مشهد ـ سخنگوی دولت گفت: دشمن منافع اقتصادی و سیاسی خود را زیرسوال رفته می‌بیند و به همین سبب تمام قد روبروی ایران قوی می‌ایستد و تحریم‌های فلج کننده را برای کشور ما در نظر می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل سپاه گفت: ما با راهبرد تحریم را شکستیم و نمی‌توان همه قاعده‌های شکستن این سیاست را بیان کرد و هنوز بسیاری از آن باید محرمانه بماند.
خیانت خاتمی در شرایطی بود که وی بار‌ها در پستو‌ها اعتراف کرده، ادعای تقلب در انتخابات «دروغ» بوده؛ اما شرافت اعلام علنی آن را نداشته است. آن خیانت بود که دشمن را به افزایش تحریم‌های موسوم به فلج‌کننده واداشت. لاف گزاف وی در حالی است که در عفو اخیر تعداد عفوشدگان حدود ۹۰ هزار نفر بود.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: علاوه بر تحریم‌های دشمن،کرونا نیز آسیب شدیدی به صنعت هوانوردی وارد کرد اما با پایان این بیماری و استقبال بیش از دو میلیون مسافر در کشور شاهد رکورد بودیم.
رئیس قوه مقننه عنوان کرد: امروز بی شک ایران اسلامی با همه مشکلات و تحریم‌هایی که وجود دارد در حوزه مسائل موشکی و هوا فضا یکی از ۵ قدرت دنیا است و همه این ظرفیت‌ها و امکانات به دست همین مردم و جوانانی که به صورت قلبی به سنت‌های الهی اعتقاد داشته و تلاش صادقانه دارند، به دست آمده و این بازدارندگی را در مقابل دشمن ایجاد کرده که چنین امنیتی امروز برقرار شده است.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر چه ادعا می‌شود تحریم‌ها برای شکستن مقاومت دولت است اما واقعیت آن است که دولت و ملت ما یکی هستند و تحریم‌ها کل اقشار جامعه ما را هدف قرار داده است.
این آمار نشان می‌دهد اکنون روسیه بزرگترین دشمن آمریکا در غرب آسیا به شمار می‌رود.
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند
اتحادیه جهانی علمای مقاومت با صدور بیانیه ای تأکید کرد که تحریم‌های آمریکا علیه سوریه با منشور حقوق بشر مطابقت ندارد و به نفع دشمن صهیونیستی و در راستای سیاست ناعادلانه آمریکا اعمال شده است.
امام جمعه موقت تهران تحرکات در ماه‌های اخیر در فضای سیاسی کشور را در راستای هدف قرار دادن امنیت کشور دانست و گفت: «پلیس کشی» و «بسیجی کشی» یعنی چه؟ مگر برای اعتراض سطل آشغال آتش می‌زنند؟ آقا گفتند دشمن با تبلیغات و دروغ کار خود را پیش می‌برد. این‌ها در مدتی کوتاه ۳۸ هزار دروغ علیه ایران گفتند. ما هم در مقابل باید جهاد تبیین داشته باشیم و هر کس که صدایی دارد، از حوزه و دانشگاه و صدا و سیما یا حتی در خانواده‌ها باید جهاد تبیین داشته باشیم.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن هرچه میدان برای ایجاد نابودی ما ساخت در آن عرصه قدرتمند شدیم که سال‌های دفاع مقدس از جمله آن است و قدرت نظامی امروز ایران که فقط بخشی از آن دیده شده از همین تجربه است، گفت: امروز نیاز‌ها و تجهیزات نظامی را خودمان می‌سازیم که اگر تحریم نبود به این توفیق‌ها دست نمی‌یافتیم و نیرومند نمی‌شدیم.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم برخی از فرماندهان نظامی کشورمان گفت: دشمن بداند فرماندهان نسل باکری از تحریم نمی‌ترسند.
روزنامه جروزالم پست‌ گزارش داد با توجه به تحریم‌های روسیه ،دولت آلمان در حال مذاکره با ‌ایران ‌برای خرید نفت است.
رئیس‌جمهور گفت: استکبار برای اینکه به منافع خود برسد، حاضر است بسیاری از ملت‌ها و مردم در دنیا از بین بروند و منافع مادی و معنوی آنها به خطر بیافتد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه عصبانیت دشمن ما را متوقف نمی‌کند، گفت : تمام تولیدکنندگان و صادرکنندگان افسران دور زدن تحریم‌ها هستند.
رییسی گفت: اگر احیای کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی، مثبت شدن تراز تجاری، رشد تولید و صادرات نفتی و غیرنفتی دشمن را عصبانی می‌کند، بگذار عصبانی شود و از این عصبانیت بمیرد. ما متوقف نمی‌شویم. ما افسران و سربازان خنثی‌کردن تحریم‌ها و دور زدن تحریم‌ها داریم.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه اینکه عصبانیت دشمن ما را متوقف نمی‌کند،گفت : تمام تولیدکنندگان و صادرات کنندگان افسران دور زدن تحریم‌ها هستند.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی اعتماد به ظرفیت‎های داخلی، توان متخصصان جوان و کار و تلاش مستمر را رمز عبور و خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه دشمن دانست.
امروز کشور با همت اساتید و دانشجویان به سطوح بالایی از قدرت و توانایی دست یافته است. در حالی که روزگاری در این کشور نیازمند واردات سیم خاردار بودیم و همان را نیز از ما دریغ می‌کردند، امروز در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی با وجود گسترده‌ترین تحریم‌ها به پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای دست یافته‌ایم و به مدد الهی این مسیر همچنان ادامه خواهد داشت.
نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه دشمن بخواهد یا نخواهد جبهه اسلام و انقلاب اسلامی هر روز قوی‌تر می‌شود، گفت: امروز حیطه نفوذ راهبردی مردم ایران چند هزار کلیومتر آنطرف مرزهاست این قوی شدن کار خداست این که رشد کرده‌ایم و ریشه دوانده‌ایم.
رییس‌جمهور گفت: دشمن می‌بیند که ۶ شرکت ایرانی موفق به تولید واکسن کرونا شده است و امروز صادر کننده آن هستیم. دشمن می‌خواهد همه زندگی و آب خوردن‌مان به برجام و قرارداد و تحریم‌ها گره بخورد، اما مردم عزیز خوزستان ظرف ۳ تا ۴ ماه مشکل آب شرب را حل کردند.
قالیباف گفت: دشمن خارجی با احساس ضعف در جامعه ایران، فشار اقتصادی را بیشتر می‌کند و دشمنی که آماده شده بود بخش زیادی از تحریم‌ها را بردارد، تحریک می‌شود که فشار را بر مردم ایران بیشتر کند؛ همانگونه که وقایع سال ۸۸، دشمنی که در حال توافق با ایران بود را به تحریم‌های گسترده علیه ایران سوق داد.
خاتمی گفت: مذاکره کنندگان ما از جنس مردم و امین و شجاع و مرد میدان هستند و مطمئن باشید که ذره‌ای به دشمن باج نخواهند داد. با این حال سه نکته مهم وجود دارد؛ اول لغو تحریم‌های نفتی است که نفت سرمایه ملت ایران است. اگرچه با شیطنت آن‌ها نیز می‌توانیم نفت خود را صادر کنیم آنچنان که مسئولان این کار را انجام می‌دهند، اما این تحریم‌ها باید برطرف شوند.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به مذاکرات برای رفع تحریم گفت: مذاکره‌کنندگان از جنس مردم، امین، شجاع و مرد میدان هستند و ذره‌ای به دشمن باج نخواهند داد.
حسن عابدی جعفری، وزیر اسبق بازرگانی در گفتگو با «نود اقتصادی» با بیان اینکه با توجه به این که سرنوشت برجام مشخص نیست باید برای همه سناریو‌ها برنامه داشته باشیم، گفت: دشمن شدیدترین تحریم‌ها را اعمال می‌کند که ما را بشکند و نباید منتظر حملات و تحریم‌های دشمن باقی بمانیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ