سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در دانشگاه شهید رجایی گفت: بزرگان و خواص ما باید در خصوص دشمن‌شناسی و در راستای جهاد تبیین توضیح بدهند توجیه بکنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران، دیوید مویس را به شدت مورد انتقاد قرار دادند و مدعی شدند که این سرمربی مسئول شکست 4-0 وستهم مقابل بایرلورکوزن است.
پاسخ جالب سردار حاجی‌زاده به سوالی درباره انتقام خونِ سردار سلیمانی: دنبال‌شان هستیم؛ گیرمان بیفتند می‌زنیم
سردار سعید محمد نسبت به تخریب چهره برخی چهره‌های ورزشی سرشناس کشور انتقاد کرد.
راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، از جدایی گریمالدو، ستاره اسپانیایی سابق این تیم و انتقال او به تیم سابق اشمیت، بایر لورکوزن، به شدت انتقاد کرد.
به نظر می رسد جاناتان تاه آخرین فصل حضور خود در لورکوزن را سپری می کند.
کارشناس فوتبال ایران با طرح جزئیات مشکلات فنی تیم ملی از شرایط فعلی این تیم بعد از انجام دو بازی دوستانه مقابل روسیه و کنیا به شدت انتقاد کرد.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن دیدار مقابل موناکو را از روی نیمکت آغاز می‌کند.
اتفاق خوب برای سردار آزمون که در این فصل حسابی مورد انتقاد قرار گرفته بود، همین پاس گلش در آخرین دیدار بود. او حالا بعد از ۱۱ بازی که در ترکیب بایر قرار گرفته فقط یک پاس گل داده است.
سرلشکر سلامی گفت: جایی را که برای آن خون می‌دهیم مثل وطن خودمان حس می‌کنیم؛ شهدای ما داوطلبانه و مشتاقانه پای به میدان‌های دفاع از حرم کنار رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه گذاردند؛ هرچند جغرافیایی ظاهری ایران و سوریه متصل نیستند، اما بین جغرافیای قلب‌های دو ملت به‌هم‌پیوستگی وجود دارد.
وزیر دفاع در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: انتقام خون سردار سلیمانی هیچگاه از دستور کار نیروهای مسلح کشور خارج نخواهد شد.
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران برنامه کارلوس کی‌روش برای بازی مقابل آمریکا در جام جهانی را تشریح و از چند بازیکن به صورت غیر مستقیم انتقاد کرد.
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران برنامه کارلوس کی‌روش برای بازی مقابل آمریکا در جام جهانی را تشریح و از چند بازیکن به صورت غیر مستقیم انتقاد کرد.
سردار سلامی گفت: هر شهیدی یک انتقام مجزا دارد و در زمان و مکان مناسب این انتقام‌ها گرفته خواهد شد.
سردار حسینی جانشین پلیس راهور گفت: رسم شده یک پلاس جلوی اسم خودرو می گذارند برای اینکه هزینه های گزاف دریافت کنند. وضعیت خودرو در شان مردم کشور نیست.
فرمانده کل سپاه با اشاره به حضور خود در راهپیمایی امروز گفت: در طول این مسیری که در راهپیمایی می‌آمدم، مردم فقط ندای انتقام سر می‌دادند. هم دشمنان و هم ما به خوبی می‌دانیم که این انتقام گرفته خواهد شد.
سرلشکر سلامی تاکید کرده است: این شهیدان عالیقدر بویژه سردار شجاع و پاکباخته شهید هاشمی عمر با برکت خود را وقف خدمت صادقانه و عاشقانه به ملت و مملکت اسلامی به ویژه استان کهن سیستان و بلوچستان و صیانت از امنیت و آرامش مردمان این منطقه نمودند، که شعاع درخشش، شکوه و عظمت آن برای همیشه ماندگار و راهنمای نسل‌های آینده استان و بلکه ایران عزیز خواهد بود.
همه محتویات صفحه سردار آزمون در اینستاگرام حتی آن دسته که ربطی به موضع‌گیری اخیرش نداشت، پس از انتقاد و حمایت از معترضان پاک شده است.
رئیس جمهور ایران با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز آمریکا در برنامه «۶۰ دقیقه» گفتگو انجام داد.
شهادت سردار سلیمانی این درس را به آمریکا داد که  ایران رقیبی سرسخت با اقدامات غیرمنتظره است و تا کنون واشنگتن تنها از ترکیب ۲ دلیل توانسته از اقدام تلافی جویانه ایران بگریزد.
بازیکن ایرانی در چند بازی گذشته نتوانسته عملکرد چشمگیری داشته باشد و این مساله با واکنش جراردو سیوانه سرمربی لورکوزن همراه بود.
سردار هادیانفر، رئیس پلیس راهور از برخی مراکز معاینه فنی انتقاد کرد و گفت: در اطراف تهران با سیخ کباب از خودروها تست چهار گاز می گیرند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: اراده دو خودروساز بزرگ کشور، نزدیک شدن دیدگاه ها به یکدیگر در راستای منافع ملی و صنعت خودرو است و در همین راستا، اولین دستاورد اتحاد استراتژیک ایران خودرو و سایپا به زودی به ثمر خواهد نشست.
سردار سعید قاسمی خطاب به رئیس جمهور گفت : شما گفتید باید خانه های لاستیکی در چابهار جمع شود. چرا نشد؟ شما شش ماه پیش در اندیکا گفتید باید بشود. چرا نشد؟ چرا دروغ می گویند؟
وضعیت اقتصادی و معیشتی برای مردم سخت شده است و این دلیل خستگی ها و تفرقه هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ