رئیس صداوسیما در سخنانی با اشاره به حوادث ۷۰ روز گذشته در کشور، گفت: اگر قدرت، امکانات و اطلاعات لازم به‌ موقع در اختیار صداوسیما قرار می‌گرفت، بسیاری از این بحران‌ها یا پیش نمی‌آمد و یا مدیریت بهتری می‌شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید علی احمدی، تهیه‌کننده «خنداونه» در واکنش به اتفاقات اخیر در صداوسیما و صحبت‌های جبلی مبنی بر اینکه تلویزیون نیاز به چهره‌های هنجارشکن ندارد، نوشت: «جناب آقای جبلی عزیز، هنجارشکنان واقعی همکاران جدید الورود شما به رسانه ملی و اقایان جبهه نامحترم پایداری هستند که پایداری عجیبی در تعامل با دیگر دوستداران انقلاب و اسلام و این مرز و بوم دارند. اگر بشود دوستدار خطابشان کرد!
رئیس سازمان صداوسیما گفت: هرگاه چهره‌ها از مسئولیت اجتماعی و احترام به هنجار‌ها و ضوابط فرهنگی و قانونی ابا کنند صدا و سیما به آن‌ها آنتن نخواهد داد.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما پول را بر اساس ضوابط قبول می‌کنیم. ابتدا پول باید به حساب پرسپولیس بیاید و بعد خرج شود. اینکه خارج از ضوابط پول بدهد قبول نمی‌کنیم.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در واکنش به خبر افزایش مشترکین اینترنت سیار گفت: آمار رسمی حوزه ارتباطات را از وزارت ارتباطات دریافت کنید.
رضا پورحسینی رئیس دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران در حساب توئیتری خودش نوشت: جناب آقای اژه‌ای گرامی، «نظام ارجاع» به روانشانس و روانپزشک دارای روند علمی و حرفه‌ای است، تنها افراد متخصص می‌توانند افراد را به روانشناس و روانپزشک ارجاع دهند تا بیهوده به آن‌ها برچسی نخورد.
ریاست جمهوری عراق به اظهارات مداخله جویانه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در انتقاد از عملکرد عبداللطیف رشید در لغو حکم صادره سال ۲۰۱۳ درباره اسقف کلیسای کاتولیک کلدانی واکنش نشان داد.
واسور برنامه‌های فراری برای مدرنیزه کردن خودروی این فصل را فاش کرد.
رییس سازمان بهزیستی کشور درباره خبر انتصاب احتمالی زاکانی به عنوان دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور آسیب‌های اجتماعی گفت: تا خبر رسمی و متقنی را در دایره مصوبات هیات دولت نداشته باشیم قابلیت اتکا و استناد را نخواهد داشت. ما استقبال می‌کنیم از اینکه دستگاه‌های همکار در کنار سازمان نسبت به وظایف قانونی مسیر را طی کنند.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص مشکل تجهیزات دوچرخه‌سواران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین گفت: مشکل تجهیزات نه تنها برای پارادوچرخه‌سواران حتی برای دوچرخه سواران اعزامی به بازی‌های آسیایی نیز وجود دارد و باید مسئولین نگاه ویژه‌ای از نظر اعتباری نسبت به فدراسیون‌های تجهیزات محور داشته باشند.
رییس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص مشکل تجهیزات دوچرخه‌سواران اعزامی به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین گفت: مشکل تجهیزات نه تنها برای پارادوچرخه سواران حتی برای دوچرخه سواران اعزامی به بازیهای آسیایی نیز وجود دارد و باید مسوولین نگاه ویژه‌ای از نظر اعتباری نسبت به فدراسیون‌های تجهیزات محور داشته باشند.
رئیس جمهور عراق به تحولات جنین در کرانه باختری و جنایاتی که رژیم صهیونیستی مرتکب شد، واکنش نشان داد.
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت اطمینان دارد که کشورهای این قاره به خوبی مسابقات مختلف جهانی را میزبانی می‌کنند.
رئیس شورای اتحادیه اروپا امروز در واکنش به تحولات داخلی روسیه گفت: حمایت ما از اوکراین و ولودیمیر زلنسکی تزلزل ناپذیر است.
واکنش حجت الاسلام اژه ای رییس دستگاه قضا به اتفاق رخ داده در استان البرز و فوت، معلولیت، نابینایی و مسمومیت تعدادی از افراد بواسطه مصرف مُسکر مسموم را در این فیلم مشاهد می‌کنید.
جبلی گفت: ما از همه افرادی که با عشق و علاقه به مردم و کشور کار می‌کنند و با انگیزه مناسب برای کار در رسانه ملی آماده باشند، استقبال می‌کنیم. این‌که بعضی از افراد به هر دلیلی تمایل به این کار ندارند ما اصرار و اجباری نداریم و قطعاً به دنبال ظرفیت‌های جدید و توانمندی‌های دیگری هستیم و خواهیم بود که بتوانیم از آن‌ها برای تولید محتوای فاخر و جذاب برای جامعه استفاده کنیم.
سخنان اخیر رئیسی درباره درباره دادگاه لاهه با واکنش متفاوت علی ضیا، مجری معروف صداوسیما مواجه شد.
علی مطهری نماینده ادوار مجلس در نامه ای به رییس صداوسیما به اظهارات یکی از مجریان تلویزیون واکنش نشاد داد.
پیمان جبلی رئیس صداوسیما گفت: در فضایی که به مقدس‌ترین مقدسات ما در طول ماه‌های گذشته توهین شده است و فتنه‌ای را پشت‌سر گذاشته‌ایم، طبیعی است که واکنش‌ها و عکس‌العمل‌هایی صورت بگیرد که البته بعضی از این نظرات با ادبیات بهتری می‌توانست بیان شود.
پیمان جبلی رئیس صداوسیما گفت: در فضایی که به مقدس‌ترین مقدسات ما در طول ماه‌های گذشته توهین شده است و فتنه‌ای را پشت‌سر گذاشته‌ایم، طبیعی است که واکنش‌ها و عکس‌العمل‌هایی صورت بگیرد که البته بعضی از این نظرات با ادبیات بهتری می‌توانست بیان شود.
پیمان جبلی درباره پناهندگی برادر خود اظهار داشت: این اتفاقات، اتفاقات جدیدی نیست و امثال این اتفاقات در گذشته هم بوده و طبیعت این مسیر ریزش‌ها و رویش‌ها است.
پیمان جبلی: تا همین دیشب شایعه سازی کردند تا حواس ما را پرت کنند. این اتفاق نخواهد افتاد.
مرکز رسانه قوه قضائیه نسبت به یک گزارش تلویزیونی واکنش نشان داد و اعلام کرد؛ رئیس دستگاه قضا تا کنون بازدیدی از کارخانه کیان‌تایر نداشته است.
محمد هاشمی رفسنجانی، رئیس اسبق صداوسیما در ارتباط با ادعای یک کارشناس تلویزیون درباره اینکه رهبری چند سال ابتدای رهبری‌شان را در کانکس زندگی می‌کردند، گفت: بنده اصلاً به یاد ندارم که رهبری در کانکس زندگی کرده باشد؛ اصلا نمی‌توانم چنین چیزی را تایید کنم!
پرویز تناولی، سیدمحمد احصایی، آیدین آغداشلو، نصراله افجه‌ای، غلامحسین نامی، رضا درخشانی، ایرج اسکندری، رضا بانگیز، واحد خاکدان، مرتضی اسدی، رضوان صادق‌زاده، احمد مرشدلو، کاظم چلیپا، صداقت جباری، علی شیرازی، سید محمد فدوی، همایون سلیمی، علی ندایی، هادی جمالی، طاهر شیخ‌الحکمایی، جواد نوبهار، مرتضی گودرزی دیباج، امیر راد، مهرداد محب‌علی و... جمعی از امضاء کنندگان این نامه هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ