نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: لازم است هر چه بیشتر به معیشت مردم توجه شود، چرا که هزینه خوراک و دارو مدام در حال افزایش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیسی برگزاری جلسات برای همکاری، ‌ همگرایی و ایجاد فهم مشترک میان مسئولان دستگاه ها را لازم دانست و به مسئولان دستگاه های دولتی توصیه کرد با کاستن از برگزاری جلسات غیرضرور و تمرکز بر سامان دادن طرح ها و پروژه ها بر کار عملیاتی و اجرائی بدنبال تحقق اثرات جلسات در کار و معیشت مردم باشند.
خردادماه سال جاری، معاون سیاسی وزارت کشور در بخشنامه‌ای تصریح کرده بود: «فرمانداران، بخشداران و معاونین فرماندار ضمن تداوم پیشبرد امور شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، توسعه‌ای و… در روابط با نمایندگان محترم مجلس در مدت باقی مانده تا انتخابات برای پیشگیری از هر گونه سوءبرداشت، نسبت به عدم همراهی و معیت نماینده محترم در حوزه انتخابیه در موضوعات و جلسات شائبه‌دار، حساسیت و دقت لازم را داشته باشند.»
معاون وزیر امور خارجه گفت: ایران تضمین لازم برای پایبندی آمریکا به تعهدات خود را دریافت کرده‌است
نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: لازم است مجلس جلسه غیرعلنی بگذارد و وزرای مربوطه در آن جلسه بیایند و درباره وضعیت اقتصادی کشور و معیشتی مردم گزارش دهند.
مدیرعامل صنعت نفت می گوید تمام تلاشش را می کند تا بازی با استقلال در آبادان برگزار شود.
شهردار تهران گفت: تمهیدات لازم برای مهمونی ۱۰ کیلومتری اندیشیده شده و با توجه به تجربه سال قبل تلاش کردیم نقاط ضعف را رفع و نقاط قوت را تقویت کنیم تا این شادپیمایی به بهترین نحو برگزار شود.
شهردار تهران گفت: تمهیدات لازم برای مهمونی ده کیلومتری اندیشیده شده و با توجه به تجربه سال قبل تلاش کردیم نقاط ضعف را رفع و نقاط قوت را تقویت کنیم تا این شادپیمایی به بهترین نحو برگزار شود.
سال‌هاست که اقتصاددانان نسبت به وضعیت اقتصادی و شاخص‌های آن هشدار‌های لازم را داده‌اند و بیان شده است که تحریم‌ها چه بلایی می‌تواند بر سر اقتصاد بیاورد، اما تصمیم‌گیران اصلی این موضوع را باور ندارند و سخن از خودکفایی می‌گویند.
وزیر خارجه امارات در دیدار با وزیر خارجه کشورمان خواستار تقویت روابط دو کشور به ویژه در زمینه تجاری شد.
رئیس کمیسیون شوراها در مجلس گفت: بازنشستگان در شرایط معیشتی سختی هستند و لازم است لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان زودتر به مجلس ارائه شود.
اهواز رئیس جمهور گفت: برای حل مشکلات مردم خوزستان اگر لازم باشد ۷۰ بار به این استان سفر خواهم کرد.
اهواز رئیس جمهور گفت: برای حل مشکلات مردم خوزستان اگر لازم باشد ۷۰ بار به این استان سفر خواهم کرد.
نماینده ادوار مجلس با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: باید بتوانیم علی‌رغم همه تحریم‌ها، گره‌های اقتصادی را هم باز کنیم و این امر شدنی است. همچنین لازم است دولت با سرعت بیشتر و با استفاده از همه امکانات و راهکارهای سازنده، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را رفع کند.
جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ظهر امروز(چهارشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و تصمیمات لازم برای جهش در اجرای کریدور ترانزیتی شمال-جنوب و توسعه زنجیره ارزش نفت و گاز اتخاذ شد.
مجلس همچنان معتقد است، بهترین راه برای ایجاد آرامش معیشتی برای مردم، تخصیص یارانه‌ها به انتهای زنجیره و ارایه کالا‌های اساسی بصورت کالابرگ الکترونیک که هم جلوی فساد ناشی از تفاوت قیمت ارز را می‌گیرد و هم تورم ناشی از افزایش نقدینگی و تورم انتظاری دیگر کالا‌ها ناشی از افزایش کالا‌های اساسی را کنترل می‌کند.
مجلس همچنان معتقد است، بهترین راه برای ایجاد آرامش معیشتی برای مردم، تخصیص یارانه‌ها به انتهای زنجیره و ارایه کالا‌های اساسی بصورت کالابرگ الکترونیک که هم جلوی فساد ناشی از تفاوت قیمت ارز را می‌گیرد و هم تورم ناشی از افزایش نقدینگی و تورم انتظاری دیگر کالا‌ها ناشی از افزایش کالا‌های اساسی را کنترل می‌کند.
مجلس همچنان معتقد است بهترین راه برای ایجاد آرامش معیشتی برای مردم، تخصیص یارانه ها به انتهای زنجیره و ارایه کالاهای اساسی بصورت کالابرگ الکترونیک که هم جلوی فساد ناشی از تفاوت قیمت ارز را می گیرد و هم تورم ناشی از افزایش نقدینگی و تورم انتظاری دیگر کالاها ناشی از افزایش کالاهای اساسی را کنترل می کند.
غلامعلی رشید گفت: لازم است باوجود توجه دولت مردمی به مشکلات معیشتی مردم، تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد.
وزارت جهاد کشاورزی به دنبال تصمیماتی برای اصلاحات لازم در حوزه تنظیم بازار است. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده به ویژه در تولید جدید جوجه، مکانیزم‌های کنترلی در حال اعمال است.
فلیکس سانچس، سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر اهداف بزرگی برای جام جهانی 2022 در ذهن دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید برنامه هفتم توسعه را بر اساس واقعیات و تحریم‌های موجود تدوین کنیم و معتقدم لازم نیست برنامه‌ریزی را از غربی‌ها یاد بگیریم.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: در مسیر دیپلماسی اقتصادی لازم نیست نگاهمان صرفاً دولتی باشد، بلکه می‌توان از طریق ارتباط با نهادها و آژانس‌های غیردولتی کار را پیش برد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیروی انتظامی ۳۹ شهید تقدیم امنیت کشور کرده که لازم است معیشت این قشر مورد توجه و عنایت بیشتری قرار گیرد.
اهواز - رئیس جمهور گفت: لازم باشد هر ماه به خوزستان می آیم تا مشکلات خوزستان حل شود و به وعده‌هایی که به مردم دادم، عمل کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ