براساس اعلام یکی از مسافران پرواز عسلویه به تهران شرکت هواپیمایی«الف» از پذیرش و سوار کردن ۱۵ مسافر به پرواز خودداری کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده دوچرخه سواری ایران در مسابقات قهرمانی جهان اسکاتلند شب گذشته بدون اطلاع از هتل محل اسکان خود خارج شده و اقدام به بازگشت نکرده است.
لوئیس انریکه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، در پاسخ به سوالی در مورد بازی نکردن کیلیان امباپه ترجیح داد سکوت کند!
دکتر آیت از منزل خارج شد، سوار پیکان شخصی‌اش شد و هنوز ماشین را روشن نکرده بود که باران گلوله بر سر و رویش باریدن گرفت. او در خون خود غلتید و آن پوشه‌ای هم که شامل اسناد و مدارکش بود، مفقود شد و دیگر نشانی از آن به دست نیامد. آن مدارک ناپدید شدند و کسی از اسرار آن آگاه نشد، اما ۲۸ سال بعد وقتی میرحسین موسوی به‌عنوان یکی از سران فتنه پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ در پازل دشمنان تاریخی این ملت قرار گرفت، این گمان تقویت شد که در اسناد و مدارک مفقودشده شهید آیت اسراری درباره میرحسین موسوی نهفته بود.
در پی طرح سوال از سوی مشتریان مبنی بر چگونگی محاسبه هزینه صدور کارت سوخت، ایران خودرو شفاف سازی کرد.
انتشار تصاویر ویدئویی از وزیر دفاع روسیه سوار بر بالگرد ارتش و بازدید از خط مقدم نبرد، این پیام روشن را مخابره کرد که رئیس جمهور این کشور مرد وفادار خود را قربانی نمی‌کند.
این مرد گفت: وقتی دخترم را از همسرم گرفتم و او را به خانه بردم، همسر چهارمم مخالف نگهداری از دخترم بود. او از من خواست تا دخترم را به مادرش تحویل دهم، اما من راضی به این کار نبودم و قبول نکردم. همسرم به من فشار می‌آورد و دیگر روز خوش در خانه نداشتم. به همین خاطر به خیابان ناصرخسرو رفتم و قرصی خریدم. یک روز به بهانه تفریح دخترم را سوار موتورم کردم و با هم به بیابان‌های پاکدشت رفتیم. در آنجا قرص را با آبمیوه به دخترم دادم.
کاروان دوچرخه سواری ایران در بخش جاده مسابقات قهرمانی آسیا حتی یک مدال هم کسب نکرد.
جیانیس آنتتوکنمپو، ستاره معروف تیم میلواکی باکس بعد از حذف زودهنگام تیمش از پلی آف NBA گفت: «در ورزش شکست وجود ندارد.»
دو بازیکن رایو وایه‌کانو پنالتی تکراری مسی- سوارز در لالیگا را تبدیل به گل نکردند.
فیورنتینا با کسب پیروزی 2-1 مقابل میلان، نوار بردهای متوالی این تیم را پاره کرد.
ستاره آرژانتینی یوونتوس با تایید احتمال جدایی از این تیم تاکید کرد که برای جواب نهایی این سوال باید منتظر بمانیم.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده اصفهان از وزیر ارتباطات درخصوص علت عدم اجرای قانون به کارگیری ایثارگران در شرکت مخابرات، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده اصفهان از وزیر ارتباطات درخصوص علت عدم اجرای قانون بکارگیری ایثارگران در شرکت مخابرات، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
استقلال در 5 فصل اخیر به جز دیدار فینال جام حذفی هرگز برای مسابقات این تورنمنت سفر نکرده است!
وزیر امور خارجه گفت: در اغتشاشات اخیر پلیس به سمت احدی شلیک نکرده و هیچ‌کس بر اثر شلیک یا برخورد پلیس و یا نیروهای امنیتی کشته نشد، بلکه به دلیل به کارگیری سلاح گرم و سرد توسط عوامل خارجی که وارد ایران شدند یا افرادی که تحت تاثیر قرار گرفتند، بیش از ۶۷ نیروی پلیس در ایران به شهادت رسیده‌اند.
مرد جوان پس از تهدید زوج جوان به سمت خودرو‌های عبوری رفت و با تهدید سعی داشت آن‌ها را متوقف کند. او مقابل ۴ خودرو را گرفت، اما هیچ کدام او را سوار نکردند در این هنگام، مأموران پلیس از راه رسیده و مرد جوان را خلع سلاح و او را سوار بر خودروشان کردند، اما هنوز چند لحظه‌ای نگذشته بود که وی مدعی شد قرص برنج خورده است.
دختر جوان به بازپرس گفت: هوا تاریک شده بود که از خانه دوستم بیرون آمدم و کنار خیابان منتظر ماشین بودم که یک خودروی پژو توقف کرد و من به گمان اینکه مسافرکش است، سوار شدم. وقتی در بین راه، اما راننده تغییر مسیر داد و وقتی اعتراض کردم توجهی نکرد. او نقشه آدم‌ربایی در سر داشت و می‌خواست مرا مورد آزار و اذیت قرار بدهد.
سادات با بیان اینکه نوجوان باید هویتش را به مرحله اجرا برساند، گفت: ما بر روی تربیت رسانه‌ای نوجوانان کار نکرده ایم و آن را رها کرده ایم.
کام‌فر، نماینده دادستان در ابتدای کیفرخواست تنظیم شده، گفت: متهم به همراه ۳ نفر از دوستان خود به همراه یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ قرمز رنگ با کوکتل مولوتوف در ابتدا اقدام به آتش زدن محیط بخشداری شهرستان قرچک کرد.
تیم ملی ایران در دو بازی تدارکاتی برابر دو غول فوتبال امریکای جنوبی و افریقا از بازیکنان شاخص حریف گلی دریافت نکرد.
مدافع تیم ملی فرصت مناسبی برای گلزنی مقابل سنگال به دست آورد که تبدیل به گل نکرد.
سلطانی با اشاره به اینکه حال سوال مهم این است که "چرا دولت تن به اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی نمی‌دهد"، اذعان داشت: اگر دولت کالابرگ بدهد، دیگر دستش برای خلق پول و جابجایی پول باز نیست، این درحالیست که حداقل ۲۰ درصد از ارزش یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی که دولت به مردم داده، طی این دوماه اخیر کم شده، مانند همان بلایی که سر یارانه ۴۵.۵۰۰ تومانی آمد، با توجه به تورمی که وجود دارد، در سال ۸۸ این یارانه معادل ۴۵ دلار بود، امروز بعد از ۱۳ سال ارزش آن به کمتر از ۱.۵ دلار کاهش پیدا کرده است.
خاندوزی گفت: دولت تا مطمئن نباشد که شیوه حمایتی به صورت کالابرگ، قابل تعمیم به کل کشور است، فعلاً از شیوه حمایتی قدیم، یعنی واریز وجه به مردم و ۹ دهکی که در مصوبه ستاد اقتصادی دولت ذکر شده، استفاده خواهد کرد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی: ما گفتیم ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف می‌شود، اما در مقابل نهاد‌های دامی به وفور در اختیار تولیدکننده قرار می‌گیرد. با وجود این، امروز علاوه بر اینکه ارز حمایتی حذف شده، تحویل نهاده‌های دامی نیز با مشکل روبه روست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ