رئیس جمهور گفت: در دوره جدید بیش از ۶ میلیون نفر به صورت رایگان بیمه سلامت شدند و ما به دنبال آن هستیم که این خدمات به گونه ای افزایش پیدا کند که بیماران بجز بیماری دغدغه دیگری نداشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دامنه نبرد میان دو ژنرال در سودان روز به روز گسترده‌تر می‌شود و طرفین مواضع یکدیگر را زیر آتش سنگین قرار دادند.
در حال حاضر که عنوان می شود سرانه مصرف کاهش پیدا کرده و به حدود ۶ تا ۷ کیلو گرم به ازای هر نفر در سال رسیده با براورد جمعیتی ۸۵ میلیون نفر نیاز کشور حدود ۵۱۰ هزار تن خواهد بود.
در پیش نویس لایحه برنامه «هفتم توسعه»، دولت ابراهیم رئیسی به ایجاد یک میلیون شغل در سال تاکید کرده است. اما با استناد به آمارهای مرکز آمار ایران، این بخش هم یک چالش بزرگ خواهد بود، زیرا وعده ایجاد یک میلیون شغل در پایان هر سال از دولت سیزدهم در حالی محقق نشد که در پایان سال ۱۴۰۱ نیز بیش از۲/۵ میلیون نفر به خیل بیکاران ایران اضافه شده و «می‌توان گفت که رکورد سه ساله نرخ بیکاری شکسته شده است.»
رأی‌دهندگان در روز ۱۴ مه پای صندوق‌های رأی می‌روند تا در کمتر از سه ماه پس از زلزله ۶ فوریه که بیش از ۵۰ هزار نفر را کشت و بیش از ۵.۹ میلیون نفر را در جنوب ترکیه و شمال سوریه آواره کرد، سرنوشت دموکراسی ترکیه را تعیین کنند. تحلیلگران معتقدند، رأی‌دهندگان به افرادی که توانایی بیشتری در مدیریت پیامد‌های زلزله همچنین محافظت از کشور در برابر بلایای آینده دارند، رأی می‌دهند به اضافه اینکه محبوبیت اردوغان تاثیر سیاسی مورد انتظار را نداشته است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: امسال ۵ میلیون و ۹۰۴ هزار هکتار از اراضی کشور، زیر کشت گندم دیمی و آبی رفته است.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر با شناورهای مسافری و بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر نیز با شناورهای تفریحی در مدت ۲۰ روز از آغاز طرح نوروزی سفر کردند.
مدیرکل موزه‌ها گفت: از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تا پایان روز ۱۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۲، نزدیک به ۶ میلیون بازدید از موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی انجام شد.
مهم‌ترین و خبرسازترین رخداد سال ۱۴۰۱ با عاملیت شخصی کلید خورد که نه یک سلبریتی بود و نه شخصیتی نام آشنا. او یکی بود، از میان بیش از ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران. دختری ۲۲ ساله به نام مهسا (ژینا امینی) در ۲۲ شهریور، حوالی ساعت ۶ عصر توسط نیرو‌های گشت ارشاد در نزدیکی ایستگاه متروی شهید حقانی تهران بازداشت و برای گذراندن «کلاس توجیهی» عازم ساختمان خیابان وزرا شد...
دفتر هماهنگی امور کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کرد که حدود ۲۰ میلیون شهروند افغانستان با گرسنگی شدید روبرو هستند؛ همچنین ۶ میلیون نفر ‌از آن‌ها در یک قدمی قحطی قرار دارند.
دفتر هماهنگی امور کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کرد که حدود ۲۰ میلیون شهروند افغانستان با گرسنگی شدید روبرو هستند؛ همچنین ۶ میلیون نفر ‌از آن‌ها در یک قدمی قحطی قرار دارند.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۶ میلیون هکتار از ۱۲ میلیون هکتار اراضی زراعت به کشت دیمزارها اختصاص دارد.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۶ میلیون هکتار از ۱۲ میلیون هکتار اراضی زراعت به کشت دیمزارها اختصاص دارد.
شهریار افندی‌زاده معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این نشست گفت: سال گذشته ۶ میلیون نفر از طریق حمل‌نقل هوایی، ۲ میلیون نفر به صورت حمل‌ونقل جاده‌ای، ۱،۵ میلیون نفر به صورت ریلی و ۲ میلیون نفر نیز از طریق خودرو‌های شخصی خود جابه‌جا شدند که امسال نیز پیش‌بینی می‌کنیم ۱۰ تا ۱۵ درصد رشد داشته باشیم.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی برای بیش از ۶ هزار نفر از بازنشستگان آسیب دیده از زلزله خوی خبر داد.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری فراجا از دستگیری ۶ نفر از قاچاقچیان ارز و کشف و ضبط ۱۱۸ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال ارز توسط کارکنان این پلیس خبر داد.
دیرعامل شرکت تعمیرات کشتی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از نصب دستگاه پردازش آب توازن در کشتی‌های فعال در آبراه‌های داخلی و بین المللی خبر داد.
رئیس جمهور اوکراین با اشاره به وصل شدن برق حدود ۶ میلیون مشترک اوکراینی، گفت که «قطعی‌های گسترده» در بسیاری از مناطق این کشور همچنان وجود دارد.
سازمان ملل هشدار داد ۶ میلیون نفر از ساکنان افغانستان در آستانه قحطی قرار دارند. به گفته سازمان ملل، دو سوم کل جمعیت افغانستان سال آینده به کمک های بشردوستانه نیاز خواهند داشت.
رئیس جمهور گفت: در دوره جدید بیش از ۶ میلیون نفر به صورت رایگان بیمه سلامت شدند و ما به دنبال آن هستیم که این خدمات به گونه ای افزایش پیدا کند که بیماران بجز بیماری دغدغه دیگری نداشته باشند.
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: برخی از این کودکان کار و خیابان به صورت خانوادگی کار می‌کنند و ۵ الی ۶ نفر هستند که به همراه خانواده و پدر و مادر در سطح شهر تهران کار می‌کنند. بعضا اگر هر بچه‌ای از یک خانواده ۷ نفره، روزی ۱۰۰ هزار تومان دربیاورد درآمد خانواده روزی ۷۰۰ هزار تومان می‌شود و در ماه می‌شود ۲۱ میلیون تومان. من با یکی از این‌ها صحبت کرده‌ام و گفته است امروز ۴ میلیون تومان درآمد داشته‌ام.
عدم توجه دستگاه‌های مسئول به موضوع آلودگی هوا درحالی است که بر اساس گزارش وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۰ در ۲۷ شهر آلوده کشور با ۳۵ میلیون جمعیت، حدود ۲۱ هزار مرگ و میر منتسب به آلودگی هوا ناشی از ذرات معلق ۲.۵ میکرون در بزرگسالان گزارش شد که ۳۰ میلیارد دلار هزینه به کشور وارد کرده است همچنین در تهران ۶ هزار نفر جان خود را به این علت از دست داده‌اند.
اولین مورد «خون طلایی» در سال ۱۹۶۱ میلادی در یک زن متولد استرالیا شناسایی شد. از آن زمان ده‌ها مورد عجیب دیگر پیدا شده است و دانشمندان تخمین می‌زنند که از هر ۶ میلیون نفر در سراسر جهان یک نفر این گروه خونی را دارند.
سازمان ملل متحد هشدار داد که افغانستان با بحران‌های انسانی، اقتصادی، اقلیمی و مالی مواجه بوده و ۶ میلیون نفر از جمعیت این کشور با خطر «گرسنگی» مواجه است.
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از ابلاغ بلیت ۶ میلیون تومانی پروازهای رفت و برگشت اربعین به شرکت های هواپیمایی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ