رئیس ستاد مدیریت بحران کشور گفت: دستورات متعددی در رابطه با جبران میزان خسارات وارد شده بر اثر سیل صادر شده است و خسارات جبران خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از حمله روسیه و خساراتی که در مناطقی در اوکراین ایجاد کردند، از بوچا و ایرپین گرفته تا ماریوپل و خرسون، کشور‌های مرزی مانند لهستان و کشور‌های بالتیک دیگر نمی‌خواهند کوچک‌ترین ریسک را به جان بخرند که مورد حمله روسیه قرار گیرند. آن‌ها در روز‌های اول حمله به اوکراین، مدعی شده بودند که نیرو‌های روسیه به‌دنبال تصرف زمین‌های بیشتری از کشور‌های بالتیک هستند. جلوگیری از این حمله آن‌ها دست به یک اقدام مهم زدند و آن نیز بازدارندگی فعال بوده و از نظر عملی به معنای انقلاب است.
سرپرست مرکز اورژانس تهران گفت: حادثه انفجار گاز و ریزش آوار در منطقه فلاح تهران ساعت ۲۲:۲۷ شب گذشته به اطلاع اورژانس رسید؛ این حادثه ۴ مصدوم داشت.
رئیس اورژانس تهران گفت: آمار تجمیعی حوادث چهارشنبه‌سوری در استان تهران که اورژانس در آن ماموریت داشته است، از ابتدای اسفندماه تا کنون منجر به مصدومیت ۹۷ تن شده است.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در خصوص خرید و فروش و آموزش ساخت مواد محترقه در فضای مجازی هشدار داد و گفت: علاوه بر تهدیدات جانی این موضوع، کلاهبرداران نیز به بهانه فروش موادمحترقه در کمین هستند.
موافقتنامه بیمه دام، باغات و محصولات کشاورزی در مقابل خسارات ناشی از جانوران وحشی حمایت شده و در معرض خطر انقراض منعقد شد.
همراه اول و سازمان مدیریت بحران برای کاهش خسارات مالی و جانی با بکارگیری فناوری‌های نوین تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
همراه اول و سازمان مدیریت بحران برای کاهش خسارات مالی و جانی با بکارگیری فناوری‌های نوین تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
زلزله هفت و چهاردهم ریشتری جنوب ترکیه و شمال سوریه موجب خسارت زیادی در دو کشور شده است. شماری از ساختمان های استان های حماه، لاذقیه و حلب و جندیرس در نتیجه شدت زمین لرزه ویران شده است.
شمار قربانیان و میزان خسارات زلزله شدیدی که بامداد دوشنبه ترکیه و سوریه را لرزاند همچنان رو به افزایش است.
شمار قربانیان و میزان خسارات زلزله شدیدی که بامداد دوشنبه ترکیه و سوریه را لرزاند همچنان رو به افزایش است.
زمین لرزه ای به بزرگی بیش از ۷ ریشتر مناطقی از ترکیه را به شدت لرزاند.
طبق این گزارش این سه کامیون بخشی از کاروان ۲۵ کامیون حامل مواد غذایی به قمصد سوریه از مسیر عراق بوده است. المیادین می‌گوید، این حملات خسارات انسانی نداشته، اما خسارات مادی برجای گذاشته است.
وزیرکشور با اشاره به اقدامات کمیته تحقیق و تفحص گفت: کمیسیون تحقیق لیستی از کارها را بر عهده دارد و جبران خسارات وارد شده به مردم در اغتشاشات اخیر در حال پیگری است.
وزیرکشور با اشاره به اقدامات کمیته تحقیق و تفحص گفت: کمیسیون تحقیق لیستی از کارها را بر عهده دارد و جبران خسارات وارد شده به مردم در اغتشاشات اخیر در حال پیگری است.
هیئت دولت با اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از سیل مرداد ماه سال جاری در چند استان کشور موافقت کرد.
در پی دور جدید حملات نیروی زمینی سپاه علیه مواضع گروهک‌های تجزیه طلب در شمال عراق، یک عضو ارشد گروهک تروریستی «کومله» در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز از تلفات و خسارات خبر داد.
مقرر شد دستگاه‌های اجرایی خسارات به اموال عمومی را پیگیری کرده و به دنبال جبران از عاملان و مشوقان این تخریبها باشند. با جدا شدن مردم از خط آشوبگران، امید است آرامش به کسب‌وکارها بازگردد و جبران خسارات از مسببان و مشوقان به این حوادث رخ دهد.
هیئت وزیران با اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از زلزله در هرمزگان موافقت کرد.
هیئت دولت با اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از سیل و آبگرفتگی در برخی شهرستان‌های استان‌های مازندران، اردبیل، تهران، اصفهان، خوزستان و ایلام موافقت کرد.
بارش باران تابستانی در مناطق عشایری کوهرنگ چهارمحال و بختیاری خسارات فراوانی به برجایی گذاشت.
استاندار تهران بخشی از مشکلات و خسارات سیل در تهران را ناشی از ساخت‌وسازهای غیرمجاز عنوان کرد و از قلع‌ و قمع ۱۳۰ ساختمان غیرمجاز در حریم بستر رودخانه خبر داد.
رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: میزان خسارت وارد شده از سیل در کشور هنوز مشخص نشده، زیرا باید کارشناسان جهاد کشاورزی، باغات، زمین‌های کشاورزی، استخر‌های پرورش ماهی، کندو‌ها و احشام را برآورد خسارت کنند و یک کار زمان بری است که به احتمال زیاد ۲ هفته طول می‌کشد.
در پی آتش سوزی روز گذشته حوضچه مخابراتی، وزارت ارتباطات اعلام کرد که شرکت مخابرات باید خسارت های وارده به مشترکین را جبران کند.
بارش شدید باران و شدت گرفتن سامانه مانسون ظرف روزهای گذشته در باغملک استان خوزستان خسارات زیادی را به منازل مسکونی و زیرساخت‌های این شهرستان وارد کرده‌ است. تخلیه گل و لای از منازل و باز کردن مسیرها توسط ماشین آلات سنگین و سبک در این منطقه ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ