اعضای تیم ملی ولز برای حضور در رقابت های جام جهانی، وارد قطر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راب مک‌الهنی، یکی از مالکان رکسهام که از ستاره‌های هالیوود است، می‌گوید قصد دارد گرت بیل را راضی کند تا بازنشستگی را ترک کرده و به این تیم ملحق شود.
گرت بیل، اسطوره رئال مادرید، چند ماه بعد از بازنشستگی و کناره‌گیری از فوتبال آماده است تا با به عهده گرفتن نقشی جدید به دنیای فوتبال برگردد.
خداحافظی گرت بیل، ستاره ولزی، در 35 سالگی با واکنش‌های متفاوتی همراه بوده است.
کارلو آنچلوتی در نشست خبری سوپرجام اسپانیا با سوالی راجع به پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر روبرو شد و انتقال او را بسیار خوب توصیف کرد.
حالا که گرت بیل با فوتبال خداحافظی کرده پپ گواردیولا با علاقه او به گلف شوخی کرد و امیدوار است روزی با این ستاره بازنشسته ولزی گلف بازی کند.
چقدر خوب است یک نفر بداند وقت رفتنش فرا رسیده تا خودش از مواهب جایگاهی که دارد دل بکند و محترمانه برود.
هری کین و گرت بیل، کاپیتان‌های انگلیس و ولز، پیش از شروع دیدار دو تیم در زمان دست دادن با هم به عنوان دو کاپیتان زمانی بیشتر از معمول را به گپ زدن و خوش و بش کردن اختصاص دادند.
سردار فدوی گفت: یکی از بازیکنان ولز به نام «گرت بیل» مات و مبهوت شده بود از بازی و گفته بود که «له شدیم» و ان‌شاءالله آمریکایی‌ها هم فردا صبح می‌گویند که «له شدیم».
گرت بیل می‌گوید بازی فردای ولز مقابل انگلیس آخرین بازی ملی او نخواهد بود و ولزی‌ها با تمام وجود برای پیروزی به میدان خواهند رفت.
اوضاع برای کاپیتان ولز در بازی دوم اصلا مطابق انتظار پیش نرفت و او در پایان چهره‌ای مستاصل داشت.
گرت بیل تا به اینجای کار در جام‌جهانی کار خاصی انجام نداد و شدیدا مورد انتقاد قرار گرفته است.
تیم ایران نمایش خوبی برای فراموش کردن باخت 6-2 مقابل انگلیس ارائه داد و امیدهای ولز برای جام جهانی را تا خدود زیادی از بین برد.
گرت بیل پس از شکست ولز برابر ایران گفت که از لحاظ روحی شرایط بدی دارند و دشوار بتوانند با این ناکامی کنار بیایند.
ستاره تیم ملی ولز عنوان کرد که این تیم احساس خیلی بدی بعد از بازی با ایران دارد و شرایط صعود حالا سخت شد.
ایران ۲ - ولز صفر : انتقام سخت از برادر کوچک انگلیس! / کی‌روش نسخه گرت بیل و یارانش را پیچید
کاپیتان تیم ملی فوتبال ولز گفت: ایران تیم خطرناکی است و سعی می‌کنیم آنها را متوقف کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ولز گفت: ایران مقابل انگلیس ترکیبش را تغییر داد و باید ببینیم برابر ولز از چه ترکیبی استفاده می‌کند.
ویدیویی جدید از بازی ولز و آمریکا نشان می‌دهد که نکو ویلیامز طاقت دیدن ضربه پنالتی بیل را نداشت و از واکنش هواداران متوجه گل شدن پنالتی او شد.
کارت زردی که داور دیدار آمریکا و ولز به گرت بیل نشان داد با اعتراض‌های زیادی مواجه شده و به عنوان یکی از اشتباهات فاحش داور قطری توصیف شده است.
گرت بیل بر خلاف شایعات بعد از جام جهانی با تیم ملی ولز خداحافظی نخواهد کرد و قصد دارد در رقابتهای یورو2024 هم با تیم ملی کشورش به میدان برود.
واکنش سرمربی ولز به سِن گرت بیل و حریفان جام‌جهانی
فوق‌ستاره سابق فوتبال جهان کماکان خطری بالقوه برای تیم ملی ایران در جام جهانی محسوب می‌شود.
شلیک مرگبار به مرد زندانی در مرخصی
مخالفت اولیه منچستریونایتد با انتقال رونالدو به چلسی، قرارداد یکساله گرت بیل با لس آنجلس در لیگ آمریکا و ... جزو اخبار مهم نقل و انتقالات ۲۴ساعت اخیر فوتبال اروپا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ