کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران بعد از برگزاری مراسم معارفه در تیم پالما گفت: مشتاق بازی در اسپانیا هستم و هر بازیکنی دوست دارد در پالما بازی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که رسانه مطرح آلمانی گفته سردار تا ده روز آینده به میلان می رود رسانه های ایتالیایی می گویند هنوز توافقی در کار نیست.
هری کین، ستاره جدید بایرن مونیخ، مشتاق است که در بازی امشب این تیم برابر لایپزیش به میدان برود.
برگزاری موفقیت‌آمیز مسابقات جام جهانی زنان در استرالیا باعث شده تا مسئولان این کشور به میزبانی از جام جهانی 2034 مردان تمایل پیدا کنند.
کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو، تاکید کرد تا زمانی که قسط اول انتقال سرگی میلینکوویچ ساویچ پرداخت نشود، انتقال او به الهلال رسمیت ندارد.
معمولا بین سن ۳۰ تا ۴۰ سالگی خانم‌ها مشتاق گرفتن گواهینامه رانندگی می‌شوند.
ریچالیسون بعد از بازی با گینه از حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت تیم ملی برزیل استقبال کرد.
آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، مشتاق است که بار دیگر با کای هاورتز هم‌تیمی باشد.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد: کشورهای اروپایی برای خوشایند آمریکا در برنامه آموزش خلبانان اوکراینی برای استفاده از جنگنده اف-۱۶ پیشقدم می‌شوند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که بازیکنان مدنظر این باشگاه با توجه به پروژه ورزشی آنها مشتاق حضور در این تیم شده‌اند.
اگرچه هواسونگ -۱۸ ممکن است یک تغییر دهنده بازی نباشد، اما به احتمال زیاد محاسبات ایالات متحده و متحدان آن کشور را در طول یک درگیری پیچیده‌تر خواهد ساخت
ویتور روکی، پدیده برزیلی، امیدهای منچستریونایتد و آرسنال را که مشتاق جذبش بودند بار دیگر زنده کرد.
مائوریسیو پوچتینو، مربی آرژانتینی، امیدوار است که بار دیگر بتواند روی نیمکت تاتنهام بنشیند.
محاسبه واشنگتن این است که رویارویی با ایران می‌تواند در درجه پایین باقی بماند. اما اگرچه کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس مشتاق همکاری با واشنگتن در دفاع از موشک‌های منطقه‌ای و اکثر دغدغه‌های اسرائیل در مورد ایران هستند، اما کماکان در‌های خود را به سوی تهران باز نگهداشته اند.
لروی سانه، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید این تیم بی‌صبرانه منتظر رویایی با پاری سن ژرمن است.
همه هواداران عربستانی در شهرهای مختلف مشتاق دیدن بازی رونالدو از نزدیک هستند.
در حالی که این روزها، انتظارها برای ورود خودروهای خارجی به داخل کشور بیشتر شده است، امروز وزیر صمت در این باره اظهار داشت: در شرایط فعلی ما به عنوان دولت مشتاق واردات هرچه زودتر خودرو هستیم و اکنون واردکنندگان باید اقدامات لازم را انجام دهند.
در حالی که این روزها، انتظارها برای ورود خودروهای خارجی به داخل کشور بیشتر شده است، امروز وزیر صمت در این باره اظهار داشت: در شرایط فعلی ما به عنوان دولت مشتاق واردات هرچه زودتر خودرو هستیم و اکنون واردکنندگان باید اقدامات لازم را انجام دهند.
وینگر تیم ملی فوتبال اسپانیا از اشتیاقش برای شروع بازی‌های این تیم در جام جهانی که نخستین آن برابر کاستاریکا است صحبت کرد.
لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، می‌گوید بازیکنان این تیم هم مانند مردم این کشور برای حضور در جام جهانی اشتیاق دارند.
کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس سابق بایرن مونیخ، مشتاق بازی فردا برابر بارسلوناست و دوست دارد پیروزی های پر گل اخیر برابر این تیم را تکرار کنند.
ترامپ مدعی شد: ایران خیلی مشتاق توافق با من بود! من می‌توانستم یک هفته بعد از [پیروزی در] انتخابات با ایران توافق کنم.
سنگربان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید بازیکنان این تیم مصمم به جبران امتیازات از دست رفته هستند.
دیه‌گو مارتینز، مربی اسپانیول، تیمش را برای بازی امشب برابر رئال باانگیزه و مشتاق می‌بیند ولی معتقد است رویارویی با رئال هرگز اتفاق خوبی نیست.
یورگن لوکادیا پس از اولین تمرین خود در ورزشگاه کاظمی از باشگاه و هواداران تشکر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ