بازار ارزهای دیجیتال پس از هفته‌ها نوسان قیمت، بار دیگر سبز شده و بیت‌کوین با نشان دادن حداقل نشانه‌هایی مبنی بر تثبیت در بالای مرز قیمتی ۳۰هزار دلاری، در تلاش برای بازیابی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازار آتی بیت‌ کوین به کدام سمت می‌رود؟
حرکت بیت‌کوین به سمت ۵۸ هزار دلار
بیت‌ کوین سرمایه‌گذاران را نگران کرد
بیت‌کوین به آزمایش بزرگ نزدیک شد
شواهد نشان می‌دهد «هاوینگ» بعدی بیت کوین (BTC) احتمالاً در آوریل ۲۰۲۴ رخ می‌دهد و می‌تواند تأثیر چشمگیری بر قیمت این ارز دیجیتال داشته باشد. اما پرسش اصلی سرمایه‌گذاران این است که هاوینگ بیت کوین چیست و چرا اتفاق می‌افتد.
شرکت میکرواستراتژی بیش از ۱۲هزار بیت‌کوین در سه ماهه دوم خریداری کرده است.
بیت‌کوین نزدیک به پنج درصد افزایش یافت و بالاترین سطح سالانه خود، تاکنون را ثبت کرد.
ثبت رکوردی جدید از بیت‌کوین
بر اساس داده‌های موجود، قیمت بیت‌کوین به حرکت کلیدی بعدی نزدیک شده و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته حائز اهمیت است.
پس از تلاطم شدید در صنعت استخراج بیت‌کوین در سال گذشته، به نظر می‌رسد که از آغاز سال ۲۰۲۳ تجدید حیات مجدد در این حوزه وجود داشته باشد.
بیت‌کوین (BTC) در سال ۲۰۲۳ رشد قابل توجهی را حفظ کرده و این افزایش قیمت ممکن است دارایی را در آستانه روند صعودی احتمالی قرار دهد.
بیت‌کوین به افزایش نرخ بهره واکنش نشان داد؟
بیت‌کوین به افزایش نرخ بهره واکنش نشان داد؟
سال گذشته (۲۰۲۲)، سالی نزولی برای ارزهای دیجیتال بود؛ بازار رمزارزهای دیجیتال حدود ۷۵ درصد از دست داد و بسیاری از تحلیلگران امیدوارند که در سال ۲۰۲۳ قیمت بهتری برای ارزهای دیجیتال وجود داشته باشد.
از آنجایی که ارزش بیت‌کوین (BTC) حدود ۱۷هزار دلار شده است، حدس و گمان برای قیمت آینده آن پایین است.
متهم گفت: اختلافات ما ادامه داشت تا اینکه فهمیدم شهریار هشت‌میلیارد تومان بیت‌کوین خریداری کرده است. من هم با او قرار گذاشتم تا با هم تسویه‌حساب کنیم. ولی همچنان با هم بحث داشتیم. من هم از قبل اسلحه کلت تهیه کرده بودم و با خودم بردم. قصدم کشتن شهریار نبود، می‌خواستم اگر درگیر شدیم، او را تهدید کنم تا بترسد و اختلاف‌مان را حل‌کند.
طی هفت روز گذشته صنعت کریپتوکارنسی پویا بوده زیرا کل سرمایه بازار آن به میزان قابل توجه ۷۰ میلیارد دلار افزایش یافته است؛ این اتفاق به دلیل سودهای عمده اکثر سکه‌ها با استثنائات خاص رخ داد.
هودل بیت‌کوین به بالاترین حد در پنج سال گذشته رسید زیرا سرمایه‌گذاران تحت تأثیر نوسانات بازار قرار نگرفتند.
درآمد جهانی استخراج بیت‌کوین در بحبوحه زمستان رمزارز و بحران انرژی جهانی، به ۱۷.۲ میلیون دلار در روز کاهش پیدا کرده است.
نوسانات بیت‌کوین رکورد زد
خبرهای خوبی برای دارندگان بیت‌کوین در راه است؟
امروز مطالبی همچون خبر مهم برای جاماندگان از سود سهام عدالت، نرخ دلار توافقی اعلام شد، پیش بینی و تحلیل قیمت طلا، ایلان ماسک قیمت بیت کوین را کاهش داد!، خبر مهم برای جاماندگان از سود سهام عدالت، آیا از عملکرد ۳ ماهه ۱۱ نماد گروه خودرو و ساخت قطعات اطلاع دارید؟، نتایج مجمع ۵ نماد پالایشی و زمان پرداخت سود این نمادها؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
این فیلم موضوعی اجتماعی دارد و درباره بیت کوین است. «سیاه باز» نخستین فیلم سینمایی حمید همتی به شمار می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ