نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: بازیکنان فوتبال سرود ملی را محکم بخوانند و بدانند که پیروز می‌شوند و لبخند را بر لب ایرانیان می‌آورند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حدود ۸۳ میلیارد تومان سود ناشی از رانتی که دولت به اعضای تیم ملی فوتبال در جام جهانی برای باخت سنگین به انگلیس و شکست مقابل آمریکا داده است!!
پس از اینکه بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا از خواندن سرود ملی این کشور قبل از بازی گروهی جام جهانی مقابل هلند خودداری کردند، بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این کار را شرم‌آور توصیف کردند. این اعتراض خاموش توسط کاربران بی احترامی خوانده شده و همچنین انتقادات شدیدی را به دنبال داشت و برخی اعضای تیم زنان ایالات متحده را متهم کردند که در صحنه جهانی به اندازه کافی میهن پرست نیستند. مسابقات جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزیلند در حال برگزاری است و دیدار دو تیم فینالیست دور قبل یعنی آمریکا و هلند به تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
بسیاری از بازیکنان تیم فوتبال زنان ایالات متحده در هنگام پخش سرود ملی این کشور در نیوزلند سکوت کردند و مورد انتقاد کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفتند.
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان، اسامی بازیکنان اعزامی به روسیه را اعلام کرد.
تیم ملی فوتبال زنان ایران در شرایطی به مصاف روسیه می‌رود که ستاره تیم روسیه و عضو باشگاه چلسی هم در این مسابقه حضور خواهد داشت.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی برابر افغانستان به انجام تمرین ریکاوری پرداختند.
شبهه‌ ناروا به دلیل برگزاری مینی‌کمپ تیم ملی در یکی از برنامه‌های تلویزیونی، باعث واکنش شد.
با معرفی بازیکنان دعوت شده به مینی‌کمپ تیم ملی به کادر فنی اردوی تیم ملی آغاز شد.
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال بانوان اعلام شد.
اسامی نهایی بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان ایران برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک اعلم شد.
گفتگویی متفاوت با فرهاد زاوشی؛ امین پیل علی؛ سعید سحرخیزان ملی پوشان جوان ایران در آستانه مسابقات زیر ۲۰ سال آسیا در ازبکستان را مشاهده می‌کنید.
محمد ششم پادشاه مراکش طی مراسمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورش به خاطر عملکرد درخشانشان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تجلیل کرد.
پس از پایان بازی نیمه نهایی جام جهانی قطر بازیکنان تیم ملی فوتبال فرانسه با استقبال و دلداری به بازیکنان مراکش رفتند.
در حالی که این روزها، انتظارها برای ورود خودروهای خارجی به داخل کشور بیشتر شده است، امروز وزیر صمت در این باره اظهار داشت: در شرایط فعلی ما به عنوان دولت مشتاق واردات هرچه زودتر خودرو هستیم و اکنون واردکنندگان باید اقدامات لازم را انجام دهند.
در حالی که این روزها، انتظارها برای ورود خودروهای خارجی به داخل کشور بیشتر شده است، امروز وزیر صمت در این باره اظهار داشت: در شرایط فعلی ما به عنوان دولت مشتاق واردات هرچه زودتر خودرو هستیم و اکنون واردکنندگان باید اقدامات لازم را انجام دهند.
این گزارش افزوده «سرود ملی هویت تیم است و امتناع بازیکنان از خواندن آن تصمیم غلطی بود که به حیثیت تیم لطمه زد و صد افسوس که کاپیتان تیم، بازیکنان را در این امر ناشایست هدایت کرد و به عنوان مدافع با سابقه تیم این بار از هویت تیم دفاع نکرد.»
سه مسابقه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های انگلستان، ولز و امریکا نکاتی را مکشوف کرد که تا به حال پوشیده مانده یا دست‌کم نمود بیرونی پیدا نکرده بودند. در مسابقه نخست هر کسی پرچم خود را داشت؛ پرچم الله نشان، پرچم بدون نشان، پرچم شیر و خورشید و پرچم قومیت‌ها. در رویارویی با انگلستان شاهد بودیم عده‌ای از جمله بازیکنان سرود جمهوری اسلامی را نخواندند، عده‌ای این سرود را خواندند و عده‌ای دیگر هو کردند. القصه، آنچه دیدیم تفرقه بود. در مسابقه دوم و سوم اوضاع تا حدودی تغییر کرد. به جز تنوع پرچم‌ها –که در بازی نخست هم با آن مواجه بودیم- مشاهده کردیم بخشی از بازیکنان سرود جمهوری اسلامی را خواندند، برخی لب زدند و برخی نخواندند.
شهردار تهران در پیامی از تلاش بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قدردانی کرد.
تصاویری از ورود کی‌روش و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان به CIP فرودگاه امام خمینی (ره) را در مشاهده می‌کنید.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 گفت: مهمترین عامل در رسیدن به پیروزی در جام جهانی انگیزه و روحیه بازیکنان است و تمرکز روی مسائل فنی و دوری از حاشیه‌ها.
مراسم آغاز دیدار ایران - ولز و هم‌خوانی سرود ایران توسط بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
هیچ یک از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران تصور باختی سنگین و شش گله مقابل انگلیس در شروع جام به ذهن‌شان خطور هم نمی‌کرد.
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی قطر مشخص شد.
فهرست تیم ملی فوتبال آمریکا برای حضور در جام جهانی و دیدار با انگلیس، ولز و تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ