اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل زن جوان در میامی خبر داد و گفت: قاتل ۲۶ ساله ، برادر شوهر مقتول و از اتباع بیگانه است
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از متهمین به قتل در افسریه تهران خبر داد.
تصاویر منتشر شده از سرقت مسلحانه و قتل طلافروش در شهرستان زرندیه را مشاهده می‌کنید. دخترسارق دستگیر و پسر به ضرب گلوله پلیس به هلاکت رسید.
تبریز- معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری قاتل مسلح فراری در تبریز خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل زن سالخورده پس از ۱۵ ماه فرار خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان در صحنه جرم حکایت از آن داشت که مقتول با ۲ برادر جوان که با آن‌ها در تهرانپارس همسایه بوده به دلیل جای پارک خودرو درگیر شده و در جریان این نزاع با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است. همچنین در ادامه مشخص شد که این ۲ برادر پس از ارتکاب جنایت ابتدا به کردستان و سپس به صورت غیرقانونی به عراق گریخته‌اند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال خبر داد و گفت: متهم به دلیل جای پارک در تهرانپارس به همراه برادرش دست به جنایت زده است.
لنگرود- فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری قاتل ۳۷ ساله و برادرش طی کمتر از ۲۴ ساعت در لنگرود خبر داد.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه ساعاتی قبل قاتل کودک هشت ساله سمنانی دستگیر شد، گفت: انگیزه متهم از این اقدام در دست بررسی است.
عامل قتل پدر و پسری در اسلامشهر در تهران و کمتر از دو ساعت دستگیر شد.
صومعه سرا- فرمانده انتظامی صومعه سرا از دستگیری قاتل مرد جوان در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت: قاتل پس از دستگیری انگیزه خود را از این کار انتقام به دلیل اختلافات شخصی عنوان کرد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ سرقت ۵۰ میلیارد تومانی از مرد طلافروش/ ماجرای قتل پسر توسط پدر!/ دستگیری عاملان درگیری در شهرری/ جنایت هولناک دزد‌ها در جاده ترانزیتی/ مردان اجاره‌ای برای یک میلیون تومان آدم کشتند/ زنی در چنگ زورگیران مسافرنما!/ انتقام میلیاردی عروس از پدر شوهر ثروتمند
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل مرد میانسال در جنوب تهران خبر داد و گفت: متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
دستگیری قاتل پسر عمو در کرمانشاه
دستگیری قاتل درکمپ مهاجران غیرقانونی
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بدهکار مهریه، چک ۴۰۰ میلیونی را قورت داد!/ دستگیری قاتل طلافروش همدانی در بندرعباس/ عاملان زورگیری از نوجوانان و سالخوردگان به زانو در آمدند/ کشف ظروف سفالی و پرده‌های شیشه‌ای/ دستبرد هکر‌ها به یک صرافی در مشهد/ سینی مسی ۵ میلیونی بهای قتل خواهرزن/ راز گوشی قاپی‌های موتورسوار سیاه پوش!/ دسیسه‌های هولناک زن جوان برای قتل شوهر
گانگستر مخوف معروف به «پلنگ سیاه» پس از دستبرد مسلحانه به یک طلافروشی در باخرز به مدت ۸ سال در زندان به سر برد و پس از آزادی از زندان در سال ۹۲ فردی را در تربت جام به رگبار بست و سپس در اردیبهشت سال ۹۷ دو جوان را در اطراف میدان تلویزیون مشهد با شلیک گلوله به قتل رساند و چند روز بعد توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در حالی دستگیر شد که به تبهکاری‌های دیگری نیز اعتراف کرد.
اداره کل اطلاعات استان همدان در پیامی از دستگیری عامل اصلی قتل شهید مدافع امنیت در استان مرکزی خبر داد.
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب زرند اظهار کرد: متهم این پرونده با انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی پیچیده در مخفیگاه خود واقع در یکی از شهرهای استان، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات و عوامل فراجا دستگیر شد.
دستگیری قاتل فراری در مرز ماکو
باتلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز قاتل نزاع شخصی که پنجشنبه شب گذشته اقدام به قتل پنج نفر از اعضای خانواده همسایه کرده بود ساعاتی پیش در تهران دستگیر شد.
پلیس غرب استان تهران اعلام کرد: روز گذشته برابر اعلام گزارش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل احدی از شهروندان در فاز ۶ پرند، بلافاصله ماموران گشت کلانتری ۱۸ در محل حادثه حاضر و با استفاده از اقدامات فنی پلیسی توانستند متهم را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری دلالت دهند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری عامل انتشار فیلم زورگیری برای رعب و وحشت/ ماجرای دختری که از مرگ نجات یافت!/ آدم ربایی برای ۴ میلیارد تومان رمز ارز/ دستگیری گوشی قاپ برای یازدهمین بار/ دستگیری سارق مسلح طلافروشی/ یک زن و ۲ مرد در انتظار اجرای حکم قصاص چشم/ قتل همسر با ۲۲ ضربه کارد!/ قصاص برای مردی که دوستش را شکار کرد
مدیر عملیات عرضه بورس کالا به این سوال که آیا خودروهای دیگری در بورس کالا پذیرش خواهند شد یا خیر، پاسخ داد: شاهین به صورت نمونه پذیرش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ