معاون سیاسی وزارت امور خارجه و مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای کشورمان به دعوت همتای قطری خود به دوحه رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شبکه سی‌ان‌ان آمریکا مدعی شد که گفت‌گوهای اخیر بین مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای کشورمان و معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دوحه قطر به تحولات مثبتی منجر شده است.
برای احیاء برجام و برداشتن تحریم‌ها دو فرصت داشتیم که هر دو فرصت از دست رفت. یکی اواخر اسفند ۹۹ یا اوایل ۱۴۰۰ بود که به دلیل انتخابات ریاست جمهوری خواسته شد که در دولت سیزدهم انجام شود و فرصت دیگر اواسط سال گذشته زمانی که بورل سفری به تهران کرد و مذاکراتی انجام داد، نتیجه این مذاکرات را با طرف آمریکایی صحبت کرد و آقای باقری به قطر رفتند و شرایط تغییر کرد و آن فرصت هم از دست رفت.
مدافع تیم فوتبال ایران و باشگاه فولاد خوزستان با عقد قرارداد پنج ساله به باشگاه السد قطر پیوست و نهمین بازیکن ایرانی تاریخ این تیم لقب گرفت.
باقری در خصوص نقش میانجیگری قطر در تبادل پیام بین ایران و کشور‌های غربی به خصوص آمریکا گفت: ما با آمریکا ارتباط مستقیمی نداریم و طبیعی است که تبادل پیام بین ما و آمریکایی‌ها از طریق یک واسطه صورت می‌گیرد که گاهی این واسطه یک کشور اروپایی و یا یک واسطه غیر اروپایی است؛ ما بر این اساس تبادل پیام را بین دو طرف داشتیم و الان این مسئله هم وجود دارد.
با حذف تیم ملی هلند از رقابت های جام جهانی 2022 قطر تعداد بازیکنان بارسلونا که در جام جهانی حضور دارند، باز هم کمتر شد.
اکنون با صعود کرواسی و آرژانتین به فینال جام جهانی قطر، تنها هشت احتمال برای فینال جام بیست‌ودوم باقی مانده است. بنظر شما کدام بازی گزینه فینال خواهد بود؟
از بین داوران وسط زن جام جهانی تنها استفانی فراپارت در فهرست داوران قطر 2022 باقی ماند.
داور بین المللی فوتبال ایران در شرایطی که هنوز سه مرحله دیگر از جام جهانی در قطر باقی مانده، نتوانست جواز ادامه حضور و قضاوت در این رقابت‌ها را کسب کند و طی پیامی بابت این موضوع از هواداران فوتبال ایران عذرخواهی کرد.
ورزشگاهی که امشب کره‌جنوبی در آن گلباران شد، از فردا جمع آوری می‌شود تا اثری از مکان رخ دادن این شب تلخ برای فوتبال این کشور باقی نماند!! برزیل در نیم‌ساعت کار آخربن بازمانده آسیا را یکسره کرد و برای صعود به نیمه نهایی حریف کرواسی شد
این یک شگفتی نبود؛ کرواسی در ضربات پنالتی ژاپن را شکست داد و حالا نوبت دومین تیم آسیایی است که با کمترین شانس به مصاف یکی از مدعیان بزرگ جام برود.
قطر تنها ایستگاه رایزنی‌های برجامی ایران در هفته گذشته نبود و علی باقری چند روز پس از سفر به دوحه راهی مسکو شد تا آخرین تحولات را محور تبادل نظرهای دیپلماتیک با مقامات کرملین قرار دهد.
هروه رنار، سرمربی تیم ملی عربستان تایید کرد که تیمش تمام تلاش خود را در جام جهانی 2022 قطر انجام داده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از برگزاری نشست خبری باز هم پاسخگوی سوالات باقی مانده بود. مصاحبه‌ای که تنش‌هایی در میان آن رخ داد.
علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران ، امروز در دوحه با همتای قطری خود دیدار و رایزنی کرد.
در سفر علی باقری، معاون سیاسی وزارت امور وارد دوحه شد.
بازیکن الجزایری تیم ملی قطر در صحنه گل اول تیم سنگال اشتباه مرگ باری انجام داد که همین امر منجر به شکست عنابی ها شد.
درحالیکه تنها دو روز به شروع جام جهانی باقی مانده قطر از فیفا درخواست کرد که مصرف نوشیدنی درون و اطراف ورزشگاه‌ها ممنوع شود.
کمتر از یک هفته به آغاز جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر باقی مانده و باتوجه به این موضوع، تصویری از بدرقه‌ی تیم ملی فوتبال توسط اسطوره‌های ایران در میدان ولیعصر رونمایی شده است.
جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ بیست و دومین جام جهانی است که از۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱ در کشور قطر برگزار خواهد شد. این اولین باری است که کشوری عربی از خاورمیانه میزبانی این مسابقات را برعهده دارد.
معاون وزیر خارجه قطر در امور منطقه‌ای امروز با معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
به گزارش عفو بین‌الملل، در حالی که یک ماه تا بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ باقی مانده است، نقض حقوق بشر در قطر در مقیاس قابل توجهی ادامه دارد.
کمتر از هزار ساعت تا آغاز جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است.
معاون وزیر خارجه قطر در امور منطقه‌ای با علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رایزنی کرد.
حدود سه ماه تا آغاز بزرگترین رویداد فوتبالی تاریخ خاورمیانه باقی مانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ