سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به فضای منفی علیه صیونیست ها در جام‌جهانی قطر گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل، منفور ملت هاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته عالی پروژه‌ها و میراث قطر اعلام کرد که از بقایای جام جهانی 2022 قطر در تولید محصولات جدید بهره خواهد برد.
خبرگزاری دوحه نیوز گزارش داد که در قالب یک ابر پروژه شهری، قطر روند ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را در یک منطقه در شمال غربی نیجریه آغاز کرده است.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال هند گفت: در دیدار مقابل قطر خوب بازی کردیم اما قطری‌ها واقعا عالی و بی‌نقص بودند و به پیروزی رسیدند.
بانک مرکزی قطر اعلام کرد که در پایان ماه جولای حجم ارز خارجی این کشور به بیش از ۶۶ میلیارد دلار رسیده است.
وزیر مشاور قطر در امور خارجه تاکید کرد که کشورش نقشی محوری در تسهیل روند مذاکرات بین ایران و آمریکا ایفا کرده است.
وزیر مشاور امور خارجه قطر گفت که قطر به حل اختلافات از طریق روش های مسالمت آمیز و گفتگو اهتمام ویژه دارد.
نخست‌وزیر قطر اعلام کرد که این کشور در چارچوب بشردوستانه کمک‌هایی را به اوکراین اختصاص می‌دهد.
میزبان به مرحله نیمه‌نهایی چلنجر کاپ رسید و یک گام به لیگ ملت‌ها نزدیک شد.
بر اساس برآورد بانک جهانی، برای اقتصاد قطر در سال ۲۰۲۳ سریع‌ترین رشد در منطقه خلیج فارس پیش‌بینی شده است.
شاگردان کارلوس کی‌روش برای صعود در گلد کاپ نیاز به برد و توقف رقبای خود دارند.
تیم ملی قطر با تساوی مقابل هندوراس در آستانه حذف از رقابت های گلدکاپ قرار گرفت.
مالکان قطری پی اس جی از باشگاه های خواهان کیلیان امباپه 200 میلیون یورو می خواهند.
سخنگوی اتحادیه ملی بسکتبال اعلام کرد صندوق سرمایه‌گذاری مستقل قطر به دنبال خرید سهام باشگاه بسکتبال واشنگتن ویزاردز است.
۶ نفر از سومین دوره مسابقات علمی کنز از ۴ کشور آذربایجان، مالزی، ایران و قطر در روز پایانی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ تقدیر می‌شوند.
مسئولان سیاسی و اجرایی دولت با حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی وعده های مختلفی از جمله موضوع بنزین سفر و راه‌اندازی ۴ خط آبی به عراق، عمان و قطر دادند.
مذاکره برای راه اندازی مستقیم هوایی بین ایران و قطر در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران انجام شد.
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نمایشگاه حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزوای رژیم صهیونیستی و بیزاری از غاصبان قدس شریف بود.
هانسی فلیک، سرمربی آلمان، در مصاحبه‌ای اختصاصی با مارکا می‌گوید او و بازیکنانش هدفی جز ارائه بهترین نمایش‌ها و تاریخ‌سازی در قطر ندارند.
هانسی فلیک، سرمربی آلمان، در مصاحبه‌ای اختصاصی با مارکا می‌گوید او و بازیکنانش هدفی جز ارائه بهترین نمایش‌ها و تاریخساز شدن در قطر ندارند.
دبیر اجرایی ششمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی گفت: بناداریم ۱۰۰فعال گیاهان دارویی ازکشورهای آلمان، لهستان، ترکیه، یونان، عراق، افغانستان، روسیه، هند، عمان و قطر رابه نمایشگاه دعوت کنیم.
سخنگوی وزارت صمت گفت: نمایشگاه کشورمان در دوحه قطر آخرین نمایشگاه تا پیش از آغاز جام جهانی فوتبال بوده و بازدید نمایندگان تجاری سایر کشورها از این نمایشگاه بیشتر از همیشه فراهم است.
معاون اقتصادی رئیس جمهور به منظور افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و پیگیری توافقات سران دو کشور به دوحه سفر کرد.
رئیس کانون بین المللی اتومبیلرانی و جهانگردی قطر در گفتگوی ویدئویی با مدیرعامل کانون ایران در خصوص همراهی قطر برای حضور ایران در نمایشگاه جام جهانی ۲۰۲۲ اعلام آمادگی کرد.
در این نمایشگاه از قالیچه جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر که قرار است در مسابقات جهانی فوتبال به موزه فیفا اهدا شود، رونمایی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ