در این روز‌های بهمن ماه، هوای تهران به قدری تمیز و پاک است، که از هر طرف سر بچرخانی کوه‌های تهران را با تصویری واضح و شفاف می‌توانی ببینی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از زرهکوب جدید خود در نمایشگاه army ۲۰۲۳ رونمایی کرد؛ این زرهکوب بر اساس شاسی طویل شده خودرو جنگی پیاده نظام BMD-۴ توسعه یافته است و از پیشران چند سوختی ۶۰۰ اسب بخاری UTD-۳۲ که نسخه بروز شده پیشران چند سوختی UTD-۲۹ (استفاده شده در خانواده BMP-۳ و BMD-۴ M) است بهره میبرد و سیستم انتقال قدرت آن نیز کم و بیش مشابه خودرو جنگی پیاده نظام BMP-۳ است.
محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران، تصویری از خود با موهایی نامرتب و حالتی خسته در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.
جرم مشتری ۲٫۵ بار از مجموع جرم دیگر سیاره‌های منظومهٔ شمسی بیشتر است. جرم مشتری ۳۱۸ بار بیشتر از جرم زمین است. قطر آن ۱۱ برابر قطر زمین است. مشتری می‌تواند ۱٬۳۰۰ زمین را در خود جای دهد. میانگین دوری آن از خورشید در حدود ۷۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر است یعنی بیشتر از ۵ برابر دوری زمین از خورشید. ستاره‌شناسان با تلسکوپ‌های برپاشده در زمین و ماهواره‌هایی که در مدار زمین می‌گردند به بررسی مشتری می‌پردازند.
اسن یکی از شهر‌های ایالت نوردراین-وستفالن آلمان می‌باشد که در مرکز منطقه رور قرار دارد و رودخانهٔ رور از میان محله‌های کوپفادره، هایزینگن، فیشلاکن و وردن می‌گذرد و دریاچه بالدنای زه را در جنوب این شهر تشکیل می‌دهد.
معمولا افراد تصور کاملا واضحی از چیزی که می‌خواهند به‌عنوان نتیجه از تمرینات ورزشی خود به دست آورند و فرم اندامی دارند که می‌خواهند داشته باشند، اما آیا دستیابی به یک اندام ایده‌آل گزینه‌ای قابل انتخاب برای همه است؟
واضح است که نیت باشگاه و در رأس آن مدیرعامل این تیم، نادیده‌گرفتن جایگاه زنان نبوده است؛ ولی نمی‌شود از کنار اهمال صورت‌گرفته به‌سادگی عبور کرد. باشگاه پرسپولیس در شرایطی کارمندان زن باشگاه را برای گرفتن عکس یادگاری در جایگاه بدی قرار داده که پسوند «فرهنگی» را یدک می‌کشد و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های ایران که رسالتش مخابره‌کردن اتفاقات فرهنگی و مثال‌زدنی است، در این زمینه عملکرد ضعیفی داشته است
تلسکوپ فضایی هابل و رصدخانه فضایی هرشل و همچنین آرایه میلی متری/زیر میلی متری بزرگ آتاکاما (ALMA) نیز پیش از این تصاویر واضحی از بیرونی‌ترین کمربند این ستاره گرفته بودند. با این حال، هیچ یک از آنها هیچ ساختاری در داخل آن را آشکار نکرده بودند. کمربندهای داخلی برای اولین بار توسط وب و در نور مادون قرمز آشکار شد.
غوطه‌ور کردن سیستم‌های لیدار در آب کار آسانی نیست، زیرا آب می‌تواند نور را محدود و ذرات را پراکنده کند و این، گرفتن تصاویر واضح را دشوار می‌کند. با این حال، تشخیص تک فوتون که یک تکنیک مبتنی بر کوانتوم است، اجازه نفوذ بسیار بالا را می‌دهد و حتی در شرایط نور کم نیز کار می‌کند.
تصویر اکنون برای رهبران ایران، واضح است: آن‌ها شاهد سرنگونی یا بحران برای رژیم‌های عراق، افغانستان، لیبی، یمن و سوریه در دهه‌های اخیر بوده‌اند. تحلیلگران می‌گویند اینکه ایران هدف بعدی باشد، یکی از دغدغه‌های مقامات جمهوری اسلامی است؛ مگر اینکه این کشور بتواند از زیر فشار‌های تحمیل شده توسط واشنگتن خارج شود.
دیپ‌فیک‌ها با فریب دادن مردم در مورد افراد مشهور و شخصیت‌های سیاسی، کار‌ها و سخنانی را به آن‌ها نسبت می‌دهند که واقعی نیستند. اما اشتباهاتی ساده مانند نبودن انگشت‌های دست یا کیفیت پایین برخی ویدیوها، نشانه واضحی از این است که برخی تصاویر و فیلم‌ها اصلاح شده‌اند.
تب معمولا با هذیان و دیدن کابوس همراه است و از نظر علمی و پزشکی، افزایش دما بر نحوه عملکرد مغز شما تأثیر می‌گذارد و تب می‌تواند توهمات بیداری و تصاویر واضح و همچنین کابوس ایجاد کند.
تصویر واضحی از تماس توپ به دست ستاره فرانسوی یوونتوس پیش از تک گل دربی ایتالیا وجود ندارد و دنیله کیفی به همین دلیل گل را تأیید کرد.
عکس واقعی و واضح از رییسعلی دلواری منتشر شد
تصویری واضح از خطای مشکوک به پنالتی روی دیاباته منتشر شده است.
کتاب گراندین قابلیت تفکر بصری و دیداری را نشان می‌دهد. گراندین به راحتی به "خاطرات تصویری واضح" دوران کودکی خود از طریق "تصاویر و فیلم‌های سه بعدی" در ذهن اش دسترسی پیدا می‌کند. او حتی می‌تواند بلند شدن و فرورفتن سورتمه را هنگام برخورد با شیب احساس کند.
این تصویر واضح از قرص خورشید به‌وسیله تلسکوپ و فیلتر H-alpha از سیدنی استرالیا گرفته شده است.
رابرت مالی گفت: ما به طور واضح گفته‌ایم که ما و ایران در ماه سپتامبر فرصت طلایی برای احیای برجام داشتیم و همگی ما موافق توافق بودیم. حتی برای یکی دو روز تصور می‌کردیم که ایران نیز موافق است.
اینکه ایران تصور کند، با احضار سفیر چین و بازخواست او، مساله را حل کرده، اشتباه است. واضح است که چینی‌ها چرخش عیانی داشته‌اند. در برابر این چرخش، ایران هم باید چرخش خاص خود را داشته باشد.
تصویر تروریست شاهچراغ بعد از مجروح شدن و دستگیری توسط نیرو‌های امنیتی را ببینید.
فضاپیمای جونو ناسا به تازگی تصاویر واضحی از قمر اروپا را به زمین ارسال کرد که دقیق‌ترین تصاویر ثبت شده در ۲۰ سال گذشته است.
براساس بیانیه ناسا و ای‌اِس‌اِی، چشم‌انداز واضح تلسکوپ جیمز وب رشته‌های ظریف گاز و غبار را در بازوان چرخشی بزرگ آشکار کرده است که از مرکز این تصویر به سمت بیرون می‌پیچد. نبود گاز در منطقه هسته‌ای، چشم‌اندازی بدون ابهام از خوشه ستاره‌ای هسته‌ای در مرکز کهکشان رقم زده است.
بیانیه نمایندگان محترم قانون نیست که قابلیت اجرایی داشته باشد و صرفاً افکار عمومی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. مگر می‌شود نمایندگان محترم پس از ساعت‌ها بحث و جلسات کارشناسی در کمیسیون‌های تخصصی و صحن علنی مجلس، مقرره‌ای را به عنوان قانون بنویسند و تصویب کنند و شورای محترم نگهبان نیز آن را تأیید نماید و مدتی بعد بیایند و با یک بیانیه قانون را تغییر دهند و بگویند منظور ما چیز دیگری بوده؟!
بیانیه نمایندگان محترم قانون نیست که قابلیت اجرایی داشته باشد و صرفاً افکار عمومی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. مگر می‌شود نمایندگان محترم پس از ساعت‌ها بحث و جلسات کارشناسی در کمیسیون‌های تخصصی و صحن علنی مجلس، مقرره‌ای را به عنوان قانون بنویسند و تصویب کنند و شورای محترم نگهبان نیز آن را تأیید نماید و مدتی بعد بیایند و با یک بیانیه قانون را تغییر دهند و بگویند منظور ما چیز دیگری بوده؟!
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، تعداد ثبت نام کنندگان وام ودیعه مسکن را بالغ بر ۱۷۰ هزار نفر تاکنون اعلام کرد و گفت: سقف این ودیعه با توجه به هر شهر و استانی متفاوت بوده و در رقم‌های ۱۰۰ ، ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان تعیین شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ