ناسا ویدئوی ماموریت آرتمیس یک را به طور زنده پخش می کند. در این ویدئو کپسول اوریون که در مدار رتروگراد ماه می چرخد، دیده می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«با وجود اختلاف جزئی در نتایج این رصدخانه ها، افزایش شدید دما به طور مشخص واضح است و ما شاهد تغییرات دمایی بی سابقه و گرم ترین ماه در سراسر جهان هستیم.»
این روش به پژوهشگران امکان می‌دهد تا رویداد‌های مهم را در چند روز اول رشد، بدون اعمال تغییر ژنتیکی روی جنین مطالعه کنند. احتمال اعمال تغییر ژنتیکی روی جنین، مشکلی است که پیشتر استفاده از برخی روش‌های تصویربرداری از جنین انسان را به دلیل نگرانی‌های اخلاقی محدود کرده بود.
سعید فتاحی در مدت کوتاه فعالیتش در باشگاه مس رفسنجان عملکرد موثری برجا گذاشته و نقش او در جمع شدن این تیم برای لیگ برتر به چشم می‌آید.
روزنامه انگلیسی دیلی میل اعلام کرد کایل واکر هیچ علاقه‌ای برای پیوستن به بایرن مونیخ ندارد و در حال مذاکره برای تمدید قراردادش با منچسترسیتی است.
یکی از مهمترین صحنه‌های دربی ۱۰۱، سرنگون شدن عیسی در لحظات پایانی بود که می‌توانست موجب شود بازی در همان وقت‌های قانونی به پایان برسد.
دلیل برتری واضح پرسپولیس بر استقلال در وقت‌اضافه
روملو لوکاکو به دلیل عملکرد عالی و گلزنی در پیروزی 3-2 اینتر مقابل آتالانتا به طور گسترده در رسانه‌های ایتالیایی مورد تحسین قرار گرفت و نشان داد برای فینال لیگ قهرمانان آماده است.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، حضور میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تبریک گفت اما به شدت از داور انتقاد کرد.
ناسا،واضح‌ترین عکس از خورشید را منتشر کرد.
واضح‌ترین تفاوت نودل و ماکارونی تفاوت در شکل ظاهری و رنگ آن‌هاست، اما تفاوت اصلی در مواد تشکیل دهنده خمیر آن‌هاست که باعث می‌شود کالری و ارزش غذایی متفاوتی داشته باشند.
گروهی از دانشمندان «مؤسسه فناوری کالیفرنیا» (Caltech)، از ۱۱۰ هزار عکس گرفته‌شده با «مدارگرد شناسایی مریخ» (MRO) ناسا برای جمع‌آوری نقشه جدیدی از سیاره سرخ استفاده کردند.
کارلو آنچلوتی در پایان ال‌کلاسیکو به گل مردود دقیقه 91 مارکو آسنسیو اعتراض داشت و گفت که آفساید واضح نبود. او تاکید داشت که صحنه مشکوم بود.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، بعد از پیروزی مقابل بیلبائو از شرایط فعلی تیمش در لالیگا ابراز رضایت کرد.
خبرگزاری ایسنا نوشت: آنچه که گلشیفته فراهانی در جشنواره برلین از خود نشان داد واضح‌ترین و دقیق‌ترین تصویر از بهترین حالت یک زن ایرانی است که ذائقه غربی نیز برایش دست می‌زند.
محمد عسگری پس از شکست برابر هوادار، اعتراض تندی به عملکرد داور این مسابقه داشت.
در این روز‌های بهمن ماه، هوای تهران به قدری تمیز و پاک است، که از هر طرف سر بچرخانی کوه‌های تهران را با تصویری واضح و شفاف می‌توانی ببینی.
طبق بیانیه کمیسیون اتحادیه اروپا گوگل توافق کرده اطلاعات واضح تری برای کاربران گوگل استور، گوگل پلی استور، گوگل هتلز و گوگل فلایتز در اروپا  فراهم کند.
لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، بار دیگر در حال بازگشت به روزهای اوج خودش است.
مدافع راست نساجی می‌گوید داور بهتر از همه دلیل اخراج مهدی ترابی را می‌داند.
مهاجم لیورپول بازیکنی است که واضح ترین موقعیت ها را در لیگ برتر از دست داده است اما حمایت کلوپ را پشت سر خود دارد.
مرگ و ویرانی حاصل از بیماری کرونا هم‌چنان ادامه دارد. روشن‌ترین و واضح‌ترین نمونه در این میان کشور چین است؛ یکی از آخرین کشور‌هایی که اقدامات کنترل و محدودسازی همه‌گیری را کاهش داد- و این در حالی است که کرونای نوع اومیکرون در چین به سرعت در حال گسترش است و صحنه‌هایی که در بیمارستان‌های این کشور دیده می‌شوند، یادآور ویرانی‌هایی است که اومیکرون حوالی یک سال پیش در هنگ‌کنگ ایجاد کرده بود.
فضاپیمای جونو ناسا به تازگی تصاویر واضحی از قمر اروپا را به زمین ارسال کرد که دقیق‌ترین تصاویر ثبت شده در ۲۰ سال گذشته است.
ستاره R۱۳۶a۱ بزرگترین ستاره شناخته شده تاکنون در کیهان ماست، اما واضح‌ترین تصاویری که اخیراً از این ستاره بدست آمده، بینش شگفت انگیزی به دانشمندان داده است. قبلا تصور می‌شد که این ستاره حدود ۲۵۰ تا ۳۲۰ برابر بزرگتر از جرم خورشید خودمان است، اما تخمین‌های جدید نشان می‌دهد که این عدد تنها چیزی بین ۱۵۰ تا ۲۳۰ برابر جرم خورشید ماست.
گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که این تصویر هرگز در مالکیت عمومی در دسترس نبوده است. در تصویر سیاه و سفید، یک شیء غول‌پیکر به شکل الماس در آسمان دیده می‌شود که گفته شده، یک بشقاب پرنده است. برخی آن را به عنوان بهترین تصویر بشقاب پرنده در جهان توصیف کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ