تیم ملی فوتبال هلند توانست با برتری ۲ بر صفر برابر سنگال به نخستین پیروزی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم انگلیس و ولز در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که سه شیرها برای رسیدن به سنگال و عدم برخورد با هلند باید صدرنشین گروه شوند.
یکی از میان فرانسه یا آرژانتین، می تواند حریف احتمالی ایران در مرحله یک چهارم نهایی باشد، به شرط اینکه تیم کی‌روش از سد هلند یا سنگال عبور کند.
مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه اول این رقابت‌ها به پایان رسید و تیم‌های هلند و سنگال از این گروه راهی مرحله حذفی شدند.
رقابت‌های گروه A جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با برتری سنگال مقابل اکوادور و صعود شیرهای ترانگا و باخت قطر میزبان در آخرین دیدارش مقابل هلند به پایان رسید.
تیم‌ملی هلند شانس زیادی دارد تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شود.
لوئیس فن‌خال، سرمربی هلند، بعد از تساوی تیمش مقابل اکوادور گفت نارنجی‌پوشان در این بازی هم مثل بازی اول مقابل سنگال عملکرد خوبی نداشتند ولی او از تیمش ناامید نیست.
سرمربی تیم ملی فوتبال هلند در نشست خبری پس از اظهارات یک خبرنگار سنگالی وی را در آغوش گرفت.
پادکست ورزش سه، ویژه جام‌جهانی، روز دوم جام در حالی آغاز شد که ایران متحمل سنگین ترین شکست تاریخ حضورش در جام‌جهانی شد، در ادامه هم ولز و انگلیس در یک بازی متوسط به تساوری رسیدن، سنگال هم در حالی که مستحق شکست نبود از هلند دو گل دریافت کرد.
کودی گاکپو مهاجم باشگاه PSv، با گلزنی مقابل سنگال پایه گذار برد تیمش بود و درخشش های او از رده باشگاهی، به عرصه ملی راه یافته است.
ادوارد مندی سنگربان باشگاه چلسی، در آخرین دقایق مقابل هلند عملکرد ضعیفی از خودش ارائه داد و مسبب باخت سنگال مقابل لاله های نارنجی شد.
آلیو سیسه، سرمربی سنگال، بعد از شکست 2-0 مقابل هلند گفت در فوتبال تیمی که نمی‌تواند موقعیت‌هایش را گل کند چاره‌ای جز شکست نخواهد داشت.
لوئیس فن‌خال، سرمربی هلند، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل سنگال گفت تصمیمش برای استفاده از نوپرت به عنوان سنگربان اول درست بوده و او در قطر گلر اول هلندی‌ها است.
سنگال در شبی که چشم به تساوی مقابل هلند دوخته بود با اشتباه دروازه‌بان خود هیچ امتیازی کسب نکرد.
تیم ملی هلند با شکست سنگال در حساس‌ترین دیدار گروه A جام‌جهانی ۲۰۲۲ مسیرش برای صعود را هموار کرد.
تیم ملی فوتبال هلند در نخستین دیدار خود برابر سنگال به پیروزی رسید و به همراه اکوادور صدرنشین گروه اول مسابقات جام جهانی قطر شدند.
هلند و سنگال در 45 دقیقه نخست بازی امشب خود موفق به زدن گل نشدند.
تیم های هلند و سنگال به دنبال پیروزی در بازی امشب هستند تا مثل اکوادور با سه امتیاز راهی بازی دوم شوند.
ترکیب تیم‌های هلند و سنگال در گروه نخست رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص شد.
سنگال اولین بازی خود در جام جهانی را روز دوشنبه برابر هلند برگزار خواهد کرد.
ویرژیل ف‌ن‌دایک در نشست خبری بازی هلند-سنگال ابراز امیدواری کرد فردا بتوانند از غیبت مانه برای شکست سنگال استفاده کنند.
لوئیس فن خال، مربی تیم ملی هلند، غیبت ممفیس دیپای در بازی فردا برابر سنگال را تایید کرد. او بار دیگر گفت که تیمش توان قهرمانی در جام جهانی را دارد.
اسماعیل یاکوبس بعد از سادیو مانه دومین غایب بزرگ سنگال در بازی نخست برابر هلند خواهد بود.
ویرژیل فن دایک، مدافع باتجربه تیم ملی هلند، اذعان داشت بابت مصدومیت سادیو مانه ناراحت شده است.
گل‌های سنگال را در این مسابقه بولایه دیا (4) و سادیو مانه (44) به ثمر رساندند. سنگال در رقابت‌های جام‌جهانی 2022 در گروه اول با تیم‌های قطر، اکوادور و هلند همگروه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ