رئیس شورای اتحادیه اروپا امروز در واکنش به تحولات داخلی روسیه گفت: حمایت ما از اوکراین و ولودیمیر زلنسکی تزلزل ناپذیر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در همین حال، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در توییتر نوشت: «آقای دکتر سجادی وزیر سابق ورزش در دولت به عنوان شخصیتی اخلاقمدار و متخصص در حوزه مسئولیت شناخته می شوند که پیشرفت ورزش بانوان و کسب افتخارات گوناگون از برجستگی‌های کارنامه مسئولیت ایشان است.
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان، در سخنانی نسبت به مصوبه اخیر پارلمان اروپا در خصوص لزوم تداوم حضور آوارگان سوری در لبنان، واکنش نشان داد.
همتی، رئیس کل اسبق بانک مرکزی، به بیانیه روسیه و شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان داد.
همتی، رئیس کل اسبق بانک مرکزی، به بیانیه روسیه و شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان داد.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید به سفر رئیس جمهور ایران به آمریکای لاتین واکنش نشان داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: بنده نشنیده ام فردی از اعضای شورای شهر تهران برای انتخابات مجلس بخواهد ثبت نام کند.
شهردار تهران نسبت به پرداخت حقوق ۴۶میلیون تومانی به رئیس حراست شورای شهر تهران واکنش نشان داد.
در حالی که به روزهای پایانی اولین ماه سال جدید نزدیک می شویم، پاسکاری عجیب میان شورای رقابت و وزارت صمت مبنی بر اعلام قیمت های جدید خودرو، بسیاری از مردم و متقاضیان خرید خودرو را دچار سردرگمی کرده است.
رئیس شورای شهر تهران به حواشی انتصابات در سازمان میادین میوه و تره بار واکنش نشان داد.
رئیس جمهور اوکراین با انتشار پیام ویدئویی، ریاست روسیه بر شورای امنیت سازمان ملل متحد را بی معنا عنوان کرد.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس جدید اولویت را بر همسایگان گذاشته بودند؛ از سرگیری روابط با عربستان اتفاق خوبی بود.
رئیس شورای شهر تهران به موضوع مسمومیت دانش آموزان در مدارس تهران واکنش نشان داد.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی می‌خواهم تا به راه‌حل‌های زیرساختی توجه ویژه‌ای داشته باشند تا شاهد ثبات در قیمت ارز و اقتصاد ایران باشیم.
رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره ماجرای استخدام افراد جدید در شهرداری ارائه داد.
رئیس و نایب رئیس شورای شهر تهران صبح امروز در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا درباره تحریم سپاه، با لباس سپاه در جلسه حضور یافتند.
نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل‌و نقل شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران هیچ کودکی را استخدام نمی‌کند؛ اکیدا به پیمانکاران تذکر داده شده تا از هیچ کودکی استفاده نکنند اگر هم توسط پیمانکاران بکارگیری شده اند کار اشتباهی بوده است.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی براساس قوانین و مقررات داخلی خود عمل می کند؛ حتما اقدامات ما برای آن ها پشیمان کننده خواهد بود.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در اینکه دشمن با طراحی قبلی به دنبال بهانه‌ای برای براندازی بود، سندهای دقیقی وجود دارد.
رئیس جمهور سابق و معاون کنونی رئیس شورای امنیت روسیه امروز به درخواست رییس جمهوری اوکراین برای اعزام هیات هایی از اتحادیه اروپا به کی یف واکنش نشان داد.
رئیس سازمان انرژی اتمی: قطعنامه‌ای پیش‌نویس کردند و مطالبی آوردند که خودشان می‌دانند صحت ندارد و از طرف جمهوری اسلامی ایران هم مردود است. ایران برای پیشبرد برنامه‌های خود در بخش هسته‌ای برنامه مصوب، مدون و اعلام شده دارد و در همان چارچوب فعالیت خود را ادامه می‌دهد.
رئیس‌ جمهور سابق و معاون رئیس شورای امنیت روسیه به تحریم‌های امروز اتحادیه اروپا علیه کشورش واکنش نشان داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و رئیس شورای اروپا همه پرسی الحاق مناطق شرقی اوکراین به روسیه را محکوم کردند و نتایج آن را ساختگی و غیرقابل قبول خواندند.
رئیس شورای شهر تهران گفت:کسانی که گفتند مناظره می‌کنند می‌توانند با خودشان مناظره کنند.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بر اساس آنچه که نسبت به آقای تاج در کمیسیون اصل ۹۰ مفتوح است و همچنین درباره پرونده‌های قضایی که موجود است و ابلاغ شده وزارت ورزش و جوانان حتماً باید به مجلس بیاید و پاسخ دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ