4 بازیکن از لیست 25 نفره ایران شانس بازی در مرحله گروهی جام جهانی را به دست نیاوردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی الهلال که امسال تابستان به این تیم پیوست به دلیل مصدومیت به مدت چهار هفته نمی‌تواند برای این تیم به میدان برود.
رافینیا، ستاره بارسلونا، در مراسم آغازین بازی امشب با تاتنهام نوزاد چند ماهه خود را هم شرکت داد.
با اعلام رسمی باشگاه چلسی، کریستوفر انکونکو به دلیل مصدومیت زانو در شیکاگو زیر تیغ جراحان خواهد رفت و انتظار می رود چهار ماه دور از میادین باشد.
نقشه جهنمی سعودی ها در حال آماده شدن است و آنها می خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
هواداران لیدز که امشب در خانه شاهد شکست 4-1 تیم‌شان مقابل تاتنهام بودند در پایان بازی وستون مک‌کنی، ستاره آمریکایی تیم‌شان را به شدت مورد فحاشی قرار دادند.
چهار هوادار اتلتیکو که به دلیل اقدامات نژادپرستانه علیه وینیسیوس دستگیر شده بودند به صورت مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه‌های اسپانیا منع شدند.
لیورپول اعلام کرد که امسال تابستان با چهار ستاره خود خداحافظی خواهد کرد. علاوه بر روبرتو فیرمینو که جداییی‌اش قطعی بود نام سه ستاره دیگر در فهرست خروجی قرمزها دیده می‌شود.
گری نویل به 4 ستاره آرسنال تاخت که چرا نتوانستند در بازی با سیتی تیم را جمع کنند و ادعا کرد، بازیکنان بزرگ تیم به جای حل مشکلات، خودشان در ایجاد مشکل دست دارند.
رئال مادرید قصد دارد قبل از پایان فصل، کار تمدید قرارداد با چهار بازیکن خود که قراردادشان رو به اتمام است را نهایی کنند.
جک گریلیش در جریان پیروزی 4-1 منچسترسیتی مقابل لیورپول درخششی خارق‌العاده داشت و علاوه بر یک گل و یک پاس گل در واقع کلید درخشش استثنایی تیم پپ در نیمه دوم مسابقه بود.
فرد، هافبک برزیلی منچستریونایتد، با هشدار به مدعیانی مثل آرسنال و منچسترسیتی گفت شیاطین سرخ امسال به دنبال فتح 4 جام هستند که یکی از آنها را روز یکشنبه به دست آوردند.
پدری، ستاره جوان بارسا، که در دیدار امشب مقابل منچستریونایتد مصدوم شد 3 تا 4 هفته از میادین دور خواهد بود و دیدار برگشت مقابل یونایتد و ال‌کلاسیکو را از دست خواهد داد.
نصیر مزراوی، مدافع بایرن مونیخ، به دلیل ابتلا به کرونا با مشکلات جدی روبرو شده است.
فدراسیون فوتبال ایتالیا به طور رسمی از لوگوی جدید خود رونمایی کرد.
عملکرد 4 آزادکار اعزامی ایران به بیشکک با سه شکست همراه بود تا زنگ خطری برای آنها به صدا دربیاید.
لوییس انریکه، مربی اسپانیا، به بازیکنانش هشدار داد که بازی سختی برابر قهرمان چهار دوره جام جهانی دارند و هر اتفاقی ممکن است در این بازی رخ بدهد.
تیم فوتبال پورتو با درخشش طارمی، بروژ را با چهار گل مجازات کرد و در آستانه صعود به دور بعد قرار گرفت.
تیم فوتبال پورتو با درخشش طارمی، بروخه را با چهار گل مجازات کرد و در آستانه صعود به دور بعد قرار گرفت.
رئالی‌ها بعد از 4 سال امشب بار دیگر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شاهد به نمایش گذاشتن توپ طلا توسط یکی از ستاره‌های‌شان بودند.
اریک ماکسیم چوپوموتینگ، مهاجم بایرن مونیخ، رکورد جذابی را در بازی امشب این تیم برابر آگزبورگ به ثبت رساند.
رئال مادرید با درخشش ستاره های برزیلی خود با نتیجه 1-4 از سد مایورکا گذشت.
صبح دوشنبه برای هواداران استقلال با سرخوشی شروع شد؛ جایی که بازگشت سیاوش یزدانی به تیم شان رسمی شد و قایدی، مرادمند و محبی نیز قرارداد خود را امضا کردند.
کریستیانو رونالدو پس از شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل برنتفورد، با استیو مک‌لارن، کمک مربی تیم درگیری لفظی پیدا کرده است.
با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان، عبدالرزاق حمدالله مهاجم الاتحاد 4 ماه از حضور در میادین محروم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ