گزارشگر معروف برزیلی در شب قهرمانی آرژانتین از دنیای گزارش خداحافظی کرد؛ او راوی دو قهرمانی آخر کشورش در جام جهانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک استقلال پس از تمدید قرارداد با این باشگاه مقابل ملوان جزء نفرات ذخیره است.
سومین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی ۵ چمنی آقایان پیش از اعزام به عمان با حضور ۲۰ بازیکن برگزار خواهد شد.
سومین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی ۵ چمنی آقایان پیش از اعزام به عمان با حضور ۲۰ بازیکن برگزار خواهد شد.
در دوران تحول و تعالی تلاش داشته‌ایم با پرهیز از رفتار‌های احساسی، واکنشی و تبلیغاتی و به خدمت گرفتن ظرفیت‌های فکری اغلب متخصصان، ریل حرکتی قوه قضاییه را به سمت اجرای دقیق قانون و فنی شدن امور پیش ببریم.
یک ابزار تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی به تازگی تصاویری از سلفی آخرین انسان های روی زمین را به نمایش گذاشته است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.
داود فنایی، مربی دروازه‌بان‌های باشگاه هوادار در جدال با پرسپولیس برای آخرین بار روی نیمکت این تیم قرار گرفت و در ادامه مقصدی جدید و هیجان‌انگیز را تجربه می‌کند.
در جریان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس، محمدباقر قالیباف با کسب اکثریت آرای نمایندگان در جایگاه رئیس مجلس شورای اسلامی باقی ماند.
یک رسانه اسپانیایی مدعی شد باشگاه الهلال عربستان برای راضی کردن لیونل مسی برای انتقال به این تیم پیشنهاد نجومی‌اش به ستاره آرژانتینی را افزایش داده است.
در حالی که مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفته بود در این هفته نام سرمربی جدید تیم امید اعلام می‌شود اما اختلاف نظرهایی برای انتخاب مربی بین حبیب کاشانی و امیر قلعه نویی وجود دارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رایزنی با وزارت صمت و امور خارجه برای فعال سازی تماس تصویری خبر داد و گفت: امکان ارتباط روی اپراتورها فراهم شده است.
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتی، مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل و ضارب هم دستگیر شده است، گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست؟
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است." گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست.
شاگردان والری کارپین آخرین جلسه تمرینی خود را در ورزشگاه آزادی برگزار کردند.
کمیته انضباطی در آخرین رایی که در سال جاری صادر کرد، برای 17 باشگاه لیگ برتری و دسته اولی جریمه در نظر گرفته است.
علی نعمتی، آخرین گلزن پرسپولیس در دربی، برای ادامه لیگ کار بسیار سختی پیش رو خواهد داشت.
DALL·E، یک نرم‌افزار هوشمند مصنوعی است که پیش‌بینی چهره «آخرین انسان روی زمین» را انجام داد و نتایج نسبتاً وحشتناکی به دست آورد.
فدراسیون فوتبال اسامی داورانی که قرار است در هفته یازدهم قضاوت کنند را اعلام کرد.
بعد از یک پیروزی درخشان در لیگ قهرمانان، یورگن کلوپ آخرین جلسه تمرینی تیمش پیش از دیدار بزرگ هفته در آنفیلد را با روحیه بالایی برگزار کرد.
با وجود پنج کلین‌شیت در هفت دیدار ابتدایی لیگ، اما متئوس و براگا نتوانستند ذره‌ای، مقابل توانایی‌های طارمی مقاومت کنند.
آخرین اردوی آماده سازی ملی پوشان پینگ پنگ ایران جهت حضور در رقابت های قهرمانی جهان از امروز (یکشنبه) در بابل آغاز شد.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: آخرین تجربیات علمی دانشمندان ما، بر روی تجهیزات سطحی و زیرسطحی نیروی دریایی راهبردی ارتش پیاده‌سازی شده است.
استقلال برای استفاده از قایدی و رضایی چاره ای ندارد که حداقل نام دو بازیکن خود را از لیست بزرگسالان خارج کند.
در فاصله کمتر از 72 ساعت تا شروع لیگ برتر فوتبال ایران، بازیکنان سرشناسی هستند که هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده اند.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ