کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران رقابت جذابی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل باشگاه سابق خود برگزار می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساکت الهامی نفرات منتخب خود را برای دیدار با نساجی مشخص کرد.
پنج ستاره تراکتور با انگیزه خاص و تلافی‌جویانه پای به جدال مقابل پرسپولیس خواهند گذاشت.
سیامک نعمتی با انگیزه‌های خاص خودش چشم انتظار بازی رودررو مقابل پرسپولیس نشسته است.
بازی آلومینیوم و پیکان در فصل جدید یکی از ویژه‌ترین تقابل‌های فصل بین مربیان و تیم‌ها خواهد بود.
اساس رسمی قدیمی شاهان می‌بایست برای نشان دادن شکوه و جلال و البته قدرت خود شتری را نحر کنند؛ اما شاهان قاجاری رسم را به شکل دیگری به اجرا درآوردند.
در بازار سرمایه ایران یک تحلیلگر و یک سرمایه گذار جدا از تحلیل اگر رانت اطلاعاتی نداشته باشد با شکست و ضرر مواجه خواهد بود.
کاپیتان تیم ملی با تمجید از دو هم‌تیمی خود در جدال با ازبکستان، از فداکاری آنها قدردانی کرد.
سقف بودجه باشگاه‌ها در لیگ برتر ایران ۲۵۰ میلیارد تومان تعیین شد.
رئیس دولت اصلاحات از منحرف شدن انقلاب سخن راند و با صراحت تاکید کرد که رویه کنونی، گام برداشتن در مسیر خودبراندازی است. مهم نیست که اشارات خاتمی تا چه اندازه حقیقت دارند یا منطبق با واقعیات است. نکته مهم این است که محور‌های جدی مطرح شده از سوی او در جدال میان منتقدان و طرفداران، مورد کنکاش و بررسی قرار بگیرد
عضو شورای شهر تهران گفت: نمی‌توان برای شرایط خاص آب و هوایی و ترافیکی که منجر به افزایش قیمت کرایه می شود جدول درست کرد بلکه نیازمند سامانه الکترونیکی هستیم.
شیاطین سرخ از فرصتی که برای ارتقای جایگاه خود در جدول رده‌بندی داشتند نهایت استفاده را بردند.
اسدی در نیمه اول دیدار تراکتور با نفت آبادان دو بار موفق به گلزنی شد و با ۸ گل زده به صدر جدول گلزنان لیگ برتر صعود کرد.
در کشور ما، در رابطه با تجمعاتی که بنا داشته انتقادی به سیاست‌های حاکم اعلام و در واقع تکلیفی را برای دولت و حاکمیت ایجاد کند، بر خلاف تجمعاتی که در حمایت از نظام یا متعلق به یک طیف فکری خاص بوده، دچار تنگ نظری شدیم و محدودیت‌هایی ایجاد کردیم و متأسفانه این امر به یک رویه تبدیل شده است.
در کشور ما، در رابطه با تجمعاتی که بنا داشته انتقادی به سیاست‌های حاکم اعلام و در واقع تکلیفی را برای دولت و حاکمیت ایجاد کند، بر خلاف تجمعاتی که در حمایت از نظام یا متعلق به یک طیف فکری خاص بوده، دچار تنگ نظری شدیم و محدودیت‌هایی ایجاد کردیم و متأسفانه این امر به یک رویه تبدیل شده است
سید جلال حسینی با انتشار تصویر علی دایی و یحیی گل محمدی از این دو حمایت کرد.
اجاره بها در محله منیریه به دلیل شرایط خاص این منطقه و قدیمی بودن آن کمی متفاوت است و برای رهن یک واحد ۸۵ متری حد اکثر باید ۶۵۰ میلیون و ماهانه ۷ میلیون تومان پرداخت شود.
شهردار تهران گفت: تعدادی از املاکی که در دوره های گذشته مدیریت شهری به عده ای خاص واگذار شده‌اند را پس گرفته‌ایم و برایمان تفاوت ندارد چه کسانی در این خانه ها ساکن هستند.
جدال دو ستاره تیم ملی ایران در لیگ قهرمانان اروپا سوژه نشریه پرتغالی شد.
بارسلونا در بازی بزرگ سه‌شنبه شب لیگ قهرمانان دست بالا را مقابل اینتر دارد و پورتو انتظار برد مقابل تیم آزمون را می‌کشد.
پرسپولیس در روزی که برای نخستین بار در لیگ برتر از حمایت هواداران خانم خود برخوردار بود به یک پیروزی ارزشمند در ورزشگاه آزادی دست یافت.
کوین یامگا برای پایان دادن بر طلسم 1200 دقیقه ناکامی در امر گلزنی، روز خاص و خاطره انگیزی را انتخاب کرد.
حضور هواداران بانو در استادیوم آزادی برای استقلالی ها خوش یمن بود و آنها با تک گل کوین یامگا به پیروزی دست یافتند.
سرمربی نساجی با همان ادبیات خاص خود، به استقبال جدال با ملوان رفته و از هواداران قائمشهری خواست با حمایت ویژه‌شان در راستای اهداف این تیم برای موفقیت کمک کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ