پیروزی النصر در وقت‌های اضافه بازی با الباطن، در رسانه روسی بازتاب کنایه‌آمیزی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس عبدی نوشت: مهم‌ترین نتیجه‌ای که از این اتفاق ناروا باید گرفت، این است که مدیران وزارتخانه دست از ادعا‌های عجیب و غریب خود برای هدایت جامعه بردارند. به جای هدایت مردم و تولید فرهنگ اسلامی و انقلابی قدری به خود بپردازند.
داستان جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس تبدیل به سوژه یکی از روزنامه‌های ورزشی شده است.
جدایی غیرمنتظره و عجیب سیامک نعمتی از باشگاه پرسپولیس واکنش تند و تیزی را از سوی همسر این بازیکن در فضای مجازی در پی داشته است.
شجاع خلیل زاده مدافع جدید تراکتور استوری عجیبی منتشر کرد.
تصویری از نصب یک بنر عجیب و کنایه آمیز در یکی از میادین شهر زنجان خطاب به مسئولان استانی منتشر شده که در شبکه های اجتماعی بحث برانگیز شده است. در تصویری که از این بنر جنجالی منتشر شده، عذرخواهی مردم‌ زنجان از نماینده زنجان در مجلس، استاندار و شهردار بابت آسفالت‌های بی‌کیفیت و آب‌گرفتگی معابر شهر زنجان در بارندگی اخیر سوژه شده!
رضا درویش پس از پایان این بازی در ادعایی عجیب اعلام کرد: برد پرسپولیس را به تمام مردم ایران تبریک عرض می‌کنم.
امید نورافکن معتقد است با توجه به اتفاقات پشت پرده فوتبال، سپاهان همین حالا هم قهرمان لیگ برتر شده است.
رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان کرمان بار دیگر به شرایط عجیبی که برای پیاده سازی VAR وجود دارد، پرداخت.
باشگاه الهلال به حرکت عجیب رونالدو کنایه زد.
اتفاقاتی عجیب و‌ جنجالی در پایان دیدار فرایبورگ و بایرن رقم خورد.
باشگاه استقلال بدون این که نامی از تیم رقیب ببرد به سرخپوشان به خاطر منتفع شدن از اشتباه داوری کنایه زد.
روزنامه گل با تیتری عجیب به خداحافظی کارلوس کی‌روش از تیم ملی کنایه زد.
پیشکسوت فوتبال ایران ضمن اظهار تعجب از سطح فنی دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس، به رفتار عجیب رئیس فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: مهدی تاج دارد اخلاقش را از دست می‌دهد.
یک نماینده در پاسخ به پیشنهاد میرسلیم برای اصلاح قیمت بنزین نوشت: عجب! آن چیزی که بنزین را میبلعد و هوا را آلوده می‌کند خودروهای پرمصرف و بی کیفیت داخلیست نه مردم.
مجری صداوسیما در کنایه به تاکتیک کی‌روش در جام جهانی گفت: «بُز» هم روی نیمکت حریف بود ما رو آنالیز می‌کرد!
آزمون که در نیمه دوم تعویض شده بود و روی نیمکت حضور داشت، بعد از گلزنی ایران از شدت خوشحالی گلو و صورت کارلوس کی روش سرمربی ایران را فشار داد تا جشن پیروزی ایران را به شکل عجیبی انجام بدهد! این حرکت بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی و رسانه‌های دنیا داشت؛ از جمله توئیتر پرطرفدار ESPN که به کنایه و شوخی نوشت: «گاهی اوقات شما می‌توانید بعد از پیروزی در جام جهانی بیش از حد هیجان زده بشوید.»
سایت ESPN به حرکت عجیب سردار آزمون و شادی او با کارلوس کی‌روش در بازی با ولز کنایه زد.
یکی از طلبکاران باشگاه پرسپولیس مهدی رسول‌پناه است، مدیرعامل جنجالی سرخپوشان که بعد از اظهارات عجیب از این تیم کنار رفت.
چند روز قبل تجمعی در شهر برلین برگزار شد که تعدادی ایرانی در آنجا حضور داشتند، اما صداوسیما در گزارشی عجیب، این اجتماع را در اعتراض به گرانی سوخت در اروپا مرتبط دانست.
کارشناس برنامه تلویزیونی شیوه در کنایه به محمدعلی نجفی گفت: زنش را با ۵ گلوله در خانه کشت، یک نفر هم نگفت خشونت علیه زنان رخ داده است.
خوان لاپورتا، رئیس بارسا، به شکل غیرمستقیم از جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس به‌خاطر کم نکردن دستمزدشان انتقاد کرد. او رئیس لالیگا را هم مقصر ثبت قراردادهای عجیب بازیکنان بارسا در دوره مدیریت قبلی دانست.
مدیرعامل پرسپولیس از عدم دعوت دانیال اسماعیلی‌فر و سروش رفیعی به تیم ملی گلایه کرد.
بازیکن سابق بنفیکا با انتشار تصویری عجیب، به باخت تیم پورتو با حضور مهدی طارمی مهاجم ایران واکنش نشان داد.
بازیکن سابق بنفیکا با انتشار تصویری عجیب، به باخت تیم پورتو با حضور مهدی طارمی مهاجم ایران واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ