نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی قهرمانانه و مردانه جنگیدند و افتخار آفرینی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه اعزام این تیم به برزیل لغو نشده است، گفت: متاسفانه از عدم برگزاری جام باشگاه‌های آسیا ضربه می‌خوریم و این اتفاق ناامیدکننده است.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: حضور طیبی و اولاد قباد در فینال لیگ قهرمانان اروپا نشان از اقتدار فوتسال ایران است.
تیم فوتسال پالما بعد از کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا همراه با بازیکنان ایرانی خود به لالیگا رفت و قبل از بازی رئال مایورکا در زمین فوتبال جشن قهرمانی گرفت.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.
در شبی که مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا با حضور دو بازیکن تیم ملی ایران و صعودشان به فینال این مسابقات برگزار شد، صداوسیما پخش برنامه‌های دیگر را در دستور کار قرار داد.
در شبی که مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا با حضور دو بازیکن تیم ملی ایران و صعودشان به فینال این مسابقات برگزار شد، صداوسیما پخش برنامه‌های دیگر را در دستور کار قرار داد.
حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران تعداد گل‌هایش را در لیگ قهرمانان اروپا به هفت گل رساند.
حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران تعداد گل‌هایش را در لیگ قهرمانان اروپا به هفت گل رساند.
در آستانه بازی تیم فوتسال پالما در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مجله یوفا از حسین طیبی بازیکن ایرانی پالما تمجید کرد.
مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا در حالی از فردا آغاز می‌شود که تیم پالما اسپانیا هم با حضور دو ملی پوش فوتسال ایران به مصاف بنفیکا پرتغال می‌رود و برای صعود به فینال تلاش می‌کند.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران رقابت جذابی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل باشگاه سابق خود برگزار می‌کند.
تیم فوتسال پالما با ملی پوشان ایرانی خود در هفته بیست و هفتم لیگ اسپانیا به پیروزی رسید و با این برد آماده حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید دیدار با تیم بنفیکا پرتغال در لیگ قهرمانان اروپا برایش هیجان انگیز است و آرزوی قهرمانی در این رقابتها را دارد.
بازیکنان و هواداران تیم فوتسال پالما بعد از صعود به مرحله نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا، با حضور دو ملی پوش ایرانی جشن قهرمانی را برپا کردند.
ملی پوشان فوتسال ایران پیش از شروع مرحله الیت لیگ قهرمانان اروپا، به تمرین تیم فوتسال پالما اضافه شدند.
مهاجم ملی پوش ایرانی پورتو پرتغال شانه به شانه ستاره های فوتبال دنیا برای گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا رقابت می کند.
دیدار تیم‌های فوتبال پورتو اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با برتری یاران مهاجم تیم ملی ایران و گلزنی مجدد او به پایان رسید.
تیم فوتسال پالما اسپانیا با گلزنی حسین طیبی بازیکن ایرانی خود به مرحله الیت لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با درخشش در تیم پورتو عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد و بالاتر از لیونل مسی ایستاد.
کاپیتان تیم ملی ایران در نخستین بازی فصل لیگ قهرمانان فوتسال درخشان ظاهر شد.
دو لژیونر فوتسال ایران روی پوستر نخستین بازی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفتند.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، قهرمانی تیم دوومیدانی مجتمع مس سونگون و نائب قهرمان تیم فوتسال مجتمع مس سرچشمه در «جام شرکت‌های کارگری جهان» را تبریک گفت.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران بعد از برگزاری مراسم معارفه در تیم پالما گفت: مشتاق بازی در اسپانیا هستم و هر بازیکنی دوست دارد در پالما بازی کند.
اینکه نیازی معاون وزیر صمت نامه زده و سامانه یکپارچه فروش را فاقد ویژگی‌های فنی و امنیتی اعلام کرده به نظر بنده از اساس بی پایه است، زیرا سامانه‌ای که در حال حاضر وزارت صنعت از آن برای پیش‌فروش استفاده می‌‌کند، همانی است که خودروسازان نیز استفاده می‌کردند، بر این اساس سایت ایرانی کار از هیج نظری نسبت به گذشته تفاوتی نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ