سی و چهارمین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد در دسته اول با قهرمانی ساسان لشکری به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استاندار فارس و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز در پیامی فردا را در فارس عزای عمومی اعلام کردند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در بیانیه ای هتک حرمت به یک بانوی آمر به معروف در این شهر را محکوم کرد.
بسکتبال استان فارس فصل آینده یک نماینده در لیگ برتر خواهد داشت‌.
کرمان-نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص بودجه لازم و مکفی برای انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان باید در اولویت قرار گیرد.
نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: دولت در تلاش برای مهار تورم است، اما این اهتمام در بدنه میانی دولت مبنی بر رشد تولید و مهار تورم دیده نمی‌شود.
تیم خلیج فارس که به نمایندگی از ایران در مسابقات بین المللی مینی فوتبال(فیجیتال) شرکت کرده است، نتیجه دومین دیدار خود را واگذار کرد.
خبرگزاری فارس از خوشحالی احد آزادی‌خواه (نماینده ملایر) از رای «عدم اعتماد» به وزیر صمت در جلسه امروز بهارستان، عکسی را منتشر کرد.
خبرگزاری فارس از خوشحالی احد آزادی‌خواه (نماینده ملایر) از رای «عدم اعتماد» به وزیر صمت در جلسه امروز بهارستان، عکسی را منتشر کرد.
نماینده پارلمان بحرین تاکید کرد که هدف از این جلسه صرفا منافع بحرین نبود بلکه اولویت منطقه و خلیج فارس بود و افزود: «بازگشت روابط بین دو کشور زیاد طول نخواهد کشید.»
نماینده فارس در شورای عالی استان‌ها گفت: برای کاهش تورم باید اجازه چاپ پول بدون پشتوانه گرفته شود.
زرق و برق مراسم فیفا در پاریس و قدم گذاشتن روی صحنه‌ای که مسی برای هفتمین بار عنوان مرد سال را گرفت، باعث نشد که علی دایی پرسش مهم مردم ایران از رئیس فیفا یادش برود. او بازهم نماینده لایقی برای کشور بود
نماینده، ولی فقیه در فارس گفت: درگیری بشر برای مشکل اقتصادی یک پدیده تازه است یا در تاریخ سابقه دارد؟ در شهر سعدی هستیم؛ چند جای گلستان سعدی از فقر و غنا و درگیری بشریت و جامعه صحبت شده است؟ دشمن می‌گوید الان این طوری شده است، اما از نظر تاریخی از روز نخست و حضرت آدم این قصه شروع شد و لذا باید حواسمان باشد که فریبمان ندهند.
یحیی ابراهیمی: نظام جمهوری اسلامی ایران برای تربیت نیروی انسانی متخصص پزشک، هزینه و یک سری شرایط را فراهم کرده منتها برخی چنان با این قشر برخورد می‌کنند که نتوانسته‌ایم آنها را جذب کنیم.
نماینده مردم سبزوار در مجلس خطاب به رئیس جمهور چین، گفت: حاکمیت مسلم و قطعی ایران بر جزایر سه‌گانه خلیج همیشه فارس قابل مذاکره نیست.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس نوشت: جزایر مام میهن که جای خود دارد، حتی اجازه نگاه چپ به ماهی‌های «خلیج فارس» را به خرچنگ‌های چنگال شکسته نمی‌دهیم.
سی و چهارمین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد در دسته اول با قهرمانی ساسان لشکری به پایان رسید.
نماینده مجلس و خبرگزاری فارس به صورت متوالی از علی دایی انتقاد کرده‌اند.
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه، علت جنجال آفرینی بیش از حد مخالفان نظام را موفقیت‌های کشور و نظام دانست و گفت: دشمنان آنقدر از نظر رسانه‌ای جنجال آفرینی و سرو صدا می‌کنند که یادمان برود موفقیت های قابل توجهی حاصل شده است.
نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه دشمن بخواهد یا نخواهد جبهه اسلام و انقلاب اسلامی هر روز قوی‌تر می‌شود، گفت: امروز حیطه نفوذ راهبردی مردم ایران چند هزار کلیومتر آنطرف مرزهاست این قوی شدن کار خداست این که رشد کرده‌ایم و ریشه دوانده‌ایم.
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان خطاب به اصلاح طلبان گفت: چرا در روز روشن که به همسر و دختر شهید خادم صادق بی‌حرمتی کردند و آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند، اصلا به روی خود نیاوردید و هیچ ککتان نگزید؟!
نماینده فارس: حتماً من این موضوع را از مجموعه وزارت بهداشت، مجموعه نیروی انتظامی و از ظرفیت مجلس پیگیری خواهم کرد و نتیجه را به صورت شفاف به مردم خواهم گفت.
هاجر چنارانی، درباره پروژه انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی، بیان کرد: بنده امروز هشدار می‌دهم که همان طوری که مافیا‌های بزرگ از فولاد مبارکه اصفهان بیرون زد، مافیا‌های بزرگ آب در پشت پروژه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی وجود دارد.
شیراز - سرپرست دبیری هیات فوتبال فارس گفت: نماینده ورزش و جوانان فارس در اولین جلسه بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست هیات فوتبال فارس شرکت نکرد اما طبق قانون جلسه برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ