تیم ملی فوتبال آرژانتین با پیروزی برابر لهستان به مرحله بعدی رقابتهای جام جهانی صعود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال آرژانتین با شکست آلمان صعودش را به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها 2023 به عنوان هفتمین تیم قطعی کرد.
ساشا زورف با برتری برابر رقیب آرژانتینی خود راهی مرحله نیمه‌نهایی فرنچ‌اوپن شد.
تیم ملی فوتبال فرانسه که قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود با پیروزی برابر مراکش در مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره این مسابقات به دیدار فینال صعود کرد تا حریف آرژانتین شود.
تیم ملی فوتبال فرانسه که قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود با پیروزی برابر مراکش در مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره این مسابقات به دیدار فینال صعود کرد تا حریف آرژانتین شود.
تیم ملی فوتبال آرژانتین با درخشش کاپیتان و ستاره فراموش نشدنی خود، دیدار مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر کرواسی را به سود خود تمام کرد تا در یک قدمی جام قهرمانی قرار بگیرد.
نفرات آغاز کننده آلبی سلسته در دیدار مقابل کرواسی مشخص شدند.
برتری ۲ بر یک آرژانتین مقابل استرالیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پایان کار استادیوم احمد بن‌علی در میزبانی از مسابقات جام جهانی بود.
آرژانتین موفق شد در دومین دیدار از مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ استرالیا را شکست دهد و در مرحله بعد حریف هلند شود.
لوئیس فن‌خال، سرمربی هلند، بعد از پیروزی مقابل آمریکا و صعود به یک‌چهارم نهایی جام جهانی به آرژانتین که گفته می‌شود به احتمال زیاد حریفش در آن مرحله خواهد بود طعنه زد.
هلندی‌ها با داشتن خط دفاعی غیر قابل نفوذ به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کردند و حالا در انتظار حریف احتمالی خود یعنی آرژانتین هستند.
رسانه‌های عربستانی به با وجود عدم صعود تیم ملی این کشور به مرحله حذفی جام جهانی، به تمجید از شاگردان هروه رنار پرداخته‌اند.
مردم آرژانتین پس از پیروزی تیم ملی‌شان در برابر تیم فوتبال لهستان و صعود به مرحله بعد جام جهانی؛ به خیابان‌ها آمدند.
مردم آرژانتین پس از پیروزی تیم ملی‌شان در برابر تیم فوتبال لهستان و صعود به مرحله بعد جام جهانی؛ به خیابان‌ها آمدند.
چسلاو میخنیویچ، سرمربی لهستان، بعد از صعود تیمش به مرحله یک‌هشتم با وجود شکست مقابل آرژانتین گفت لهستانی‌ها بدون تردید استحقاق صعود از مرحله گروهی جام جهانی را داشتند.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، بعد از پیروزی مقابل لهستان می‌گوید آرژانتین استحقاق صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را داشته است.
تیم ملی فوتبال آرژانتین با پیروزی برابر لهستان به مرحله بعدی رقابتهای جام جهانی صعود کرد؛ لهستان هم با وجود شکست جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کرد.
تیم ملی فوتبال آرژانتین با پیروزی برابر لهستان به مرحله بعدی رقابتهای جام جهانی صعود کرد. لهستان هم با وجود شکست جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کرد.
درحالیکه آرژانتین 2-0 از لهستان پیش افتاده و صعودش به عنوان صدرنشین قطعی است ولی آرژانتینی‌ها برای صعود مکزیک به دنبال زدن گل سوم هستند.
صعود از مرحله گروهی کمترین هدف کشوری است که رویای قهرمانی دارد
یکی از میان فرانسه یا آرژانتین، می تواند حریف احتمالی ایران در مرحله یک چهارم نهایی باشد، به شرط اینکه تیم کی‌روش از سد هلند یا سنگال عبور کند.
تیم فرانسه با پیروزی مقابل دانمارک به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کرد.
اگر تیم ملی ایران امروز بتواند با ۳ امتیاز هلند را شکست دهد به احتمال فراوان در مرحله بعدی به مصاف ترکیه خواهد رفت
خطر فروپاشی بخش ریزش نکرده متروپل آنقدر زیاد است که برای دوری جستن از آن، رصد مداوم سازه در دستور کار امدادگران قرار گرفته و سیستم هشداری در محل حادثه دایر شده که هربار میزان انحراف‌های آن بحش سازه زیاد شد، وضعیت قرمز اعلام شود، امدادگران به سرعت محل را تخلیه کنند و این توقف در عملیات تا بازگشت ایمنی نسبی ادامه داشته باشد.
در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان تیم ملی ایران با شکست دو بر یک آرژانتین موفق به حضور در جمع چهار تیم برتر جهان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ