شاگردان هاجیمه موریاسو و زلاتکو دالیچ پس از تساوی یک بر یک به وقت‌های اضافه رفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار تیم‌های زنان اسپانیا و هلند رکورد طولانی‌ترین بازی تاریخ فوتبال زنان را ثبت کرد.
هوادار که به عنوان نخستین تیم لیگ برتری پیش فصل خود را آغاز کرده بود، با تعویق هفته اول تمریناتش ادامه پیدا کرد.
در سال ۱۳۰۷ خیابان پهلوی بالا به‌دست «بلدیه تهران» سنگفرش شد و سپس با راهیابی آسفالت به پهنه خیابان‌سازی شهرها، در سال ۱۳۰۹ مجلس شورای ملی قانونی را برای ساخت و گسترش خیابان‌های تهران تصویب کرد و پس از آن گام‌های ساخت «جاده مخصوص پهلوی» آغاز و برای نخستین بار این خیابان قیرریزی شد.
به نظرم اشتباه محاسباتی نیست، آن‌ها یک استفاده سریع مقطعی را به یک استفاده طولانی‌تر ترجیح دادند، چون متوجه بودند این قضیه روابط آن‌ها با این کشور‌ها انتهای خیلی روشنی ندارد و آن‌ها هم متوجه هستند روابط چین با عربستان فقط تا جایی که آمریکایی‌ها او را قبول داشته باشند پیش می‌رود؛ آن‌ها این را کاملاً می‌فهمند که دولت عربستان توان این را ندارد که در برابر خواست آمریکا بایستد و در کوتاه مدت آمریکایی‌ها می‌خواهند نیاز روسیه در اتکایش به ایران کاهش پیدا کند و با این موضع گیری‌ها ایران دلخور شود،
حسین پورامینی هافبک 32 ساله فوتبال ایران به ملوان پیوست.
گاهی رقابت تیم‌ها در والیبال به قدری نزدیک و پایاپای پیش می‌رود که شاهد ثبت امتیازاتی عجیب در پایان ست هستیم.
طول این معابر آنقدر بلند و طولانی است که یک نفر برای اینکه مسیر ابتدا تا انتهای کوچه را طی کند باید ۱۰ تا ۱۲ دقیقه پیاده‌روی کند.
ریکاردو ساپینتو امید زیادی دارد تا بتواند طلسم عجیب نبردن در تاریخ دربی را بشکند.
وقتی در فضای باز، به‌ویژه در پارک و بوستان، ورزش کنید، احتمال اینکه زمان تحرک‌تان طولانی‌تر شود، بسیار زیاد است. اما ورزش در هوای بسته باشگاه یا منزل ممکن است کسالت‌آور باشد و به اندازه کافی ورزش نکنید. درضمن اگر هنگام ورزش، لذت بیشتری ببرید، وضعیت روحی و سلامت ذهن‌تان بهبود می‌یابد و از لحظات پرتحرک‌تان لذت فراوانی می‌برید.
رودخانه کن از قدیم آب شرب و همچنین آب مورد نیاز برای آبیاری باغ‌های میوه کن را تأمین می‌کرد و به این سبب همواره محل تفریح و گردشگاه شهروندان تهرانی بوده است. این رود، پرآب‌ترین رودی است که از تهران می‌گذرد. مسیر طولانی این رود به علت عظمت و مقیاس شهری و فراشهری آن با بسیاری از شریان‌های شهری و فراشهری تقاطع دارد.
بالن‌ها مزیت‌هایی نسبت به ماهواره‌های نظامی از جمله هزینه بسیار کمتر ساخت و پرتاب دارند. آن‌ها در ارتفاع پایین‌تری نسبت به ماهواره قرار دارند و می‌توانند مدت زمان طولانی‌تری روی یک هدف باقی بمانند. پایین‌تر بودن به بالن امکان می‌دهد که منطقه وسیع‌تری را اسکن کند.
کرامپ دست (گرفتگی دست) و اسپاسم عضلانی در مردان بسیار بیشتر از زنان است. حرفه‌ای‌ها ممکن است بیشتر مستعد گرفتگی دست باشند زیرا آن‌ها با شدت بالاتر، مدت طولانی‌تر و قطعات پیچیده‌تر بازی می‌کنند. بنابراین، آن‌ها ممکن است چرخه‌های حرکتی بیشتری داشته باشند که عصب دست را تحریک می‌کند.
میگو‌های کله‌وزغی احتمالاً با دایناسور‌ها هم‌عصر بودند، اما واقعاً کدام حیوانات طولانی‌ترین عمر را روی این سیاره داشته‌اند؟ آیا فسیل زنده حقیقت دارد؟
تصویر جالبی از میهمانی شب یلدا در زمان قاجار باقی مانده است که نشان می‎‌دهد آخرین شب پاییز و طولانی‌ترین شب در طول سال از گذشته نزد ایرانیان اهمیت داشته است.
از آخرین باری که استقلال توانست در جریان بازی از سد پرسپولیس عبور کند، 250 هفته می گذرد.
لوکا مودریچ در 37 سالگی باید تصمیم بگیرد که به بازی در تیم ملی ادامه دهد یا برای طولانی‌تر کردن دوران حضور در رئال، از بازی برای کرواسی بازنشسته شود. در رئال منتظر اعلام خداحافظی او هستند.
لوکا مودریچ در 37 سالگی باید تصمیم بگیرد که به بازی در تیم ملی ادامه دهد یا برای طولانی‌تر کردن دوران حضور در رئال، از بازی برای کرواسی بازنشسته شود.
لوکا مودریچ در 37 سالگی باید تصمیم بگیرد که به بازی در تیم ملی ادامه دهد یا برای طولانی‌تر کردن دوران حضور در رئال، از بازی برای کرواسی بازنشسته شود.
بازیکنان پرسپولیس امروز در تمرین حضور پیدا کردند.
لیونل مسی نه تنها بازی امشب پی اس جی برابر بنفیکا که بازی هفته بعد برابر مارسی را نیز از دست خواهد داد.
اینیاکی ویلیامز، مهاجم اسپانیایی اتلتیک بیلبائو، که رکورد طولانی‌ترین دوران بازی در لالیگا بدون حتی یک مصدومیت را در کارنامه دارد بالاخره مصدوم شد.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان که یکی از طولانی‌ترین دیدار‌های این دوره با ۱۷۲ دقیقه بود، موفق به شکست آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک شد تا دو امتیاز این مسابقه را به دست آورد.
هفته نخست لالیگا در میان لیگ های معتبر اروپایی کمترین زمان مفید را داشت و متوسط زمان بازی نیز طولانی‌ترین بود.
هفته نخست لالیگا در میان لیگ های معتبر اروپایی کمترین زمان مفید را داشت و متوسط زمان بازی نیز طولانی‌ترین بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ