معاون برنامه‌ریزی، توسعه‌سرمایه‌انسانی و امور شوراهای شهرداری تهران از رونمایی بسته خرسندساز برای کمک به کارکنان شهرداری تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بورس این روزها چنگی به دل نمی زند و با اغماض می توان گفت در حال درجا زدن می باشد. هر آنچه بود در پایان معاملات امروز، کارنامه بورس در اردیبهشت ماه بسته خواهد شد و معامله گران از فردا معاملات خرداد ماه را آغاز خواهند کرد. ماهی که فصل مجامع است و بازار شرایط خاص خود را دارد. در گفتگو با برزو حق شناس کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس در خرداد ماه پرداخته ایم.
پرونده سوپر لیگ کاراته در حالی فردا در سالن شهید افراسیابی بسته می شود که سه تیم شانس کسب عنوان قهرمانی دارند و نتایج رودرو این تیم ها تکلیف قهرمان را مشخص می کند.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فردا یک بازی بسته از تیم مسجد سلیمان خواهیم دید و دنبال راهکارهای مختلف در سر تمرین بودیم که بتوانیم این دفاع لایه‌ای را باز کنیم.
وزارت خارجه نروژ امروز در راستای اجرای دهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه مسکو، ۱۲۱ فرد و نهاد روسیه از جمله رییس‌ جمهور این کشور را تحریم کرد.
استقلال فردا در آخرین جلسه تمرینی خود در سال جاری در یک دیدار تدارکاتی به مصاف نساجی می رود.
ستاره سابق فوتبال ایران برای حضور در مراسم سالیانه بهترین‌های فیفا بامداد فردا عازم پاریس خواهد شد.
فردی که جاده ورامین را بسته بود دستگیر شد
ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری فرد اراذل و اوباشی که جاده ورامین را بسته بود، خبر داد.
ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری فرد اراذل و اوباشی که جاده ورامین را بسته بود، خبر داد.
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: بار گوشت قرمز وارد کشور شده و پس از بسته بندی از فردا در میادین اصلی شهرداری شهر تهران توزیع می شود.
در شرایطی که هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا آغاز خواهد شد، سرپرستان و مدیران و سرمربیان تیم‌ها در حال آخرین تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.
در شرایطی که هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا آغاز خواهد شد، سرپرستان و مدیران و سرمربیان تیم‌ها در حال آخرین تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.
کمیسیون اروپا چهارشنبه شب با اعلام نهمین بسته تحریمی خود علیه روسیه، حدود ۲۰۰ فرد و شرکت روسی دیگر را تحریم کرد.
دیدار دوستانه ایران و تونس، فردا و پشت درهای بسته و بدون حضور رسانه ها برگزار می شود.
تیم ملی فوتبال ایران و تونس فردا (چهارشنبه) دیدار دوستانه‌ای را پشت در‌های بسته در دوحه، پایتخت قطر برگزار خواهند کرد
غروب امروز چهارشنبه 3 نفر فرد مسلح وارد صحن حرم مطهر شاهچراغ شدند و به سمت زائران رگبار گلوله بسته اند.
یک رسانه غربی از حصول توافق میان اعضای اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران به بهانه آنچه «سرکوب اعتراضات» خوانده شده خبر داده است.
اتحادیه اروپا بسته تحریمی را علیه ۱۵ فرد و نهاد ایرانی به بهانه اغتشاشات پراکنده در ایران را مورد موافقت قرار داده و قرار است در هفته آنیده آن را رسمآ اعلام کرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از بسته شدن کامل جاده کرج - چالوس به منظور اجرای عملیات عمرانی درطی امروز دوشنبه و فردا سه شنبه ۱۸ و ۱۹ مهر در محدوده این استان خبر داد.
مدیر برند آل اشپورت در خاورمیانه مدعی شد که شکایت از باشگاه پرسپولیس و بسته شدن حساب این باشگاه، ارتباطی به وی ندارد.
تیم فوتبال استقلال فردا در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم سامیت می‌رود.
ساعت به ساعت بر ازدحام در معابر مرزی کشورمان به سمت عراق افزوده می‌شود تا جایی که گزارش‌های رسیده حکایت از اختلال در روند خروج زوار از کشورمان دارد و منجر به اتخاذ تصمیماتی ویژه در این خصوص شده است؛ وضعیتی که موجب انسداد مرزها شده و وزیر کشور را بر آن داشته تا از زائران بخواهد «حتما حرکت خود را به سمت مرز‌های غربی تا اطلاع ثانوی و رفع مشکل در طرف مرز‌های عراقی به تاخیر بیاندازند.»
مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، مهمترین مشکل خود را بسته بودن پنجره نقل و انتقالات عنوان کرد و گفت: با تلاش باشگاه و دوستان این مشکل رفع شد و فردا با آرامش در میدان حاضر شویم.
بررسی نظام مالیاتی کشورهای توسعه‌یافته بیانگر آن است که اولین اقدام جهت مبارزه با تقلب مالیاتی، طراحی و اجرای برنامه «مدیریت ریسک تمکین مالیاتی» است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ