حال و هوای اطراف ورزشگاه «الخلیفه» یک ساعت قبل از آغاز بازی ایران - انگلستان را در ویدئوی اختصاصی فرارو مشاهده کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمار به طور رسمی به جمع بازیکنان الهلال اضافه شد.
هزاران نفر از طرفداران بسکتبال چینی در یک استادیوم جمع می‌شوند و مشتاق تشویق تیم‌هایی هستند که در فینال مسابقات می‌جنگند.
سادیو مانه بازیکن سنگالی که به تازگی به جمع تیم النصر عربستان پیوسته برای هواداران این تیم پیام فرستاد. مانه با ارسال پیامی به هواداران النصر گفت: سلام به هواداران النصر، من سادیو مانه هستم، بسیار خوشحالم که به شما ملحق شدم و مشتاقانه منتظر بازی با شما هستم. من نمی‌توانم صبر کنم تا شما را در زمین ببینم. سادیو مانه با دستمزد سالیانه ۴۰ میلیون یورو هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در النصر شد. النصر عربستان ۲۸ میلیون یورو نیز به باشگاه بایرن مونیخ پرداخته است تا این بازیکن که سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را با لیورپول در کارنامه دارد به جدیدترین ستاره لیگ فوتبال عربستان بدل شود.
بل «Belle» یک ماهی ربات است که برای جمع‌آوری نمونه‌های دی‌ان‌ای «DNA» از زیر آب برای تحقیقات دریایی طراحی شده است. این ربات می‌تواند از زیر آب فیلمبرداری کند و نمونه‌هایی را با هدف اینکه کدام موجودات در یک محیط معین زندگی می‌کنند، جمع‌آوری کند. این ربات را که دانشجویان مهندسی مکانیک در ETH زوریخ طراحی کردند، مانند یک ماهی رفتار می‌کند و سایر موجودات دریایی نیز آن را به عنوان ماهی پذیرفته می‌پذیرند. این ربات حدود یک متر طول دارد و برای ماموریتش از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا به‌طور مستقل موقعیت خود را در حین گرفتن نمونه‌های ایزوله دی‌ان‌ای و ویدیو با وضوح بالا هدایت کند. «بل» با استفاده از یک باله سیلیکونی با دو حفره که آب را به صورت چرخه‌ای پمپاژ می‌کند، خود را به حرکت در می‌آورد.
در آخرین لحظات دیدار دو تیم تانزانیا و نیجر هنگامی که بازیکنان نیجر برای باز کردن تیم تانزانیا تلاش می‌کردند چند توپ جمع کن اقدام به پرتاب چهار توپ به داخل زمین کردند و منجر به خراب شدن موقعیت گلزنی نیجری‌ها شدند.
وحیدی وزیر کشور در جمع خبرنگاران گفت: در درگیری که در مرز سیستان و بلوچستان صورت گرفت، پاسخ مقتضی به مرزبانان افغانستانی داده شد. درگیری مختصری بود و برطرف شد، مذاکراتی هم با طرف طالبانی صورت گرفت، در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و مرز آرام و باز است. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
خودرویی جالب که با عبور از زمین بازی گلف تمامی توپ ها را جمع آوری می کند را ببینید.
حسینی کیا نماینده سنقر و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید: «دولت باید اعتماد مردم را جلب کند و دلار های خانگی را جمع آوری کند و به جای دلار به آن ها ریال بدهد.متاسفانه دولت نتوانسته است اعتماد مردم را جلب کند. مردم می توانند هر وقت که به دلار شان احتیاج داشتند آن را از دولت پس بگیرند برای طلا هم م‌یتوانیم این امر را پیاده‌سازی کنیم.»
علی اصغر خانی نماینده مجلس در جمع دانشجویان از وزیر صمت دفاع کرد و گفت: من نماینده مجلس هستم و تشخص من این بود که وزیر صمت آدم موفقی است.
انجمن پلیس مسلمان در نیویورک با برپایی یک ضیافت افطاری در ماه رمضان جمع زیادی از مسلمانان را در ساختمان پلیس این شهر جمع کرد.
علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در نشست خبری گفت: فضای بوستان‌های شهر تهران قابل دفاع نیست. فضایی باید در بوستان‌ها فراهم شود که خانواده‌ها با آرامش در آنجا حضور یابند. سعی شد تا پایان تعطیلات نوروز، مراعاتی با دستفروشان تئاتر شهر و بوستان دانشجو داشته باشیم و پس از آن دستفروش‌ها را در آنجا نداشته باشیم.
در این ویدئو جمع آوری عسل کوهی از کندو‌های طبیعی زنبور در مناطق صعب العبور به تصویر کشیده شده است.
محمد رضا باهنر در گفتگو با آخرین خبر گفت: مسئله اغتشاشات جمع شده، اما حل نشده، حکومت باید کار‌های سخت بکند، مردم باید مطمئن شوند که در حکومت تاثیر می‌گذارند. معتقد به اصلاح در چهارچوب قانون اساسی و اصل ۱۷۷ هستم. نیاز به یک تریبون آزاد برای اعتراضات مردم در چارچوب قانون داریم.
دانشجویانی که برای تماشای مستند جدید بی‌بی‌سی درباره نخست وزیر هند در دانشگاهی در دهلی جمع شده بودند، توسط پلیس بازداشت شدند.
زیر سایه فشارهای اقتصادی که این روزها جمع کثیری از مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند، هستند کسانی که برای حیوان خانگی زیرورآلات چند ده میلیونی خرید می کنند.
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نمایندگان محترم مجلس! برادران و خواهران عزیز، کاری نکنید فقرا علیه ما شورش کنند، گفت: متاسفانه برخی نمایندگان مجلس مخالف طرح عایدی بر سرمایه، حتی به اندازه یک برگه دو رو هم درباره این طرح نخوانده‌اند، اما مخالفت می‌کنند!
در آزمایشی یک قطعه سنگ در مقابل عدسی بزرگی قرار گرفت. این عدسی، اشعه خورشید را در یک نقطه روی سنگ جمع کرد و باعث ذوب شدن آن شد.
​ون‌های کافه‌ها و صندلی‌های غذاخوری‌ها هم از سطح این خیابان جمع شده‌اند و به اخبار غیررسمی دامن زده‌اند.
تصاویری از جمع شدن خودروی مرسدس بنز به دلیل برخورد با یک درخت با سرعت 230 کیلومتر را ببینید.
رئیس جمهور در جمع مردم رباط کریم در واکنش به فوت رستم قاسمی گفت: خداوند ان شاءالله آقای رستم قاسمی را به حق خود و اولیا خودش قرین رحمت الهی کند
رئیس‌جمهور در جمع دانشگاهیان دانشگاه تهران گفت: هم‌اکنون که ایشان در سایه قرار دارند به دولت کمک می‌کنند. من خودم شخصا چند مسئولیت را به ایشان پیشنهاد دادم و ایشان نپذیرفتند؛ البته همین الان که ایشان در سایه قرار دارند به دولت کمک می‌کنند.
ایرج دانایی فرد توپ را در لبه محوطه جمع کرد و از مقابل دو مدافع گذشت و از زاویه باریکی اولین گل ایران در جام جهانی فوتبال را به ثمر رساند.
سردار اشتری، فرمانده فراجا امشب در جمع نیروهای یگان ویژه پلیس گفت: این مسیری که به عنوان نیروهای پلیس می‌رویم، همان مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی است. دشمنان قصد زدن اصل نظام را دارند. ما این لباس را پوشیده‌ایم که حافظ جان و مال مردم باشیم.
سردار اشتری، فرمانده فراجا امشب در جمع نیروهای یگان ویژه پلیس گفت: این مسیری که به عنوان نیروهای پلیس می‌رویم، همان مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی است. دشمنان قصد زدن اصل نظام را دارند. ما این لباس را پوشیده‌ایم که حافظ جان و مال مردم باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ