری اقتصادی با سوریه به ویژه در حوزه نفت خبر داد.
گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه لوله‌های خط انتقال آب گرمسار ۲۵ اردیبهشت ماه وارد منطقه شده و نصب خواهند شد، گفت: مجریان طرح قول تزریق آب تا شهریور و مهر را داده‌اند.
در شرایطی که جنگ روسیه در اوکراین هنوز ادامه دارد، چین همچنان از گرفتاری آمریکا در یک جای دیگر دنیا بدش نمی‌آید و کارزار طولانی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا عملا شروع شده است، می‌توان مطمئن بود که داستان تعیین تکلیف عامل و آمر انفجار‌های نورد استریم، در روز‌ها و هفته‌های آینده ادامه خواهد داشت و جدی‌تر خواهد شد.
وزیر امور خارجه روسیه، آمریکا را به دخالت مستقیم در انفجار خط لوله انتقال گاز روسیه به اروپا «نورد استریم» متهم کرد.
وزیر امور خارجه روسیه، آمریکا را به دخالت مستقیم در انفجار خط لوله انتقال گاز روسیه به اروپا «نورد استریم» متهم کرد.
مجری طرح خط لوله انتقال نفت‌خام گوره - جاسک شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) از راه‌اندازی خط ۱۳۲ کیلوولت تأمین برق تلمبه‌خانه شماره ۴ گوره به جاسک خبر داد.
برآورد تلفات گاز در صورت انتقال از خط لوله نزدیک به ۵ تا ۱۰ درصد است که در صورت تامین از طریق شمال کشور و با گاز روسیه، این میزان صرفه‌جویی خواهد شد و ایران می‌تواند علاو بر جبران ناترازی مصرف گاز کشور، آن صادر کند، بنابراین هر نوع همکاری ایران و روسیه در زمینه گاز به نفع ایران خواهد بود.
مخفمی گفت: در۶ ماهه نخست امسال، ۱۴هزار و ۸۱۴ مورد بازدید از مسیر خط انتقال گاز در منطقه ۹ انجام و ۴۵ اخطار به متجاوزان حریم ایمنی و ۷۴ اخطار نیز به متجاوزان حریم اختصاصی شمال کشور داده شد.
لهستان از کشف یه نشتی در خط لوله انتقال نفت روسیه به اروپا خبر داده که هنوز علت آن مشخص نیست.
نماینده روسیه در سازمان ملل وقوع حادثه در خط لوله انتقال گاز نورداستریم را به نفع آمریکا ارزیابی کرد.
رئیس جمهور روسیه در گفتگوی تلفنی با همتای ترکیه ای خود، خرابکاری در خط لوله انتقال گاز این کشور به اروپا را «یک اقدام تروریستی بین المللی» دانست.
وزارت امور خارجه آمریکا ادعای مطرح شده درباره نقش آمریکا در خرابکاری خط لولوه انتقال گاز روسیه به اروپا را رد کرد.
رئیس کمیسیون اروپا، اورسولا فون در لاین، نشت گاز کشف شده در دو خط لوله "نورد استریم" را نتیجه "عمل خرابکارانه" دانست.
گارد ساحلی آمریکا از وقوع انفجار در یکی از خطوط لوله انتقال گاز در ایالت لوئیزیانا در جنوب آمریکا خبر داد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد تحریم های غرب مانع اجرای درست عملیات تعمیر خطوط لوله انتقال گاز به اروپا می شود.
مدیرعامل شرکت توسعه گاز ایران افتتاح پروژه خط لوله انتقال گاز ۸ اینچ سیمان لارستان را موجب خلق منافع عظیم اقتصادی خواند و از صرفه‌جویی ماهانه یک میلیون دلاری در این مجتمع بزرگ صنعتی خبر داد.
عملیات احداث خط لوله انتقال گاز ۳۰ اینچ نور- کلارآباد از پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) آغاز شد.
شرکت گازپروم روسیه از توقف انتقال گاز از خط لوله نورداستریم به مدت سه روز به دلیل عملیات مراقبت و نگهداری خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ