تیم ملی فوتبال ایران با صعود از مرحله گروهی جام جهانی احتمالا حریف هلند خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شگفتی‌ در کار نبود و مدافع عنوان قهرمانی باری دیگر پیروزی را به آغوش کشید.
تیم ملی هلند با پیروزی پرگل 7-0 مقابل ویتنام به عنوان تیم اول گروه E به دور حذفی جام جهانی زنان صعود کرد.
هفته‌ها قبل از هرمز هم خبر رسیده بود که یک فروند لنج‌باری متخلف به علت کشف حجاب برخی بانوان سوار بر آن در سواحل جزیره هرمز توقیف شده است. ماه گذشته نیز جشنواره لاله‌های آسارا نیز به دلیل موضوع حجاب و عفاف با دستور دادستان کرج تعطیل شد.
دیدار رده بندی لیگ ملت های اروپا با پیروزی تیم ملی ایتالیا در یک دیدار پرگل همراه بود.
هلند با قبول شکست مقابل کرواسی از رسیدن به فینال لیگ اروپا بازماند تا روند ضعیف رونالد کومان روی نیمکت لاله‌های نارنجی تداوم داشته باشد.
انفجار نقاط مختلف لوله‌های گاز در عمق آب‌های بین چند کشور با حجمی انبوه از مواد منفجره، عملیاتی پیچیده نظامی می‌طلبد که فرضیه اقدام ناتو به سرکردگی آمریکا و هماهنگی با اروپا را تقویت می‌کند.
لاله واژگون از آخرین روزهای فروردین‌ماه تا اوایل خردادماه، منطقه وسیعی از دامنه کوهستان‌های غرب و رشته کوه زاگرس را رنگ می‌زند. لاله‌های واژگون را به خاطر شبنم صبحگاهی‌ای که رویشان می‌نشیند اشک مریم هم می‌نامند. این لاله‌ها به شکل زنگوله‌هایی با رنگ‌های زرد، نارنجی و سرخ جلوه‌گری می‌کنند.
ایمان عالمی می‌گوید دفاع خوب پیکان اجازه نداد که موقعیت‌های هوادار به گل تبدیل شود.
مربی تیم فوتبال گل گهر معتقد است تیمش در نیمه اول مصاف با پیکان عملکرد درخشانی ارائه کرده است.
سخنگوی شورای نگهبان نوشت: این لاله‌های فاطمی که برکت را به شهرهای ما آوردند، اگر چه به ظاهر گمنامند اما ایران تا همیشه به احترام آن‌ها خواهد ایستاد.
سرمربی تیم ملی فوتبال هلند اعلام کرد ماموریت وی در این تیم به پایان رسیده و از هدایت لاله‌های نارنجی کناره‌گیری می‌کند.
با شکست دیشب هلند مقابل آرژانتین، سرمربی لاله‌های نارنجی صاحب یک رکورد عجیب و غریب شد.
آرژانتین در بازی دراماتیک مقابل هلند، بازی دو هیچ برده را در دقیقه ۱۰۰ با تساوی عوض کرد و کار را به پنالتی کشاند اما از سرنوشت غمبار برزیل فرار کرد و در آخرین ضربه این ضیافت تاریخی به نیمه‌نهایی صعود کرد تا حریف کرواسی باشد.
ویرجیل فن دایک ستاره تیم ملی هلند و باشگاه لیورپول به کودی خاکپو هم تیمی‌اش در لاله‌های نارنجی توصیه کرد تا به جای منچستریونایتد، به رئال مادرید بپیوندد.
در اولین دیدار در مرحله یک هشتم نهایی لاله‌های نارنجی به مصاف یانکی‌ها می‌روند.
با پایان دیدارهای روز سوم گروه های اول و دوم بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی، تکلیف دو بازی مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد.
هلند برای قطعی کردن صعود خود به عنوان تیم نخست و قطر برای حفظ شأن میزبان جام جهانی، به مصاف هم می روند.
تیم ملی فوتبال هلند توانست با برتری ۲ بر صفر برابر سنگال به نخستین پیروزی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برسد.
فرانس هوک، مربی دروازه‌بانهای تیم ملی هلند، می‌گوید لوئیس فن‌خال یکی از خوشفکرترین مربیان دنیا است و نارنجی‌ها با او از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی قطر هستند.
وزارت اطلاعات اعلام کرد: حوادث روزهای اخیر در برخی نقاط کشور، پوسته‌ای آشکار و محسوس و لایه‌های پنهان متعددی در پشت صحنه‌های خود داشت.
تیم ملی والیبال ایران با شکست برابر هلند در آخرین دیدار مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان، کار خود برای مرحله بعد را سخت کرد.
ولز در چارچوب مسابقات لیگ ملت‌های اروپا مقابل هلند شکست خورد. وقت‌های اضافه نیمه دوم با جذابیت زیادی دنبال شد و در نهایت این لاله‌های نارنجی بودند که با کسب سه امتیاز، زمین را ترک کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ